abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 09:20:33 #101
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75717755
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hier heb ik een keer over gebeld en je kunt per post een klachtenbrief schrijven en vermelden hoeveel pasfoto's je hebt moeten sturen en wellicht kreeg je dan je geld terug.. wellicht..
Aah, dankje. Weet je ook waar ik die brief dan naartoe zou moeten sturen? Gewoon IB-groep? (Of hoe heet dat ook alweer nu) Of ov-iets?
pi_75720824
Ik was gisteren bij het NS Loket waar ik te horen kreeg dat ik mijn Studenten OV chip via internet moest activeren.
Dit is dus bullshit? En nu moet ik een avond vrij houden in mijn overdrukke vakantie om mijn opgestuurde chip ergens te activeren?

nice systeempie als je het mij vraagt
pi_75720988
Ik ga eens zo'n punt opzoeken, een oplaadpunt en kijken of ik er wat op kan zetten. Van die internet site word je ook niks wijzer.

Edit--
Kan nog niks ophalen. Geen abonnement bekend.
Op de website staat
quote:
Jouw studentenreisproduct staat uiterlijk 1 januari 2010 voor je klaar. De jou geadviseerde ophaalperiode is van 13 januari tot en met 22 januari 2010.
Lekker vaag allemaal ook weer.

Ik hoef hem toch niet apart te activeren dat ik een weekabbo wil Dat gaat toch automatisch bij het activeren als ik het allemaal goed begrijp.

[ Bericht 39% gewijzigd door StephanL op 17-12-2009 11:37:13 ]
pi_75736830
Ik heb ze gebeld en Ik sta weer eens niet in hun systeem, terwijl ik niks fout doe. Als oplossing hadden ze een tijdelijk OV chipjkaart, maar ik zal niet teveel hopen. Ik heb net een nieuw formulier aangevraagd en dan maar hopen dat het nu wel goed gaat...
pi_75736995
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik was gisteren bij het NS Loket waar ik te horen kreeg dat ik mijn Studenten OV chip via internet moest activeren.
Dit is dus bullshit? En nu moet ik een avond vrij houden in mijn overdrukke vakantie om mijn opgestuurde chip ergens te activeren?

nice systeempie als je het mij vraagt
Nee je kunt die kaart tot 31 januari activeren, adressen staan op 1 van de links in de OP, maar onder andere bij Primera kan dat.
pi_75745452
Na 4 dagen heb ik het aanvraagformulier voor een nieuwe ov-chipkaart, die ik via studenten ov-chipkaart aangevraagd heb, binnen gekregen.
Dit vond ik dan nog wel vrij vlot gaan.

Ingevuld en op de post gedaan.

Nu wordt het afwachten of ze hem voor de zoveelste keer kwijt raken of dat het nu eindelijk goed gaat.
De retourenvelop is nu wel anders geadresseerd dan de vorige keer, en ze willen er nu ook een kopie van je identiteitsbewijs bij.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_75746326
Ik ben benieuwd hoe dat gaat in januari, want ik mag mijn reisrecht vanaf 22 januari ophalen, maar hoe ga ik dan in godsnaam die poortjes openmaken in de metro tot die tijd?
pi_75752141
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Frozenz het volgende:
Na 4 dagen heb ik het aanvraagformulier voor een nieuwe ov-chipkaart, die ik via studenten ov-chipkaart aangevraagd heb, binnen gekregen.
Dit vond ik dan nog wel vrij vlot gaan.

Ingevuld en op de post gedaan.

Nu wordt het afwachten of ze hem voor de zoveelste keer kwijt raken of dat het nu eindelijk goed gaat.
De retourenvelop is nu wel anders geadresseerd dan de vorige keer, en ze willen er nu ook een kopie van je identiteitsbewijs bij.
die kopie wilden ze de vorige keer ook al
ik kreeg hem zelfs terug omdat die er niet bij zat
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat gaat in januari, want ik mag mijn reisrecht vanaf 22 januari ophalen, maar hoe ga ik dan in godsnaam die poortjes openmaken in de metro tot die tijd?
met het tijdelijke abonnement dat op de kaart staat misschien...
You dream it, I live it.
pi_75756672
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:

[..]

die kopie wilden ze de vorige keer ook al
ik kreeg hem zelfs terug omdat die er niet bij zat
[..]

met het tijdelijke abonnement dat op de kaart staat misschien...
Die is volgens de site en het ophaalapparaat maar tot 31-12-09 geldig, gaan ze dan iets verzinnen, of moet ik alsnog langs een ophaalapparaat om mijn tijdelijke abonnement op te laden? Ik snap er niks meer van
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:46:21 #110
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_75758504
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 07:46 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Die is volgens de site en het ophaalapparaat maar tot 31-12-09 geldig, gaan ze dan iets verzinnen, of moet ik alsnog langs een ophaalapparaat om mijn tijdelijke abonnement op te laden? Ik snap er niks meer van
Dit staat nog maar een keer of drie in het topic:
quote:
Totdat je het studentenreisproduct hebt geactiveerd, kun je gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart; hier staat namelijk een tijdelijk reisproduct op, dat geldig is tot en met 31 januari 2010.
pi_75766228
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:46 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Dit staat nog maar een keer of drie in het topic:
[..]
Maar hoe gaan ze dat dan veranderen? Want volgens het apparaat heb ik iets dat geldig is tot 31-12?
pi_75768606
Ik begrijp er ook de ballen van
pi_75768702
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Maar hoe gaan ze dat dan veranderen? Want volgens het apparaat heb ik iets dat geldig is tot 31-12?
Hmm officieel was het ook geldig tot einde van het jaar, alleen kun je de kaart tot 31 januari gebruiken. Waarschijnlijk staat dat niet in het systeem verwerkt.
pi_75776600
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 07:46 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde
Bij heel veel medestudenten staat op hun kaart als einddatum 31-12-12, dus dan is het logisch dat 'ie ook in januari 2010 geldig is. Maar bij die van mij is dat dus 2009 (ik gebruik 'm ook al minstens drie jaar). Ik vraag me dus ook af hoe dat nou zit. Ach, gelukkig ben ik dus niet de enige
pi_75780124
En vandaag weer niks gehoord
Geen mail over de status en geen formulier welke ik maandag aanvroeg
You dream it, I live it.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:25:23 #116
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75787044
Sorry ik had dit topic nog niet gezien!

OV Chipkaart

ik moet de website nog checken maar in de brief stond vanaf 15 dec kon ik activeren...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75787110
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry ik had dit topic nog niet gezien!

OV Chipkaart

ik moet de website nog checken maar in de brief stond vanaf 15 dec kon ik activeren...
Vul gewoon even de letter van je naam in en je kunt zo wanneer je dat ding op kan halen....
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:28:15 #118
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75787196
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Vul gewoon even de letter van je naam in en je kunt zo wanneer je dat ding op kan halen....
sorry zit op iPhone en dat teringding staat bekend om het niet hebben van flash, toch bedankt, zal uiteraard als ik thuis ben even kijken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75787289
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

sorry zit op iPhone en dat teringding staat bekend om het niet hebben van flash, toch bedankt, zal uiteraard als ik thuis ben even kijken.
Wat is de eerste letter van je achternaam? Zal ik even kijken voor je.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:31:48 #120
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75787366
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wat is de eerste letter van je achternaam? Zal ik even kijken voor je.
V
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75787450
Geadviseerde periode 22 - 31 januari en het product staat uiterlijk 1 januari klaar.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:38:01 #122
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75787693
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Dennis101 het volgende:
Geadviseerde periode 22 - 31 januari en het product staat uiterlijk 1 januari klaar.
super! Bedankt!

Dus dat geadviseerde periode is wanneer ik het beste tijd kan activeren?

En vanaf 1 Jan is ligt ie dus klaar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75787725
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

super! Bedankt!

Dus dat geadviseerde periode is wanneer ik het beste tijd kan activeren?

En vanaf 1 Jan is ligt ie dus klaar.
Dat is gedaan om de drukte te spreiden inderdaad.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:39:57 #124
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75787783
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is gedaan om de drukte te spreiden inderdaad.
OK! Bedankt!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75787994
Rara hoe kan het zijn dat mijn OV chip 'geen saldo' aangeeft terwijl ik binnen de tijden van een week-OV reis? Dit doet ie soms wel en een paar dagen later weer niet. Bah!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Redactie Frontpage vrijdag 18 december 2009 @ 22:47:59 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75788173
In de brief stond dat ik vanaf 16 december m'n Chipkaart kon adviseren, maar volgens de site wordt me aangeraden vanaf 4 januari tot en met 13 januari.

Handig

Gelukkig wel een chipkaartautomaatdinges in de plaatselijke supermarkt, en dat is 5 minuten lopen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:51:46 #127
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75788355
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
In de brief stond dat ik vanaf 16 december m'n Chipkaart kon adviseren, maar volgens de site wordt me aangeraden vanaf 4 januari tot en met 13 januari.

Handig

Gelukkig wel een chipkaartautomaatdinges in de plaatselijke supermarkt, en dat is 5 minuten lopen
Dit had ik dus ook..,
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75788813
Zucht, lezen! Dat was de vroegere situatie idd. Er zijn nieuwe berichten de deur uit gegaan (staan ook al in dit topic):

Beste student,

Het is bijna zover: vanaf 1 januari 2010 gaan alle studenten reizen met een Studenten OV-chipkaart. Om in 2010 te kunnen reizen, moet je je abonnement activeren bij een ophaalautomaat.

Wat moet je nu doen?
Heb je al een Studenten OV-chipkaart? Dan is deze kaart voorzien van een tijdelijk week- of weekendabonnement, zodat je in elk geval vanaf 1 januari direct kunt reizen. Vanaf 16 december 2009 word je via de website www.studentenov-chipkaart.nl geïnformeerd in welke periode je abonnement klaarstaat bij een ophaalautomaat. Activeer je abonnement in de aangegeven periode, maar in ieder geval vóór 31 januari 2010. Je kunt dan ook daarna blijven reizen met het openbaar vervoer zolang je recht hebt op studiefinanciering.

Heb je nog geen Studenten OV-chipkaart? Zorg er dan voor dat je zo snel mogelijk een kaart aanvraagt.

Meer informatie
Kijk op www.studentenov-chipkaart.nl als je meer wilt weten over:
• hoe en waar je je abonnement moet activeren
• het aanvragen van een Studenten OV-chipkaart
• reizen met de Studenten OV-chipkaart.

Kijk op www.ib-groep.nl (vanaf 1 januari 2010: www.ocwduo.nl) voor meer informatie over:
• je recht op studiefinanciering
• wat je moet doen om je abonnement te wisselen of stop te zetten.

Vanaf 16 december kon je dus kijken op je website in welke periode je de OV-chipkaart kunt opladen.
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:04:15 #129
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75788981
En bloempje kudos voor de topic!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:05:44 #130
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75789051
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef GLITCH. het volgende:
Zucht, lezen! Dat was de vroegere situatie idd. Er zijn nieuwe berichten de deur uit gegaan (staan ook al in dit topic):

Beste student,

Het is bijna zover: vanaf 1 januari 2010 gaan alle studenten reizen met een Studenten OV-chipkaart. Om in 2010 te kunnen reizen, moet je je abonnement activeren bij een ophaalautomaat.

Wat moet je nu doen?
Heb je al een Studenten OV-chipkaart? Dan is deze kaart voorzien van een tijdelijk week- of weekendabonnement, zodat je in elk geval vanaf 1 januari direct kunt reizen. Vanaf 16 december 2009 word je via de website www.studentenov-chipkaart.nl geïnformeerd in welke periode je abonnement klaarstaat bij een ophaalautomaat. Activeer je abonnement in de aangegeven periode, maar in ieder geval vóór 31 januari 2010. Je kunt dan ook daarna blijven reizen met het openbaar vervoer zolang je recht hebt op studiefinanciering.

Heb je nog geen Studenten OV-chipkaart? Zorg er dan voor dat je zo snel mogelijk een kaart aanvraagt.

Meer informatie
Kijk op www.studentenov-chipkaart.nl als je meer wilt weten over:
• hoe en waar je je abonnement moet activeren
• het aanvragen van een Studenten OV-chipkaart
• reizen met de Studenten OV-chipkaart.

Kijk op www.ib-groep.nl (vanaf 1 januari 2010: www.ocwduo.nl) voor meer informatie over:
• je recht op studiefinanciering
• wat je moet doen om je abonnement te wisselen of stop te zetten.

Vanaf 16 december kon je dus kijken op je website in welke periode je de OV-chipkaart kunt opladen.
die had ik niet, heb een andere met torn nog een ov aangeplakt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75799838
Kan iemand mij misschien aub vertellen hoe je kan reizen als je in januari nog geen kaart hebt ontvangen?

Ik heb zelf een OV studentenkaart, en in principe heb ik dat hele chipding niet nodig, alleen in januari, omdat ik in februari naar het buitenland vertrek. Maar in januari moet ik wel 2 keer redelijk ver reizen met de trein (maastricht-amsterdam en maastricht - venlo), en op en neer naar school. En gezien met de kosten die ik voor het buitenland heb, ben ik niet van plan dat te betalen.

Maar kunnen we nog gewoon met de OV jaarkaart van 2009 gaan reizen in januari?
pi_75800044
Ik zie by the way dit, maar er staat niet echt iets dat relevant is voor de studenten:
quote:
In de loop van 2009 kunt u de OV-chipkaart op steeds meer plaatsen in Nederland gebruiken. Dat betekent dat er een overgangsfase is waarin de OV-chipkaart, strippenkaart en andere vervoersbewijzen naast elkaar bestaan.

Kan ik mijn strippenkaart blijven gebruiken?
In de overgangsfase kunt u uw strippenkaart blijven gebruiken. De staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat bepaalt wanneer de strippenkaart wordt afgeschaft. Dit wordt tijdig gecommuniceerd via de media en door de OV-bedrijven, zodat iedereen de tijd heeft om oude strippenkaarten op te maken.

Kan ik mijn huidige abonnementen en kaartjes blijven gebruiken?
Zolang de OV-chipkaart nog niet in heel Nederland in gebruik is, kunt u in de meeste regio’s uw bestaande abonnement en kaartjes blijven gebruiken. Daarna worden andere vervoersbewijzen dan de OV-chipkaart langzamerhand afgeschaft. Dit wordt tijdig gecommuniceerd via de media en door de OV-bedrijven. Vaak zullen zij ook zelf contact met u opnemen om uw abonnement om te zetten naar een OV-chipkaart. In geval van twijfel kunt u het beste contact opnemen met uw OV-bedrijf.

Strippenkaart of OV-chipkaart?
Als u een reis maakt waarbij u overstapt en één van beide vervoerders gebruikt nog geen OV-chipkaart, betaalt u het instaptarief twee keer. In dat geval is het voordeliger om de hele reis met strippenkaart te maken, totdat de OV-chipkaart overal in gebruik is genomen.

Overstappen van of op metro in Amsterdam/Rotterdam?
In Rotterdam is sinds 29 januari 2009 de OV-chipkaart het enige betaalmiddel in de metro. Vanaf 27 augustus geldt dit ook voor de metro in Amsterdam. Reist u met de bus, tram of trein en stapt u over op de metro of andersom? U wordt geadviseerd om de hele reis met uw OV-chipkaart te maken. Wanneer dit niet mogelijk is, check met RET of GVB of u in aanmerking komt voor hun compensatieregelingen.
pi_75801440
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef BeardedDragon het volgende:
Kan iemand mij misschien aub vertellen hoe je kan reizen als je in januari nog geen kaart hebt ontvangen?

Ik heb zelf een OV studentenkaart, en in principe heb ik dat hele chipding niet nodig, alleen in januari, omdat ik in februari naar het buitenland vertrek. Maar in januari moet ik wel 2 keer redelijk ver reizen met de trein (maastricht-amsterdam en maastricht - venlo), en op en neer naar school. En gezien met de kosten die ik voor het buitenland heb, ben ik niet van plan dat te betalen.

Nee. De OV-studentenkaart is niet meer geldig in 2010. Je enige geldige vervoersbewijs is de OV-chipkaart. Heb je die niet, dan is het pech gehad.
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75801629
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Nee. De OV-studentenkaart is niet meer geldig in 2010. Je enige geldige vervoersbewijs is de OV-chipkaart. Heb je die niet, dan is het pech gehad.
Of steeds de wegwerpkaart kopen. Zoiets kwam er ook nog?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Frontpage zaterdag 19 december 2009 @ 13:25:40 #135
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75802185
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Nee dan heb je geen pech gehad dan kun je zo'n tijdelijke kaart krijgen/kopen.
With four other people
And aliens
pi_75802209
Dus in principe hebben alle studenten die er op 1 januari nog geen hebben, pech gehad?
Het kan toch niet zo zijn dat al die studenten die er nog geen hebben, voor het vervoer moeten gaan betalen?

Ik heb er al twee keer een aangevraagd, 1 maal twee maanden geleden en 1 keer anderhalve maand geleden, en nog niks.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 december 2009 @ 13:29:48 #137
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75802279
Dat zou toch betekenen dat alle Nederlanders die zelden/nooit met het OV ook pech hebben gehad? Dus dat lijkt me niet Ik heb 0 verstand van hoe en wat maar ik denk dat je dan wel bij het station een tijdelijke kaart kunt krijgen, zou toch stom zijn als dat niet zo is
With four other people
And aliens
pi_75802321
Thanks,
ik ga direct vandaag nog langs het station hier.
pi_75802381
Trouwens

@ Etcetera

ik bekijk de website van studentenreisbewijs.nl dagelijks, en zie niks nieuws...
  Redactie Frontpage zaterdag 19 december 2009 @ 13:42:33 #140
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75802633
voor dat soort kaarten moet je eerder http://www.ov-chipkaart.nl/faq/ daar zijn
With four other people
And aliens
pi_75803207
het is in ieder geval één grote drama voor studenten.
pi_75808128
Ik begrijp er niets van. Net voor het eerst mijn studenten ov-chipkaart gebruikt in de Haagse tram (had er al eerder geld op gezet). De heenweg kon al niet, want de incheckpalen waren buiten gebruik. Op de terugweg ging het wel, maar toen ik uitcheckte zag ik dat ik ¤1,38 had betaald. Maar dat is het tarief zonder korting voor die afstand, met korting is ¤1,12. Is er iets mis met mijn chipkaart dat hij niet met korting reist?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Moderator zaterdag 19 december 2009 @ 17:21:37 #143
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75808208
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik begrijp er niets van. Net voor het eerst mijn studenten ov-chipkaart gebruikt in de Haagse tram (had er al eerder geld op gezet). De heenweg kon al niet, want de incheckpalen waren buiten gebruik. Op de terugweg ging het wel, maar toen ik uitcheckte zag ik dat ik ¤1,38 had betaald. Maar dat is het tarief zonder korting voor die afstand, met korting is ¤1,12. Is er iets mis met mijn chipkaart dat hij niet met korting reist?
Week/weekend?

Ik weet het niet, ik weet eigenlijk NIETS van die kaart want ik héb hem niet eens
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75808261
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Renesite het volgende:

[..]

Week/weekend?

Ik weet het niet, ik weet eigenlijk NIETS van die kaart want ik héb hem niet eens
Week, anders had ik gratis kunnen reizen vandaag.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_75808760
Sowieso heb ik dan meteen nog een vraag, waarom is het kortingstarief maar 19% minder dan het normale tarief? Op de site van de HTM staat:
quote:
Het basistarief is in 2009 een vast bedrag van ¤ 0,75. Als u binnen 35 minuten na het uitchecken overstapt, wordt bij het inchecken dit basistarief niet nogmaals in rekening gebracht.
Het tarief per kilometer bedraagt in 2009 bij HTM ¤ 0,126 voor tram en bus.
(Reizigers in de leeftijdscategorie 4 tot en met 11 jaar en 65 jaar en ouder met een ‘Persoonlijke kaart’, reizen automatisch met 34% korting op zowel het basistarief als de kilometerprijs)
Maar dat is dus blijkbaar niet waar ofzo, want de prijschecker op de site van de htm geeft voor mijn reis:
1
2
Type vervoerbewijs   Voltarief   Reductietarief
OV-chipkaart          ¤ 1,38      ¤ 1,12
pi_75809109
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sowieso heb ik dan meteen nog een vraag, waarom is het kortingstarief maar 19% minder dan het normale tarief? Op de site van de HTM staat:
[..]

Maar dat is dus blijkbaar niet waar ofzo, want de prijschecker op de site van de htm geeft voor mijn reis:
[ code verwijderd ]
misschien geldt de korting niet op het opstarttarief

edit:
Vandaag het aanvraagformulier opgestuurd, eindelijk
Opvallend is wel dat in de begeleidende brief staat dat ik na twee weken mijn chipkaart al kan verwachten
You dream it, I live it.
pi_75810887
Ik heb zojuist mijn kaart aangemeld via www.ov-chipkaart.nl voor kaarthouder + automatisch opladen. Maar is dit wel mogelijk voor studentenkaarten? Aangezien de website zel aangeeft dat je als OV-studentenkaart houder alleen kaarthouder aan kan geven. Ik vind het wel fijn om altijd saldo te hebben, dan hoef ik daar geen zorgen over te maken en kan ik altijd de trein in springen.

Via de andere website staat dat ik mijn kaart tussen 4 en 13 januari kan ophalen, dán pas wordt mijn week/weekend abbo geactiveerd.

Mijn vraag: Kan mijn weekabbonnement samen gaan met het automatisch opwaarderen. Voor de volledigheid:ik heb mijn account wel kunnen activeren maar er staat niet excpliciet bij dat het een studentenkaart betreft...!
Fingerspitzgefühl
pi_75812477
Ik snapte dat ook niet...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75813660
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef BeardedDragon het volgende:

Ik heb hem ook nog niet, omdat de mensen die de OV chipkaart regelen steeds mijn pasfoto kwijt raken. Ze zoekem naar een oplossing, maar die is er nog niet:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18250 (Zie OP post)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomoya op 19-12-2009 20:25:36 ]
pi_75816413
Heb even op een NS-automaat gekeken wat er precies op mijn chipkaart staat:

Dat studentenkaart korting week, klopt dat? Het is mij onduidelijk wat dat betekent: is het
- het kortingsabonnement dat bij een week-ov hoort, of
- korting door de weeks?

Even herhaling van mijn probleem boven: ik hoor dus een week-ov te hebben maar de apparaten van de HTM schrijven in het weekend het bedrag zonder korting af.
pi_75818747
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat studentenkaart korting week, klopt dat? Het is mij onduidelijk wat dat betekent: is het
- korting door de weeks?
Dat klopt, het is het kortingsabonnement dat bij een week-ov hoort.
quote:
de apparaten van de HTM schrijven in het weekend het bedrag zonder korting af.
Dat kan kloppen. De kaartlezers herkennen het product nog niet dat je recht geeft op korting.
pi_75819680
tvp! Nu al een aantal keer in het weekend naar mijn werk gegaan met opgeladen OV chipkaart werk eigenlijk best prima! Bij de AH to GO opgeladen en geen strippenkaart of klein geld bij me hoeven hebben... Enige rare: heenweg kostte me 1.14... Terugweg kostte me 1.25? Beter dan 2 enkeltjes a 2,50 kopen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_75819791
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heb even op een NS-automaat gekeken wat er precies op mijn chipkaart staat:
[ afbeelding ]

- korting door de weeks?

Even herhaling van mijn probleem boven: ik hoor dus een week-ov te hebben maar de apparaten van de HTM schrijven in het weekend het bedrag zonder korting af.
Je krijgt het abbonement dat je voorheen ook had, begreep ik uit de papieren. Als je een week OV had dan krijg je een week abbo en rij je dus doordeweeks gratis.
pi_75820190
Oké, even een belangrijke mededeling (al zal iedereen dit wel krijgen) ik kom net thuis en vind een brief met de volgende info:

Om vanaf 1 januari te kunnen blijven reizen kun je vanaf vandaag het huidige abonnement op je studenten OV-chipkaart tijdelijk laten verlengen bij een NS balie.

Dit geldt dus niet voor mensen die al eerder hun nieuwe abonnement op hun OV-chipkaart kunnen laden.

Maar goed, hier word je toch simpel van, ongeveer elke week hebben ze weer wat nieuws in petto voor ons...
  zondag 20 december 2009 @ 00:37:42 #155
123170 alors
zlata1234
pi_75822907
tvp voor morgen, ik kan nu niet inloggen want ze zijn gesloten dus ik weet ook niet of ik het al snap of niet
know'm sayin?
word? word.
pi_75830865
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Dennis101 het volgende:
Oké, even een belangrijke mededeling (al zal iedereen dit wel krijgen) ik kom net thuis en vind een brief met de volgende info:

Om vanaf 1 januari te kunnen blijven reizen kun je vanaf vandaag het huidige abonnement op je studenten OV-chipkaart tijdelijk laten verlengen bij een NS balie.

Dit geldt dus niet voor mensen die al eerder hun nieuwe abonnement op hun OV-chipkaart kunnen laden.

Maar goed, hier word je toch simpel van, ongeveer elke week hebben ze weer wat nieuws in petto voor ons...
vandaag lekker rustig op station dus ga nu maar even kijken of mijn abbo al klaar staat.... Heb ik dat gelijk gedaan en nergens last van en me ook maar even dwingen
pi_75834381
Lekker rustig is het zeker wel nu op stations ja
pi_75834417
Dennis101, van wie is de brief afkomstig?
pi_75834430
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef GLITCH. het volgende:
De eerste abonnementen kun je activeren vanaf 4 januari he, nu nog niet.
Volgens de site van studentenrijsbewijs staat je abonnement uiterlijk 1 januari klaar. Lijkt me dan ook dat je op vanaf 1 januari je abonnement kan activeren.
pi_75834455
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Volgens de site van studentenrijsbewijs staat je abonnement uiterlijk 1 januari klaar. Lijkt me dan ook dat je op vanaf 1 januari je abonnement kan activeren.
Jajaja, ik las te snel. Heb het ook al aangepast he
pi_75834485
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:34 schreef GLITCH. het volgende:
Dennis101, van wie is de brief afkomstig?
Ehm niet helemaal duidelijk. Er wordt afgesloten met 'Klantenservice Studenten OV-chipkaart'.
pi_75834491
Je definitieve abonnement moet je namelijk voor 31 januari activeren. En de eerste adviesperiode is pas vanaf 4 januari, voor de letter A.
pi_75834503
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Jajaja, ik las te snel. Heb het ook al aangepast he
Zag het, je liet me wel even schrikken
pi_75834530
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ehm niet helemaal duidelijk. Er wordt afgesloten met 'Klantenservice Studenten OV-chipkaart'.
Van de Studenten OV-chipkaart dus

Ik dacht al dat ik iets gemist had haha (heb nu vakantie)
  zondag 20 december 2009 @ 13:40:56 #165
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75834686
Even een vraagje. Als ik mijn abonnement nu niet op haal, dan hoef ik verder niets meer van mijn OV-chipkaart te halen, toch? (en ik ook niet mijn OV van 2009 in te leveren)
Ik moet even uitzoeken hoe ik volgend jaar globaal met mijn inkomen zit, maar ik heb geen zin om straks moeilijk te doen om je "rijbewijs" van je chipkaart te halen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_75834705
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef GLITCH. het volgende:
Je definitieve abonnement moet je namelijk voor 31 januari activeren. En de eerste adviesperiode is pas vanaf 4 januari, voor de letter A.
Mwah, adviesperiode of niet, 2 januari laad ik gewoon mijn nieuwe abonnement hier bij de Primera erop, dat scheelt me dan een tripje van 3 kwartier naar een NS balie.
pi_75834745
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje. Als ik mijn abonnement nu niet op haal, dan hoef ik verder niets meer van mijn OV-chipkaart te halen, toch? (en ik ook niet mijn OV van 2009 in te leveren)
Ik moet even uitzoeken hoe ik volgend jaar globaal met mijn inkomen zit, maar ik heb geen zin om straks moeilijk te doen om je "rijbewijs" van je chipkaart te halen.
Dan hoef je hem inderdaad niet op te halen/in te leveren. Let er wel op dat je recht op je OV-kaart pas vervalt in de maand dat je boven de bijverdiengrens uitkomt.
  zondag 20 december 2009 @ 13:43:39 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75834812
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan hoef je hem inderdaad niet op te halen/in te leveren. Let er wel op dat je recht op je OV-kaart pas vervalt in de maand dat je boven de bijverdiengrens uitkomt.
Ja, maar als ik mijn OV stop zet, dan ben ik alles voor en hoef ik nergens meer naar te kijken....? Of zie ik dat nu verkeerd.
pi_75834862
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, maar als ik mijn OV stop zet, dan ben ik alles voor en hoef ik nergens meer naar te kijken....? Of zie ik dat nu verkeerd.
Tja, als jij op deze manier jezelf een half jaar (bijvoorbeeld) van gratis wil onthouden, moet je dat uiteraard zelf weten
  zondag 20 december 2009 @ 13:47:09 #170
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75834979
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tja, als jij op deze manier jezelf een half jaar (bijvoorbeeld) van gratis wil onthouden, moet je dat uiteraard zelf weten
Ja, snap ik. Ik reis alleen nooit met het OV, dus daarvoor hoef ik het niet te laten. Klopt het dat je je studentenrijbewijs nu op elke automaat eraf kan laten halen?
pi_75835035
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Ik reis alleen nooit met het OV, dus daarvoor hoef ik het niet te laten. Klopt het dat je je studentenrijbewijs nu op elke automaat eraf kan laten halen?
Ah oke En als je het product niet avtiveert voor 2010 hoef je het er uiteraard ook niet af te halen. Dus je hoeft niets te doen in jouw geval.
  zondag 20 december 2009 @ 13:49:44 #172
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75835110
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ah oke En als je het product niet avtiveert voor 2010 hoef je het er uiteraard ook niet af te halen. Dus je hoeft niets te doen in jouw geval.
Ik zal er nog eens over nadenken, haha. Toch bedankt! En als ik hem wel ga halen, dan kan ik hem er bij een NS-station gewoon af laten halen wanneer ik er overheen ga?
pi_75835149
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zal er nog eens over nadenken, haha. Toch bedankt! En als ik hem wel ga halen, dan kan ik hem er bij een NS-station gewoon af laten halen wanneer ik er overheen ga?
Daar heb ik geen antwoord op, GLITCH waarschijnlijk wel
  zondag 20 december 2009 @ 13:52:39 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75835260
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan wacht ik daar even op, haha. Ik dacht eerst dat je perse naar een servicebalie moest en voor mij is dat R'dam (30minuten met de trein ofzo).
  zondag 20 december 2009 @ 13:53:58 #175
148823 znarch
ondertitel
pi_75835318
Stomme vraag, ik heb mijn ov chipkaart al wel, maar kan hem pas na 1 januari activeren.

1 Moet ik dan gewoon mijn chipkaart gebruiken als ouderwetse OV ?

2 Geld dat ding nu ook in bussen ? :s ben nog geen bus tegengekomen met zon chiplees ding.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_75835549
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef znarch het volgende:
Stomme vraag, ik heb mijn ov chipkaart al wel, maar kan hem pas na 1 januari activeren.

1 Moet ik dan gewoon mijn chipkaart gebruiken als ouderwetse OV ?

2 Geld dat ding nu ook in bussen ? :s ben nog geen bus tegengekomen met zon chiplees ding.
Ja, ja en zie kaartje in de OP waar de chipkaart momenteel ingevoerd is.
pi_75835900
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je kan je reisproduct via Mijn IB-Groep stopzetten (vóór de maand dat je over de bijverdiengrens gaat) of via het speciale telefoonnr om je abonnement stop te zetten: 088) 424 76 99.
  zondag 20 december 2009 @ 14:08:11 #178
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75835942
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:07 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Je kan je reisproduct via Mijn IB-Groep stopzetten (vóór de maand dat je over de bijverdiengrens gaat) of via het speciale telefoonnr om je abonnement stop te zetten: 088) 424 76 99.
Oké dank je Dan ga ik dit even opslaan
Dat scheelt een hoop gedoe.
pi_75836009
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je hebt als het goed is een brief of email gehad van de IB-groep met nieuwe info. Maar zoals ik al zei, praktisch alle vragen worden beantwoord in dat topic wat ik aangaf. Want je kunt ook niet zomaar vanaf 1 januari reizen.
De enige brief tot nu toe is de 'eenmalige informatiebrief invoering ov-chipkaart' waarin staat:
quote:
Wanneer activeren?
Als je op 1 januari 2010 recht hebt op studiefinanciering, dan kun je je abonnement activeren vanaf woensdag 16
december 2009. Heb je pas later recht op studiefinanciering? Dan kun je je abonnement activeren vanaf twee weken
voordat je recht op studiefinanciering ingaat. In Mijn IB-Groep kun je de activeerdatum zien.
Daarom leek het me logisch dat ik dat geval nu al kon activeren.

