abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 14:40:52 #201
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_75837355
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

0900 66 55 444...

Pfff... ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik ze echt slaan die mensen !! Heb nu een week geleden hem voor de DERDE keer aangevraagd... ik zou binnen een week een mail krijgen dat-ie in aanvraag is...
Als je ze dan ook voor mij nog een extra tik wil geven

Zit ook alweer een tijdje te wachten nadat ik het formulier voor de 2e keer opgestuurd heb. Wat een gedoe allemaal Dan moet het gezeik voor het opladen etc nog beginnen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_75837373
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ow... Naja, morgen maar doen dan !

Ik kan niks beginnen bij de balie van het IBG zeker? Ik woon immers in Groningen zelf, dan geef ik daar wel mijn formulier af

(eerst nieuwe foto's maken )
Nee helaas. De IB-Groep gaat niet over de aanvraag/aanmaak van de OV-chipkaart. We gaan alleen over het reisproduct wat er op komt te staan.

Succes iig!
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75837509
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:33 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Hmm. Is er een mogelijkheid dat je hem even inscant of overtypt? (totaliteit)
quote:
Amersfoort, 18 december 2009

Beste student,
Vanaf 1 januari is de studenten OV-chipkaart , geladen met het studentenreisproduct, je geldige vervoersbewijs. Omdat je volgens onze gegevens in het bezit bent van een Studenten OV-chipkaart en de DUO aan jou studiefinanciering heeft toegekend, is het belangrijk dat je je abonnement voor 2010 en verder snel ophaalt om te kunnen blijven reizen.

Wat moet je nu doen?
Het studentenreisproduct dat op jou Studenten OV-kaart staat verloopt op 31 december 2009. Je moet zelf je studentenreisproduct (week- of weekendabonnement) voor 2010 en verder laden op je Studenten OV-chipkaart. Belangrijk dus dat jij je abonnement snel verlengt!

Op www.studentenov-chipkaart .nl kun je zien in welke periode jouw abonnement voor 2010 en verder klaarstaat bij een oplaadautomaat. Wellicht kun jij je abonnement al eerder ophalen. Dan ontvang je hierover een brief. Activeer je abonnement in de aangegeven periode, maar in ieder geval vóór 31 januari 2010. Je kunt daarna blijven reizen met het openbaar vervoer, zolang je recht hebt op studiefinanciering.

Om direct vanaf 1 januari te kunnen reizen kun je vanaf vandaag het huidige abonnement op je Studenten OV-chipkaart tijdelijk laten verlengen bij een NS-balie. Let op! Dit kan alleen op vertoon van je papieren OV-studentenkaart 2009. Kijk in onderstaant overzicht voor de NS balies in Rotterdam en omgeving (link).

Mvg,

Studenten OV-chipkaart.
pi_75837679
Wat een vage brief! Sowieso, ze schrijven de DUO het is of DUO, of de Dienst Uitvoering Onderwijs. Mochten ze toch wel weten, als partners zijnde. En de 'Studenten OV-kaart', eh ze bedoelen de OV-studentenkaart? En daar staat nu helemaal geen studentenreisproduct op, het ís gewoon het studentenreisproduct (in 2009). Beetje vaag dit allemaal.

Maar, ik zou je aanraden om even te bellen morgen (dit maal wel met 0900 - 66 55 444) en vragen hoe en wat. Voor zover ik weet staat er nu een tijdelijk abonnement op je Studenten OV-chipkaart, en moet je je definitieve abonnement vóór 31 januari verlengen.

Bedankt voor het overtypen
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75837763
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef GLITCH. het volgende:
Wat een vage brief! Sowieso, ze schrijven de DUO het is of DUO, of de Dienst Uitvoering Onderwijs. Mochten ze toch wel weten, als partners zijnde. En de 'Studenten OV-kaart', eh ze bedoelen de OV-studentenkaart? En daar staat nu helemaal geen studentenreisproduct op, het ís gewoon het studentenreisproduct (in 2009). Beetje vaag dit allemaal.

Maar, ik zou je aanraden om even te bellen morgen (dit maal wel met 0900 - 66 55 444) en vragen hoe en wat. Voor zover ik weet staat er nu een tijdelijk abonnement op je Studenten OV-chipkaart, en moet je je definitieve abonnement vóór 31 januari verlengen.

Bedankt voor het overtypen
Nee ik schreef DUO En ze schreven ook OV-studentenkaart. Ik heb hem even snel overgetypt, maar al die klote namen zijn nogal lastig als je snel typt/leest.

Ze hebben het dus over de Studenten OV-chipkaart en de OV-studentenkaart (de papieren).
  zondag 20 december 2009 @ 14:53:08 #206
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75837806
Wat een gedoe allemaal. Hier krijg ik toch een slappe van.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75837834
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Hier krijg ik toch een slappe van.
Zelfs die tieten bij jou krijgen hem niet omhoog
pi_75837886
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee ik schreef DUO En ze schreven ook OV-studentenkaart. Ik heb hem even snel overgetypt, maar al die klote namen zijn nogal lastig als je snel typt/leest.

Ze hebben het dus over de Studenten OV-chipkaart en de OV-studentenkaart (de papieren).
Hehe ah oke, dan is het geen problemen. Vind het van studenten ook niet erg, maar van andere instanties..

Maar toch, het is een wat vage brief. Schept verwarring. Lijkt me niet de bedoeling dat iedereen nu én voor 1 januari zijn tijdelijke abo activeert én voor 31 januari zijn definitieve. Morgen maar even bellen.
pi_75837987
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Hehe ah oke, dan is het geen problemen. Vind het van studenten ook niet erg, maar van andere instanties..

