abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75848003
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat een kutsysteem.
Want? Lijkt me duidelijk toch?
  zondag 20 december 2009 @ 19:53:16 #227
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75849338
Ik heb donderdag mn aanvraag weer ingestuurd. Ik heb nog geen email ontvangen of het nu goed is. Ik word er echt schijtziek van. Ik zal vast nog even geduld moeten hebben, maar mijn geduld is eigenlijk op. Argh! Nja, als de sneeuw zo blijft dan kan ik toch niet met de trein, dus geen probleem.
  zondag 20 december 2009 @ 20:15:14 #228
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_75850412
Ik heb het formulier vorige week zaterdag voor de tweede keer opgestuurd maar ook nog geen mail gehad. Dus hopelijk hoor ik morgen of overmorgen wat, anders heb ik er weinig vertrouwen in..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  zondag 20 december 2009 @ 20:22:05 #229
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75850778
Ik ben ook een beetje bang dat ik het beter aangetekend had kunnen versturen ofzo. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen als ze t weer kwijt zijn... Snif.
  zondag 20 december 2009 @ 20:24:52 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75850923
Bij mij was het overigens zo dat er op de site stond "geen pasfoto ingeleverd", ik naar het postkantoor, maar ik had een verkeerde pasfoto (dit was op vrijdag) en maandag lag opeens mijn chipkaart in de bus. Nadat ik hem had, stond er nog steeds "lever zo snel mogelijk uw pastfoto in" op internet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 20 december 2009 @ 20:29:31 #231
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_75851141
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:35 schreef Tochjo het volgende:

[..]

Dat klopt, het is het kortingsabonnement dat bij een week-ov hoort.
[..]

Dat kan kloppen. De kaartlezers herkennen het product nog niet dat je recht geeft op korting.
Ah, dat verklaart een hoop. Bedankt! Wel karig dat niet vermeld staat op http://www.studentenov-chipkaart.nl/, daar verwijzen ze je gewoon door naar de normale overzichtskaart waar de HTM gewoon zonder voorwaarden bijstaat.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 20 december 2009 @ 20:33:20 #232
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75851376
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was het overigens zo dat er op de site stond "geen pasfoto ingeleverd", ik naar het postkantoor, maar ik had een verkeerde pasfoto (dit was op vrijdag) en maandag lag opeens mijn chipkaart in de bus. Nadat ik hem had, stond er nog steeds "lever zo snel mogelijk uw pastfoto in" op internet
Op welke site kun je zien of ze je pasfoto hebben dan? Ik kan niks vinden hoor.
  zondag 20 december 2009 @ 20:38:36 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75851678
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Op welke site kun je zien of ze je pasfoto hebben dan? Ik kan niks vinden hoor.
Dat was toen (lees: half jaar geleden denk ik) een link op de site
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 20 december 2009 @ 20:41:26 #234
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75851838
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat was toen (lees: half jaar geleden denk ik) een link op de site
Oow, ik zocht me al rot. Ik duim nog wel even en hoop dat ik dat stomme pasje over een tweetal weken in mijn bezit kan hebben. Oeh...
pi_75860638
Uit de e-mail van IBG:
quote:
Wat moet je nu doen?
Heb je al een Studenten OV-chipkaart? Dan is deze kaart voorzien van een tijdelijk week- of weekendabonnement, zodat je in elk geval vanaf 1 januari direct kunt reizen
Een tijdelijk week- of weekendabonnement... dus wat is het nou, week of weekend? Is nogal een verschil in kosten
Hoe wordt het bepaald of je een tijdelijk week óf weekendabo krijgt?
pi_75862863
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef BasementDweller het volgende:
Uit de e-mail van IBG:
[..]

Een tijdelijk week- of weekendabonnement... dus wat is het nou, week of weekend? Is nogal een verschil in kosten
Hoe wordt het bepaald of je een tijdelijk week óf weekendabo krijgt?
Zelfde als wat je voorheen had.
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75862874
Aan de hand van je huidige papieren kaart?
Op mijn OV-chip staat nu ook een week-studenten reisproduct omdat ik een week-ov als papiertje heb.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75866981
Ik heb mijn chipkaart begin 2009 al ontvangen, en toen had ik een week-abbo, nu heb ik in september 2009 mijn kaart gewisseld naar een weekend-abbo. Maar omdat ik mijn chipkaart daarvoor al gekregen heb is het tijdelijke abbonement nog voor week (denk ik..).
Ik weet dat je het kan veranderen bij een balie, maar nu alleen nog maar in Rotterdam en Amsterdam. Weet iemand of dat in janauri op meer plekken kan? Amsterdam en Rotterdam zijn wat ver weg om alleen daarvoor naartoe te reizen
pi_75870804
Waarschijnlijk is dit al vermeldt in de topic maar hoe activeer je, je ov-studentenchipkaart? Er staat op de site van http://www.studentenov-chipkaart.nl/ dat ik tussen 13 en 22 januari het reisproduct kan ophalen... Maar ik moet dan allang weer naar school. Heb ook al geprobeerd bij de ophaalautomaat "bestelling ophalen" maar er staat geen bestelling in.... Ik ben dus erg verward hier over... Ik kan niet wachten tot 13 januari want ik moet dan allang naar school. Snap iemand hier iets van?

Groetjes
Scott
pi_75871109
Hoe kan ik reizen vanaf 1 januari als ik mijn studentenreisproduct nog niet heb opgehaald?
Totdat je jouw studentenreisproduct voor 2010 en verder hebt opgehaald, kun je gewoon blijven reizen met het tijdelijke studentenreisproduct dat al op jouw kaart staat. Haal je studentenreisproduct voor 2010 en verder uiterlijk 31 januari 2010 op.
http://www.studentenov-ch(...)studentenreisproduct

Maar in die brief die hier gepost werd (die ik niet heb ontvangen trouwens) staat dat je het tijdelijke product een maand moet laten verlengen bij een NS-balie. Hoe zit dat nou?
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_75871463
Ik heb geen kaart gekregen . Ondanks dat ik al vanaf 2006 bezig ben met het inleveren van pasfoto's enzo. Nu heb ik er als de wiedeweerga eentje aangevraagd. Maar die is er vast niet voor 1 januari Hoe kan ik vanaf 1 januari tot ik hem krijg toch vrij reizen?
pi_75871979
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe kan ik reizen vanaf 1 januari als ik mijn studentenreisproduct nog niet heb opgehaald?
Totdat je jouw studentenreisproduct voor 2010 en verder hebt opgehaald, kun je gewoon blijven reizen met het tijdelijke studentenreisproduct dat al op jouw kaart staat. Haal je studentenreisproduct voor 2010 en verder uiterlijk 31 januari 2010 op.

Maar in die brief die hier gepost werd (die ik niet heb ontvangen trouwens) staat dat je het tijdelijke product een maand moet laten verlengen bij een NS-balie. Hoe zit dat nou?
Hmm meer gedoe dus, want die papieren ofzo die je mee moet neme, weet dus niet zeker of ik die heb ofniet. Zucht... dit is echt annoying geregeld.
pi_75872675
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

Ok, ik heb het topic nog even doorgelezen, en er is verder niemand behalve Dennis 101 die die brief gekregen heeft? Dus we kunnen gewoon blijven reizen tot 31 januari met ons oud studentenreisproduct?
pi_75873028
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb geen kaart gekregen . Ondanks dat ik al vanaf 2006 bezig ben met het inleveren van pasfoto's enzo. Nu heb ik er als de wiedeweerga eentje aangevraagd. Maar die is er vast niet voor 1 januari Hoe kan ik vanaf 1 januari tot ik hem krijg toch vrij reizen?
Als ik het goed begrijp kun je met je "papieren" ov-kaart van 2009 nog de gehele maand januari vrij reizen?
pi_75873129
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ben ik ook heel benieuwd naar...

ik was vanmorgen op station Maastricht om een "tijdelijke" kaart aan te vragen omdat ik mijn OV studenten-chipkaart nog niet heb...
Die man zei dat het niet kon kloppen en dat ik mijn aanvraag aan de IB groep diende te doen. Dat heb ik al twee en een halve maand geleden en anderhalve maand geleden gedaan (met de nodige pasfoto's) en niks ontvangen.
Nu zei de man dat ik maar kaartjes moest kopen en deze naderhand bij de IB groep moest declareren.
In principe heeft hij wel gelijk dat de fout niet bij de NS maar de IB groep ligt.

Maar ik ben niet van plan kaartjes te kopen en uiteindelijk te declareren...vanaf begin februari ga ik een half jaar naar het buitenland, en mogelijk krijg ik die bedragen dan moeilijk terug (of zelfs niet). Daarnaast heb ik al genoeg kosten voor mijn stage in het buitenland (de reis, visum, verzekering, enz.)

Ik vroeg ook of ik met de OV jaarkaart van 2009 nog in januari kon reizen, maar hier zei hij ook nee op.

Wie kan mij helpen? Ik ben anders van plan te reizen met mijn oude OV en een bevestiging dat ik wel nog vrij mag reizen (brieven van IB groep en uitdraai digi-id van IB groep).
pi_75874509
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp kun je met je "papieren" ov-kaart van 2009 nog de gehele maand januari vrij reizen?
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Je kunt dus ABSOLUUT niet met je oude OV-studentenkaart reizen in 2010!
Nee dus.
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75874666
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:57 schreef BeardedDragon het volgende:

[..]

Hier ben ik ook heel benieuwd naar...

ik was vanmorgen op station Maastricht om een "tijdelijke" kaart aan te vragen omdat ik mijn OV studenten-chipkaart nog niet heb...
Die man zei dat het niet kon kloppen en dat ik mijn aanvraag aan de IB groep diende te doen. Dat heb ik al twee en een halve maand geleden en anderhalve maand geleden gedaan (met de nodige pasfoto's) en niks ontvangen.
Nu zei de man dat ik maar kaartjes moest kopen en deze naderhand bij de IB groep moest declareren.
In principe heeft hij wel gelijk dat de fout niet bij de NS maar de IB groep ligt.

Maar ik ben niet van plan kaartjes te kopen en uiteindelijk te declareren...vanaf begin februari ga ik een half jaar naar het buitenland, en mogelijk krijg ik die bedragen dan moeilijk terug (of zelfs niet). Daarnaast heb ik al genoeg kosten voor mijn stage in het buitenland (de reis, visum, verzekering, enz.)

Ik vroeg ook of ik met de OV jaarkaart van 2009 nog in januari kon reizen, maar hier zei hij ook nee op.

Wie kan mij helpen? Ik ben anders van plan te reizen met mijn oude OV en een bevestiging dat ik wel nog vrij mag reizen (brieven van IB groep en uitdraai digi-id van IB groep).
Geloof me dat die oplossing niet gaat werken. De vervoersbedrijven accepteren dat niet als geldig vervoersbewijs. Eerst maar alles op alles zetten om de chipkaart te krijgen.

En de fout ligt overigens niet bij de IB-Groep. Grappig dat dat toch steeds weer aan de orde komt. De IB-Groep heeft ook niet om de invoering van de OV-chipkaart gevraagd he, volgens mij vergeten de mensen dat hier. Wel moeten ze hierin meegaan, dus wat doen ze: een abonnement klaarzetten wat je straks op de chipkaart kunt laden. En dat abonnement is al vanaf oktober gereed overigens. De IB-Groep gaat dus NIET over de aanvraag/aanmaak van de OV-chipkaart!! Je moet hem zelf aanvragen bij de OV-chipkaart (www.studentenovchipkaart.nl) en als je kaart er niet op tijd is. Wiens fout is dat dan? Die van de OV-chipkaart dus. Dus dáár je beklag doen.

Je kunt overigens met 0900 - 0980 bellen voor de productiestatus van je kaart. (nummer van de OV-CHIPKAART!)
pi_75874857
ik kan daar wel heen gaan bellen voor de productiestatus, maar dat zal toch wel weinig zin hebben.

De IB groep is WEL fout in mijn ogen...als meerdere studenten tot enkele malen aan toe een formulier en foto hebben gestuurd en niks ontvangen...daarnaast is de OV chipkaart ook fout ja
pi_75875128
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:33 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Geloof me dat die oplossing niet gaat werken. De vervoersbedrijven accepteren dat niet als geldig vervoersbewijs. Eerst maar alles op alles zetten om de chipkaart te krijgen.

En de fout ligt overigens niet bij de IB-Groep. Grappig dat dat toch steeds weer aan de orde komt. De IB-Groep heeft ook niet om de invoering van de OV-chipkaart gevraagd he, volgens mij vergeten de mensen dat hier. Wel moeten ze hierin meegaan, dus wat doen ze: een abonnement klaarzetten wat je straks op de chipkaart kunt laden. En dat abonnement is al vanaf oktober gereed overigens. De IB-Groep gaat dus NIET over de aanvraag/aanmaak van de OV-chipkaart!! Je moet hem zelf aanvragen bij de OV-chipkaart (www.studentenovchipkaart.nl) en als je kaart er niet op tijd is. Wiens fout is dat dan? Die van de OV-chipkaart dus. Dus dáár je beklag doen.

Je kunt overigens met 0900 - 0980 bellen voor de productiestatus van je kaart. (nummer van de OV-CHIPKAART!)
ik heb over de afgelopen 5 jaar 3 keer een pasfoto ingeleverd, ding mag toch onderhand wel klaar zijn Maar nee als je uiteindelijk zelf maar actie gaat ondernemen komen ze er achter dat er "iets misgegaan is" Moet je vervolgens via internet een aanvraagformulier aanvragen wat meer dan een weke duurt, dan moet je dat formulier weer op gaan sturen en dan weer weken wachten

Ik heb gewoon recht op gratis reizen in 2010, als dat niet linksom kan dan maar rechtsom.
  maandag 21 december 2009 @ 12:48:59 #250
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_75875242
Vage zooi. Ik zie het wel op 4 januari wel hoe dat in elkaar steekt, ik ram mij pasje dan in alle gleuven die ik kan vinden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')