Maar wat bedoel je met niet zomaar kunnen reizen vanaf 1 januari Ik gebruik het ding al een paar maanden, zowel doordeweeks als in het weekend (op 50km is het net goedkoper dan een roze strippenkaart).
Als http://www.studentenov-chipkaart.nl/ aangeeft dat ik hem pas vanaf eind januari kan opladen ga ik er gewoon van uit dat ik hem direct na de vakantie kan gebruiken.

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75836050
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Cerbie het volgende:

[..]

De enige brief tot nu toe is de 'eenmalige informatiebrief invoering ov-chipkaart' waarin staat:
[..]

Daarom leek het me logisch dat ik dat geval nu al kon activeren.

Maar wat bedoel je met niet zomaar kunnen reizen vanaf 1 januari Ik gebruik het ding al een paar maanden, zowel doordeweeks als in het weekend (op 50km is het net goedkoper dan een roze strippenkaart).

Zie mijn post van half 12 gisteravond
pi_75836122
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Dennis101 het volgende:

Deze?

Waar hadden we dat kunnen lezen? Ik kom voor 1 januari niet meer op een station (de dichtstbijzijnde is een half uur met de bus reizen). Wat een baggersysteem.

;of geldt dat alleen voor treinen, ik ben meer geïnteresseerd in de bus
  zondag 20 december 2009 @ 14:19:36 #182
148823 znarch
ondertitel
pi_75836465
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja, ja en zie kaartje in de OP waar de chipkaart momenteel ingevoerd is.
ok, hier niet dus, maar ik krijg geen papieren ov meer toch ? oh wat voel ik me dom. Ik begrijp dus niet hoe ze dan gaan checken ofje een week of weekend ov hebt. In de bus dan.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_75836491
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Deze?

Waar hadden we dat kunnen lezen? Ik kom voor 1 januari niet meer op een station (de dichtstbijzijnde is een half uur met de bus reizen). Wat een baggersysteem.

;of geldt dat alleen voor treinen, ik ben meer geïnteresseerd in de bus
Dit had je nog nergens kunnen lezen, zoals je kon lezen lag die brief gister bij mij op de mat. En dit geld voor je OV-chipkaart, daar wordt geen onderscheid in gemaakt tussen vervoersmiddel. Als je dus vanaf 1 januari wil kunnen reizen zul je dus, volgens die brief, langs een NS loket moeten (of op 2 januari je nieuwe tegoed laden, aangezien op 1 januari de meeste winkels waar je dat kan doen dicht zullen zijn).
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 14:20:19 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75836502
Dus...

Je moet de OV chipkaart halen.
Deze moet je activeren naar je wenselijke abonnementsvorm
Dit voor 31 januari
Tussen 1 en 31 januari kan je gratis reizen met je oude OV kaart als je nog geen chipkaart hebt.
Aanvragen kun je per formulier en KON je via het postkantoor doen
Sommige mensen kregen het thuisgestuurd.
Als je wilt reizen moet je betalen via palen die op het station staat?

Eventjes op een rijtje ! Ben de weg nu totaaaal kwijt.
pi_75836554
ik ben in staat om het te vergeten !

Ja doei.
pi_75836668
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Renesite het volgende:
Dus...

Je moet de OV chipkaart halen. ja
Deze moet je activeren naar je wenselijke abonnementsvorm ja
Dit voor 31 januari ja
Tussen 1 en 31 januari kan je gratis reizen met je oude OV kaart als je nog geen chipkaart hebt. nee
Aanvragen kun je per formulier en KON je via het postkantoor doen ja
Sommige mensen kregen het thuisgestuurd. ja
Als je wilt reizen moet je betalen via palen die op het station staat? nee?

Eventjes op een rijtje ! Ben de weg nu totaaaal kwijt.
Je kunt dus ABSOLUUT niet met je oude OV-studentenkaart reizen in 2010!
pi_75836695
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dit had je nog nergens kunnen lezen, zoals je kon lezen lag die brief gister bij mij op de mat. En dit geld voor je OV-chipkaart, daar wordt geen onderscheid in gemaakt tussen vervoersmiddel. Als je dus vanaf 1 januari wil kunnen reizen zul je dus, volgens die brief, langs een NS loket moeten (of op 2 januari je nieuwe tegoed laden, aangezien op 1 januari de meeste winkels waar je dat kan doen dicht zullen zijn).
Bedankt, dan wacht ik nog even de brief af. Ontvang de post digitaal, maar daar is nog niets nieuws binnen gekomen.

Wat ontzettend slecht dan, veel studenten komen niet in de buurt van een station in de vakantie en de dag na de vakantie kunnen ze dan niet meer reizen.
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 14:25:26 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75836704
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Je kunt dus ABSOLUUT niet met je oude OV-studentenkaart reizen in 2010!
Hmm... Dan mag ik dat stomme kaartgeval bijtijds wel krijgen. Is die telefoonlijn vandaag bereikbaar?
  zondag 20 december 2009 @ 14:26:04 #189
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75836728
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Bedankt, dan wacht ik nog even de brief af. Ontvang de post digitaal, maar daar is nog niets nieuws binnen gekomen.

Wat ontzettend slecht dan, veel studenten komen niet in de buurt van een station in de vakantie en de dag na de vakantie kunnen ze dan niet meer reizen.
Ik denk dat het dan meer is "je hebt vast wel een keer tijd om naar een station te gaan in je vakantie"
pi_75836766
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan meer is "je hebt vast wel een keer tijd om naar een station te gaan in je vakantie"
Ik heb wel wat beters te doen dan naar het station gaan Het dichtstbijzijnde station met loket is Nijmegen, dat is 45 minuten (bedenk me net dat Tiel geen loket heeft).
pi_75836802
Btw, ik begrijp de brief die jij hebt ontvangen niet helemaal Dennis101. Hierover is bij ons ook niks bekend. Voor zover bekend is, kun je vanaf 1 januari gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart, zonder hem te hoeven activeren. Hier staat namelijk gewoon een tijdelijk abonnement op. Je moet wél voor 31 januari je definitieve abonnement activeren, waar je vanaf 1 februari gaat reizen.

Nog even gekopieeërd van de website van de Studenten OV-chipkaart:

"Om vanaf 1 januari 2010 te reizen met het openbaar vervoer heb je een persoonlijke Studenten OV-chipkaart nodig, geladen met het studentenreisproduct voor 2010 en verder. Vanaf 16 december 2009 kun je op deze site zien wanneer en waar jij jouw studentenreisproduct kunt ophalen. Totdat je het studentenreisproduct hebt geactiveerd, kun je gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart; hier staat namelijk een tijdelijk reisproduct op, dat geldig is tot en met 31 januari 2010.''
pi_75836819
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hmm... Dan mag ik dat stomme kaartgeval bijtijds wel krijgen. Is die telefoonlijn vandaag bereikbaar?
Welke telefoonlijn? Je moet met 0900 - 0980 bellen. Denk niet dat ze vandaag bereikbaar zijn.
pi_75836870
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:27 schreef GLITCH. het volgende:
Btw, ik begrijp de brief die jij hebt ontvangen niet helemaal Dennis101. Hierover is bij ons ook niks bekend. Voor zover bekend is, kun je vanaf 1 januari gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart, zonder hem te hoeven activeren. Hier staat namelijk gewoon een tijdelijk abonnement op. Je moet wél voor 31 januari je definitieve abonnement activeren, waar je vanaf 1 februari gaat reizen.

Nog even gekopieeërd van de website van de Studenten OV-chipkaart:

"Om vanaf 1 januari 2010 te reizen met het openbaar vervoer heb je een persoonlijke Studenten OV-chipkaart nodig, geladen met het studentenreisproduct voor 2010 en verder. Vanaf 16 december 2009 kun je op deze site zien wanneer en waar jij jouw studentenreisproduct kunt ophalen. Totdat je het studentenreisproduct hebt geactiveerd, kun je gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart; hier staat namelijk een tijdelijk reisproduct op, dat geldig is tot en met 31 januari 2010.''
Ja vertel mij wat... Ik vind het dus ook vreemd, en blijkbaar ben ik hier de enige die zo'n brief heeft. Ik begin nu bijna te denken dat het alleen voor mij geldt ofzo.
pi_75836908
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja vertel mij wat... Ik vind het dus ook vreemd, en blijkbaar ben ik hier de enige die zo'n brief heeft. Ik begin nu bijna te denken dat het alleen voor mij geldt ofzo.
Misschien. Wat is de aanhef van de brief dan?
pi_75836967
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:30 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Misschien. Wat is de aanhef van de brief dan?
'Beste student'. Dagtekening trouwens 18 december.
pi_75837066
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

'Beste student'. Dagtekening trouwens 18 december.
Hmm. Is er een mogelijkheid dat je hem even inscant of overtypt? (totaliteit)
  zondag 20 december 2009 @ 14:34:30 #197
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75837097
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Haha, ik heb hem ook niet ontvangen & heb er verder nog niemand over gehoord.
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 14:34:50 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75837118
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Welke telefoonlijn? Je moet met 0900 - 0980 bellen. Denk niet dat ze vandaag bereikbaar zijn.
0900 66 55 444...

Pfff... ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik ze echt slaan die mensen !! Heb nu een week geleden hem voor de DERDE keer aangevraagd... ik zou binnen een week een mail krijgen dat-ie in aanvraag is...
pi_75837248
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

0900 66 55 444...

Pfff... ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik ze echt slaan die mensen !! Heb nu een week geleden hem voor de DERDE keer aangevraagd... ik zou binnen een week een mail krijgen dat-ie in aanvraag is...
Dat nummer moet je niet bellen

Heb je vragen over het aanvragen van/ je recht op studiefinanciering en/of het studentenreisproduct, neem dan contact op met de Dienst Uitvoering Onderwijs: 050-5997755 (lokaal tarief), of kijk op www.ocwduo.nl

Heb je vragen over (het reizen met) de Studenten OV-chipkaart en het studentenreisproduct dat op de kaart staat? Bel dan met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-6655444 (¤ 0,10 p.m.), of kijk op deze site bij 'Veelgestelde vragen'.

Heb je algemene vragen over de ontvangst van je OV-chipkaart, het ophalen van een reisproduct, of is je OV-chipkaart kwijt/gestolen? Bel dan met de Klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980 (¤ 0,10 p.m.).
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 14:39:37 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75837309
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Dat nummer moet je niet bellen

Heb je vragen over het aanvragen van/ je recht op studiefinanciering en/of het studentenreisproduct, neem dan contact op met de Dienst Uitvoering Onderwijs: 050-5997755 (lokaal tarief), of kijk op www.ocwduo.nl

Heb je vragen over (het reizen met) de Studenten OV-chipkaart en het studentenreisproduct dat op de kaart staat? Bel dan met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-6655444 (¤ 0,10 p.m.), of kijk op deze site bij 'Veelgestelde vragen'.

Heb je algemene vragen over de ontvangst van je OV-chipkaart, het ophalen van een reisproduct, of is je OV-chipkaart kwijt/gestolen? Bel dan met de Klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980 (¤ 0,10 p.m.).
Ow... Naja, morgen maar doen dan !

Ik kan niks beginnen bij de balie van het IBG zeker? Ik woon immers in Groningen zelf, dan geef ik daar wel mijn formulier af

(eerst nieuwe foto's maken )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')