Maar toch, het is een wat vage brief. Schept verwarring. Lijkt me niet de bedoeling dat iedereen nu én voor 1 januari zijn tijdelijke abo activeert én voor 31 januari zijn definitieve. Morgen maar even bellen.
Nee daarom, ik dacht dat ik het allemaal snapte tot ik deze brief gisteravond las. Nu snap ik het wéér niet
Maar ja, het is niet zo'n probleem, voor mij dan in ieder geval, op 1 januari reis ik als het goed niet is met het OV en op 2 januari kan ik hier mijn reisproduct voor 2010 ophalen bij de Primera. Maar dan nog blijft het erg vaag allemaal.
pi_75838223
Hmm, het is inderdaad vaag. Zal werk nog eens bellen of wij er al wat van weten. Ik ga nu even de sneeuw in met camera!
pi_75838289
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef GLITCH. het volgende:
Hmm, het is inderdaad vaag. Zal werk nog eens bellen of wij er al wat van weten. Ik ga nu even de sneeuw in met camera!
Hier nog 1
  zondag 20 december 2009 @ 15:50:46 #212
148823 znarch
ondertitel
pi_75840210
Echt he Ik snap het nog niet, als ik nou straks met mijn ov de bus in kom. Hoe doen ze dat dan ? je ken toch niet zien of het een week of weekend ov is ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_75840371
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:50 schreef znarch het volgende:
Echt he Ik snap het nog niet, als ik nou straks met mijn ov de bus in kom. Hoe doen ze dat dan ? je ken toch niet zien of het een week of weekend ov is ?
Controleurs kunnen je kaart controleren en zodra de kaart landelijk is ingevoerd moet in- en uitchecken
  zondag 20 december 2009 @ 15:56:48 #214
148823 znarch
ondertitel
pi_75840459
Hoe vaak zie jij controleurs in de bus ? xd ik volg het echt niet meer
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_75840554
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef znarch het volgende:
Hoe vaak zie jij controleurs in de bus ? xd ik volg het echt niet meer
Wat dacht je ervan als je uit de bus stapt Dan is te zien of jij nog met dat ding mag reizen, en nogmaals, zodra het landelijk is ingevoerd moet je in- en uitchecken, momenteel is het dus redelijk makkelijk mogelijk om 'zwart' te rijden met de bus.
  zondag 20 december 2009 @ 18:53:04 #216
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_75847093
Ik ben een beetje erg laat met dit alles . maar misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb nooit zo'n ovchipkaart opgestuurd gekregen dus heb ik gisteren een aanvraag gedaan voor zo'n OV-chipkaart, maar heb nog geen pasfoto ingeleverd. Ik reis overigens alleen met de trein, is die chipkaart dna noodzakelijk? Waar kan mijn pasfoto inleveren en waar kan ik die ov ophalen vóór 1 januari?
geef mij die pepsi max
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 18:54:49 #217
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75847147
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef dekloonvanzuen het volgende:
Ik ben een beetje erg laat met dit alles . maar misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb nooit zo'n ovchipkaart opgestuurd gekregen dus heb ik gisteren een aanvraag gedaan voor zo'n OV-chipkaart, maar heb nog geen pasfoto ingeleverd. Ik reis overigens alleen met de trein, is die chipkaart dna noodzakelijk? Waar kan mijn pasfoto inleveren en waar kan ik die ov ophalen vóór 1 januari?
Hoe heb je hem ZONDER pasfoto aangevraagd dan !? Ik kreeg gewoon een invulformulier met een plekje waarop ik mijn pasfoto moest plakken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 20 december 2009 @ 18:56:07 #218
231856 dekloonvanzuen
pi_75847196
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:54 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hoe heb je hem ZONDER pasfoto aangevraagd dan !? Ik kreeg gewoon een invulformulier met een plekje waarop ik mijn pasfoto moest plakken
via internet. ik heb nooit zo'n brief binnengehad dus vandaar
geef mij die pepsi max
pi_75847197
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef dekloonvanzuen het volgende:

je kunt hem NIET ophalen

je hebt hem OOK nodig in de trein

je dient een aanvraagforulier MET pasfoto ingeleverd te hebben

en voor 1 januari gaat je NIET meer lukken

succes
Ja doei.
  zondag 20 december 2009 @ 18:59:33 #220
231856 dekloonvanzuen
pi_75847318
ah kut naja ik regel wel wat
geef mij die pepsi max
pi_75847623
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef dekloonvanzuen het volgende:
ah kut naja ik regel wel wat
Sterkte ermee, dat zal je nodig hebben.
  zondag 20 december 2009 @ 19:12:39 #222
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75847762
Ik hoop dat je snel wat voor elkaar krijgt. Straks moet je elke keer een wegwerpkaart kopen dat is pas een drama met kosten. _!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75847839
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop dat je snel wat voor elkaar krijgt. Straks moet je elke keer een wegwerpkaart kopen dat is pas een drama met kosten. _!
Wegwerp kaarten kosten een vermogen, een anonieme kaart is alweer een stuk goedkoper en anders een persoonlijke met een abonnement totdat hij zijn zooi geregeld heeft.
  zondag 20 december 2009 @ 19:15:51 #224
231856 dekloonvanzuen
pi_75847900
of gewoon een paar weken niet terug naar huis reizen . ik vrees dat dat hem wordt hehe
geef mij die pepsi max
  zondag 20 december 2009 @ 19:17:45 #225
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75847975
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wegwerp kaarten kosten een vermogen, een anonieme kaart is alweer een stuk goedkoper en anders een persoonlijke met een abonnement totdat hij zijn zooi geregeld heeft.
Wat een kutsysteem.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')