Ik heb 'm ook gekregenquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Dennis101 het volgende:
Ik ben dus nog steeds de enige met die brief dat je voor 31 december langs de NS moet om je tijdelijke abonnement te verlengen? Blijft toch een vreemde zaak...
Zie nog even mijn reactie over de klantenservice! Want daar wisten ze het ook niet.quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekregen
Maar mijn abonnement loopt ook af op 31/12/2009, dus om de maand januari te overbruggen kan je langs de NS-balie.
En door wie is je dat verteld? Door de IB-Groep of de klantenservice van de OV-chipkaart?quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef DjRex89 het volgende:
Net gebeld en eindelijk iemand die ook wat met mijn gegevens deed
Mijn aanvraag was binnengekomen en in de computer stond dat ik de chipkaart 31december zou moeten ontvangen (timing!) Ik heb ook gevraagd wat het geval is als ik hem niet binnen heb. Mij is verteld dat ik in ieder geval tot 31januari met mijn oude OV-jaarkaart kan reizen!
Heb dit nummer gebeld: 0900 - 0980 en die zei dat de OV-jaarkaart waar ik nu ook mee reis tot 31januari geldig is. Heb nog expliciet om bevestiging gevraagd en gekregen. Ik had namelijk ook jouw post gelezen dat dit niet het geval wasquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
En door wie is je dat verteld? Door de IB-Groep of de klantenservice van de OV-chipkaart?
Want dit klopt dus absoluut niet. De PAPIEREN OV-studentenkaart 2009 is vanaf 1 januari 2010 gewoon niet meer geldig. Altijd zo geweest en dat verandert ook dit jaar niet. Vanaf 1 januari is alleen je OV-chipkaart geldig, met daarop je studentenreisproduct. Daarop staat nu een tijdelijk abonnement, wat wél tot 31 januari geldig is.
Dat zijn dezelfde idioten die een brief sturen dat hij tot 31 december geldig is.quote:Op maandag 21 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb dit nummer gebeld: 0900 - 0980 en die zei dat de OV-jaarkaart waar ik nu ook mee reis tot 31januari geldig is. Heb nog expliciet om bevestiging gevraagd en gekregen. Ik had namelijk ook jouw post gelezen dat dit niet het geval was![]()
Indien het niet zo is, verwacht ik nog grote problemen na 1januari.. Als zelfs de instanties onderling niet weten hoe ze het op gaan lossen en dingen bevestigen die door de andere instantie ontkent worden
Misschien heeft ze jou verkeerd begrepen?quote:Op maandag 21 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb dit nummer gebeld: 0900 - 0980 en die zei dat de OV-jaarkaart waar ik nu ook mee reis tot 31januari geldig is. Heb nog expliciet om bevestiging gevraagd en gekregen. Ik had namelijk ook jouw post gelezen dat dit niet het geval was![]()
Indien het niet zo is, verwacht ik nog grote problemen na 1januari.. Als zelfs de instanties onderling niet weten hoe ze het op gaan lossen en dingen bevestigen die door de andere instantie ontkent worden
Nee, dat wilde ik voorkomen dus heb echt gevraagd of ze de papieren OV-jaarkaart bedoelde die ik nu ook gebruikte.. En daar had ze het blijkbaar over. Don't shoot the messengerquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Misschien heeft ze jou verkeerd begrepen?Of ze weet er heul niks van af.
OK! Chill!quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef Dennis101 het volgende:
De brief met de info dat je je kaart bij een NS station kan je als niet verzonden beschouwen, volgens de klantenservice waren de procedures veranderd in dezelfde week als dat de brief verzonden was.
Dit lijkt me niet helemaal te kloppen, maar goed, je kan dus gewoon reizen tot 31 januari met je tijdelijke reisproduct.
Maar tot wanneer loopt jouw studentenreisproduct dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef Dennis101 het volgende:
De brief met de info dat je je kaart bij een NS station kan je als niet verzonden beschouwen, volgens de klantenservice waren de procedures veranderd in dezelfde week als dat de brief verzonden was.
Dit lijkt me niet helemaal te kloppen, maar goed, je kan dus gewoon reizen tot 31 januari met je tijdelijke reisproduct.
Gewoon tot 31 januari zoals op de sites staan aangegeven, die info klopt dus, die brief kan je dus volledig als niet verzonden beschouwen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef Carport het volgende:
[..]
Maar tot wanneer loopt jouw studentenreisproduct dan?
No way dat ik op 1 of 2 januari ga inchecken. Geheid dat dat ding dan de volle pond afschrijftEn dan later te horen krijgen dat je dat niet terug krijgt zeker
Dat is vreemd. Ik had ze donderdag nog gebeld (3 weken gewacht) en toen zeiden ze dat ik niet in hun systeem sta en dat mijn pasfoto waarschijnlijk niet is aangekomen. Ik heb onlangs een nieuwe OV studenten chipkaart aangevraagd en nu krijg ik dit mailtje.quote:Beste student,
Naar aanleiding van jouw vraag over de status van Studenten OV-chipkaart aanvraag, willen we je informeren dat wij het aanvraagformulier hebben ontvangen. De aanvraag wordt op dit moment verwerkt. Als je op het formulier jouw e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je binnen een week een bevestiging dat je Studenten OV-chipkaart wordt geproduceerd en wanneer je hem ontvangt.
Mocht jouw aanvraag worden afgekeurd, omdat bijvoorbeeld gegevens ontbreken, dan ontvang je binnen een week bericht per post met de reden van de afwijzing en wat je moet doen om alsnog jouw Studenten OV-chipkaart te ontvangen. Wij zorgen ervoor dat jij sowieso kunt reizen met het openbaar vervoer per 1 januari 2010.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studenten OV-chipkaart
Post het resultaat hier, ik ben wel benieuwd. Ik hoor allemaal tegenstrijdige dingen, maar ze kunnen me in ieder geval verzekeren dat ik vanaf 1 januari kan reizen zonder OV studenten chipkaart (hoop ik),quote:Op maandag 21 december 2009 23:46 schreef Negaiido het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd of die mail klopt of niet. Ik ga morgen denk ik even bellen, vragen of ze wat meer weten. Best asociaal eigenlijk dat je ook nog 10 cent per minuut moet betalen... Ze hadden waarschijnlijk deze problemen verwacht ...
OV.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Post het resultaat hier, ik ben wel benieuwd. Ik hoor allemaal tegenstrijdige dingen, maar ze kunnen me in ieder geval verzekeren dat ik vanaf 1 januari kan reizen zonder OV studenten chipkaart (hoop ik),
Anders lees je even de OP...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe moet je die studentenchipkaart nou activeren? Bij een kaartjesautomaat ofzo? Of niet activeren, aangezien er ik de brief stond dat ze er al een weekabbonement erop gepleurd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |