Aah, dankje. Weet je ook waar ik die brief dan naartoe zou moeten sturen? Gewoon IB-groep? (Of hoe heet dat ook alweer nu) Of ov-iets?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier heb ik een keer over gebeld en je kunt per post een klachtenbrief schrijven en vermelden hoeveel pasfoto's je hebt moeten sturen en wellicht kreeg je dan je geld terug.. wellicht..
Lekker vaag allemaal ook weer.quote:Jouw studentenreisproduct staat uiterlijk 1 januari 2010 voor je klaar. De jou geadviseerde ophaalperiode is van 13 januari tot en met 22 januari 2010.
Nee je kunt die kaart tot 31 januari activeren, adressen staan op 1 van de links in de OP, maar onder andere bij Primera kan dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik was gisteren bij het NS Loket waar ik te horen kreeg dat ik mijn Studenten OV chip via internet moest activeren.
Dit is dus bullshit? En nu moet ik een avond vrij houden in mijn overdrukke vakantie om mijn opgestuurde chip ergens te activeren?
nice systeempie als je het mij vraagt
die kopie wilden ze de vorige keer ook alquote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Frozenz het volgende:
Na 4 dagen heb ik het aanvraagformulier voor een nieuwe ov-chipkaart, die ik via studenten ov-chipkaart aangevraagd heb, binnen gekregen.
Dit vond ik dan nog wel vrij vlot gaan.
Ingevuld en op de post gedaan.
Nu wordt het afwachten of ze hem voor de zoveelste keer kwijt raken of dat het nu eindelijk goed gaat.![]()
De retourenvelop is nu wel anders geadresseerd dan de vorige keer, en ze willen er nu ook een kopie van je identiteitsbewijs bij.
met het tijdelijke abonnement dat op de kaart staat misschien...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat gaat in januari, want ik mag mijn reisrecht vanaf 22 januari ophalen, maar hoe ga ik dan in godsnaam die poortjes openmaken in de metro tot die tijd?
Die is volgens de site en het ophaalapparaat maar tot 31-12-09 geldig, gaan ze dan iets verzinnen, of moet ik alsnog langs een ophaalapparaat om mijn tijdelijke abonnement op te laden? Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
die kopie wilden ze de vorige keer ook al
ik kreeg hem zelfs terug omdat die er niet bij zat
[..]
met het tijdelijke abonnement dat op de kaart staat misschien...
Dit staat nog maar een keer of drie in het topic:quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die is volgens de site en het ophaalapparaat maar tot 31-12-09 geldig, gaan ze dan iets verzinnen, of moet ik alsnog langs een ophaalapparaat om mijn tijdelijke abonnement op te laden? Ik snap er niks meer van
quote:Totdat je het studentenreisproduct hebt geactiveerd, kun je gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart; hier staat namelijk een tijdelijk reisproduct op, dat geldig is tot en met 31 januari 2010.
Maar hoe gaan ze dat dan veranderen? Want volgens het apparaat heb ik iets dat geldig is tot 31-12?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:46 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dit staat nog maar een keer of drie in het topic:
[..]
Hmm officieel was het ook geldig tot einde van het jaar, alleen kun je de kaart tot 31 januari gebruiken. Waarschijnlijk staat dat niet in het systeem verwerkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze dat dan veranderen? Want volgens het apparaat heb ik iets dat geldig is tot 31-12?
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 18 december 2009 07:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die is volgens de site en het ophaalapparaat maar tot 31-12-09 geldig, gaan ze dan iets verzinnen, of moet ik alsnog langs een ophaalapparaat om mijn tijdelijke abonnement op te laden? Ik snap er niks meer van
Vul gewoon even de letter van je naam in en je kunt zo wanneer je dat ding op kan halen....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry ik had dit topic nog niet gezien!
OV Chipkaart
ik moet de website nog checken maar in de brief stond vanaf 15 dec kon ik activeren...
sorry zit op iPhone en dat teringding staat bekend om het niet hebben van flash, toch bedankt, zal uiteraard als ik thuis ben even kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vul gewoon even de letter van je naam in en je kunt zo wanneer je dat ding op kan halen....
Wat is de eerste letter van je achternaam? Zal ik even kijken voor je.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
sorry zit op iPhone en dat teringding staat bekend om het niet hebben van flash, toch bedankt, zal uiteraard als ik thuis ben even kijken.
Vquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is de eerste letter van je achternaam? Zal ik even kijken voor je.
super! Bedankt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Dennis101 het volgende:
Geadviseerde periode 22 - 31 januari en het product staat uiterlijk 1 januari klaar.
Dat is gedaan om de drukte te spreiden inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
super! Bedankt!
Dus dat geadviseerde periode is wanneer ik het beste tijd kan activeren?
En vanaf 1 Jan is ligt ie dus klaar.
OK! Bedankt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is gedaan om de drukte te spreiden inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |