Volgens mij begrijp je het proces nog niet. Wanneer je een pasfoto of formulier opstuurt, gaat dit REGELRECHT naar de OV-chipkaart. De IB-Groep komt hier niet eens mee in aanraking. De pasfoto die je bij het postkantoor inlevert, de pasfoto die je opstuurt, het formulier dat je opstuurt... het gaat allemaal direct naar de klantenservice van de OV-chipkaart en dus niét naar de IB-Groep. Dus hoe kan de IB-Groep hier fout zitten?quote:Op maandag 21 december 2009 12:38 schreef BeardedDragon het volgende:
ik kan daar wel heen gaan bellen voor de productiestatus, maar dat zal toch wel weinig zin hebben.
De IB groep is WEL fout in mijn ogen...als meerdere studenten tot enkele malen aan toe een formulier en foto hebben gestuurd en niks ontvangen...daarnaast is de OV chipkaart ook fout ja
Daar heb je ook gelijk in. Wanneer je 1 keer een pasfoto inlevert moet het gewoon direct goed gaan. Zo zijn de studenten de dupe en dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ik heb over de afgelopen 5 jaar 3 keer een pasfoto ingeleverd, ding mag toch onderhand wel klaar zijnMaar nee als je uiteindelijk zelf maar actie gaat ondernemen komen ze er achter dat er "iets misgegaan is"
Moet je vervolgens via internet een aanvraagformulier aanvragen wat meer dan een weke duurt, dan moet je dat formulier weer op gaan sturen en dan weer weken wachten
Ik heb gewoon recht op gratis reizen in 2010, als dat niet linksom kan dan maar rechtsom.
Pas je een beetje op de conductrices enzo?quote:Op maandag 21 december 2009 12:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Vage zooi. Ik zie het wel op 4 januari wel hoe dat in elkaar steekt, ik ram mij pasje dan in alle gleuven die ik kan vinden.
Vandaag gekregen als reactie op mijn telefoontje van ruim een week geleden. Heb inmiddels al wel een nieuw formulier opgestuurd. Waarschijnlijk gaat het dus wel goed komenquote:Beste student,
Naar aanleiding van jouw vraag over de status van Studenten OV-chipkaart aanvraag, willen we je informeren dat wij het aanvraagformulier hebben ontvangen. De aanvraag wordt op dit moment verwerkt. Als je op het formulier jouw e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je binnen een week een bevestiging dat je Studenten OV-chipkaart wordt geproduceerd en wanneer je hem ontvangt.
Mocht jouw aanvraag worden afgekeurd, omdat bijvoorbeeld gegevens ontbreken, dan ontvang je binnen een week bericht per post met de reden van de afwijzing en wat je moet doen om alsnog jouw Studenten OV-chipkaart te ontvangen. Wij zorgen ervoor dat jij sowieso kunt reizen met het openbaar vervoer per 1 januari 2010.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studenten OV-chipkaart
Nouja, op zo'n uitspraak kun je ze iig vastpinnenquote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
Vandaag gekregen als reactie op mijn telefoontje van ruim een week geleden. Heb inmiddels al wel een nieuw formulier opgestuurd. Waarschijnlijk gaat het dus wel goed komen
Nah, niet helemaalquote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Nouja, op zo'n uitspraak kun je ze iig vastpinnen
quote:De informatie verzonden met dit emailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Afzender staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden email, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Afzender attendeert erop dat de vertrouwelijkheid van informatie verzonden per email niet gewaarborgd is.
maar heb je deze brief ook ontvangen gedateerd Amersfoort, 18 december 2009?quote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb de email gerekgen waarin staat dat ze mijn aanmelding ontvangen hebben! Ik heb van blijdschap mn halve familie afgebeld!Stap 1 is goed gegaan! Bijna zelfde mailtje als hierboven, van Meddo. Ook dat ze sowieso gaan zorgen dat ik in januari kan reizen. Tenzij er sneeuw ligt natuurlijk.
Dat weet ik niet, ik ben nu bij mijn ouders en kan nergens heen. Ik heb nog nooit een ov-chip gehad, ik doe al heel lang moeite om er één aan te vragen. Dus andere situatie denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
maar heb je deze brief ook ontvangen gedateerd Amersfoort, 18 december 2009?
Ik wil ook graag mijn aanvraagformulier opsturen. Hij ligt nu al vijf dagen in huis.
Ohhohhh, je breekt de regels!quote:De informatie verzonden met dit emailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Afzender staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden email, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Afzender attendeert erop dat de vertrouwelijkheid van informatie verzonden per email niet gewaarborgd is.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Pas je een beetje op de conductrices enzo?
Ze hebben het al vaker gezegd, dus ik denk dat er wel een alternatief gaat komen voor de studenten die dat pasje nog niet hebben. Maar wat dat alternatief is is nog steeds niet duidelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef BeardedDragon het volgende:
Ik lees die zin
Wij zorgen ervoor dat jij sowieso kunt reizen met het openbaar vervoer per 1 januari 2010.
Die heb email heb ik niet ontvangen. Heb al twee keer gebeld en ze zouden terug bellen of emailen, maar niks gehoord helaas.
Ik neem aan dat het voor iedereen geldt, toch?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Dennis101 het volgende:
Ik ben dus nog steeds de enige met die brief dat je voor 31 december langs de NS moet om je tijdelijke abonnement te verlengen? Blijft toch een vreemde zaak...
En nou weigerde mijn kaart net ook nog eens dienst bij de Rotterdamse metro, gaat lekker zo
Zo begin ik me wel te voelen ja... Bel ik net de met de klantenservice, na een kwartier iemand aan de lijn, ik leg het probleem uit, zegt ze dat ze er zelf ook niet echt een antwoord op hebben, gaat ze overleggen en vraagt of ik even blijf hangen... en ja hoor, ze druk me weg ipv in de wachtquote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien ben jij een gevalletje "speciaal".![]()
Fuck yeaH! Idem!quote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
Vandaag gekregen als reactie op mijn telefoontje van ruim een week geleden. Heb inmiddels al wel een nieuw formulier opgestuurd. Waarschijnlijk gaat het dus wel goed komen
Ik heb zowel op mijn eerste inzending als op mijn tweede inzending geen reactie gehad.. Zal vanavond eens bellen.quote:
Beter. Maar ja, of je nou zon service-miep op haar woord moet geloven.quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef DjRex89 het volgende:
Net gebeld en eindelijk iemand die ook wat met mijn gegevens deed
Mijn aanvraag was binnengekomen en in de computer stond dat ik de chipkaart 31december zou moeten ontvangen (timing!) Ik heb ook gevraagd wat het geval is als ik hem niet binnen heb. Mij is verteld dat ik in ieder geval tot 31januari met mijn oude OV-jaarkaart kan reizen!
Als het goed is heb ik hem toch voor 1januariquote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter. Maar ja, of je nou zon service-miep op haar woord moet geloven.
Ik hoop het echt voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |