Zwaar onterechte klacht. Jij kan niet zien wat iemands financiele situatie is. Beetje bord voor je kop.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kom ze maar al te vaak tegen. Sloebers, arme studenten en paupers. Of gewoon huismannen. Mensen die B-merken kopen omdat ze nog kromliggen voor de lcd-televisie. En dan vervolgens met droge ogen gaan beweren dat B- of C-merken lekkerder zijn dan A-merken__!!! "Ja want de ijsthee van de Aldi bladibladibladidbla"
Ze zoeken gewoon een excuus voor hun matige maandsalaris en overschreeuwen zichzelf door te zeggen dat B-merken lekkerder zijn
Klacht: mensen die geen A-merken kopen omdat er 'toch bijna geen verschil is'
Dat.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
TS die geen flauw benul van marketing heeft
B merk drinken en het woord units gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij de meeste dranken zijn vind ik A-merken lekkerder. Dubbelfris is een uitzondering, die frisse fruitdrank units van de c1000 zijn lekkerder
Yep, potentieel backfire-topic.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Colaquote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga liever 2 keer per jaar skiën en op zomervakantie dan dat ik Coca-Cola drink!
quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
B merk drinken en het woord units gebruiken
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik drink liever geen Cola dan iets anders dan Coca-Cola!
Lul!quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Cola
Bron? En door wie worden die testen uitgevoerd?quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef teknomist het volgende:
Leg mij dan eens uit, TS, dat bij geblinddoekte testen door panels met kennis van zaken er vaak b-merken als 1e uit de bus komen?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
Ik ga nooit op vakantie, drink Coca Cola of RedBull en rij BMW (en dan geen pauper 3-serie).quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Cola
Dit. In een restaurant om een Cola vragen en een Pepsi krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik drink liever geen Cola dan iets anders dan Coca-Cola!
Alsof dat mijn enige auto isquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef DiRadical het volgende:
Waarom zijn er mensen die denken dat A merken altijd beter zijn.
Omdat ze duurder zijn of omdat ze er meer reclame voor maken?
Soms is dat het enige verschil met een B-merk.
Klacht: mensen die klagen over het "matige salaris" van anderen en zelf in een Polo rijden uit 1991
Je ontwijkt mijn vraag door een wedervraag te stellen. Heel slim, maar daar trap ik niet in.quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bron? En door wie worden die testen uitgevoerd?
Keuzes keuzes keuzes!quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef IJsblock het volgende:
Ik ga nooit op vakantie, drink Coca Cola of RedBull en rij BMW (en dan geen pauper 3-serie).
Vind ik ook ik vind de paprikaribbelchips van de AH bijvoorbeeld lekkerder dan die van Laysquote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad, falers die geen verschil proeven hebben geen smaak.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het A-merk altijd lekkerder is.
Nu neem je wel het uiterstequote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Met kleding is dat sowieso wel waar. Van die sloebers die beweren dat Zeeman alleen maar goedkoop is omdat er geen duur merkje op zitHet is gewoon kutkwaliteit.
Kassa, Consumentenbond, Duitse consumentenbond om maar eens iets te noemenquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bron? En door wie worden die testen uitgevoerd?
Pepsi is smerigquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. In een restaurant om een Cola vragen en een Pepsi krijgen
Pffffhaahaha Faalbaas..quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef DiRadical het volgende:
Waarom zijn er mensen die denken dat A merken altijd beter zijn.
Omdat ze duurder zijn of omdat ze er meer reclame voor maken?
Soms is dat het enige verschil met een B-merk.
Klacht: mensen die klagen over het "matige salaris" van anderen en zelf in een Polo rijden uit 1991
Dan noem je ook wat. Zeeman is inderdaad kutkwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat alle winkels die geen A-merken verkopen kutkwaliteit zijn. (dat zei je inderdaad ook niet)quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Met kleding is dat sowieso wel waar. Van die sloebers die beweren dat Zeeman alleen maar goedkoop is omdat er geen duur merkje op zitHet is gewoon kutkwaliteit.
coca cola is idd veruit het lekkerst..quote:
New Yorker is wel echt pauper....quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nu neem je wel het uitersteZeeman is troep ja. Maar met een 50eurobroek van de NewYorker of Jeancentre o.i.d. is niks mis.
Hahahah gewoon eerst vragen wat ze hebben!quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. In een restaurant om een Cola vragen en een Pepsi krijgen
Jeanscentre broeken zijn ook echt van een slechte kwaliteit...quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nu neem je wel het uitersteZeeman is troep ja. Maar met een 50eurobroek van de NewYorker of Jeancentre o.i.d. is niks mis.
H&M is ook kutkwaliteitquote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan noem je ook wat. Zeeman is inderdaad kutkwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat alle winkels die geen A-merken verkopen kutkwaliteit zijn. (dat zei je inderdaad ook niet)
En Red Bull smaakt hetzelfde als pauperenergiedrank, maar ja, energiedrank sowieso.
Getverdemme Grolsch, Schultenbrau FTW KUT!~!!quote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef Aurelianus het volgende:
Het hangt af van het specifieke product. De hagelslag van de Aldi of Euroshopper vind ik nou niet zo heel veel verschillen van de hagelslag van De Ruijter of Venz, om een voorbeeld te noemen. Maar Coca-Cola is vele malen lekkerder dan River-Cola, hetzelfde geldt voor Grolsch en Schultenbräu.
Jij koopt zeker alleen Replay broeken etc. van 190 euro?quote:
Een horloge is sowieso enorm 1758!quote:Op maandag 14 december 2009 17:08 schreef IJsblock het volgende:
Net als paupers die jaloers zijn als je met een echte Breitling of Rolex om loopt.....
"Jah neuh, hij zal wel nep zijn...." of "Op een klokkie van de hema van een tientje zie je de tijd toch ook?"
Jij bent zo iemand die op z'n telefoon kijkt hoe laat het isquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een horloge is sowieso enorm 1758!![]()
Altijd nog minder erg dan een doublé koningsketting.quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een horloge is sowieso enorm 1758!![]()
Ik ben iemand die de tijd heeft/ neemt!quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
Jij bent zo iemand die op z'n telefoon kijkt hoe laat het is?
True!quote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef IJsblock het volgende:
Altijd nog minder erg dan een doublé koningsketting.
Op bier kan je makkelijk bezuinigen, doe voor de gein eens etiketloos bier proeven.quote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
op bier en cola moet je niet bezuinigen, gewoon hertog jan en coca cola
voor de rest denk ik niet dat er heel veel smaakverschil tussen zit, teminste ik heb verder geen voorkeur voor producten
als k mn horloge om hb moek altijd op mn mobiel kijke hoelaat ;') ik + analoge tijd =quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, maar meestal wel een goeie broek van rond de 100, waar je een stuk langer mee kunt doen dan die 3 voor 60.quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Jij koopt zeker alleen Replay broeken etc. van 190 euro?
Tja moet je zelf weten, koop er liever 3 broeken van 60 euro voor.
Levi's 501 FTW.quote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar meestal wel een goeie broek van rond de 100, waar je een stuk langer mee kunt doen dan die 3 voor 60.
De Vengaboys werken aan hun comeback!quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Levi's 501 FTW.
Kom er maar in, jaren 90-bashers.
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
op bier en cola moet je niet bezuinigen, gewoon hertog jan en coca cola
voor de rest denk ik niet dat er heel veel smaakverschil tussen zit, teminste ik heb verder geen voorkeur voor producten
In new york heb je alle topmerken voor 60 dollarquote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar meestal wel een goeie broek van rond de 100, waar je een stuk langer mee kunt doen dan die 3 voor 60.
klopt, die van de euroshopper vind ik ook minder vies dan de ''echte''quote:Op maandag 14 december 2009 17:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat goedkope energy drink veel lekkerder is dan Red Bull.
Da's handiger gek!quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Er is maar één goede cola en dat is Coca Cola.quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef Sabri23 het volgende:
Klacht klopt niet helemaal .
Als je een B merkt koopt (drank ofzo) hoeft niet gelijk te zijn dat ze arm zijn , eten = eten , wie gaat er nou speciaal alleen omdat er 'coca cola' staat 1 euro meer betalen terwijl er een b-merk is die goedkoper is en precies hetzelfde smaakt .
nu noem je nou net een merk waarbij het verschil wel duidelijk isquote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef Sabri23 het volgende:
Klacht klopt niet helemaal .
Als je een B merkt koopt (drank ofzo) hoeft niet gelijk te zijn dat ze arm zijn , eten = eten , wie gaat er nou speciaal alleen omdat er 'coca cola' staat 1 euro meer betalen terwijl er een b-merk is die goedkoper is en precies hetzelfde smaakt .
je kent me niet in je signature zettenquote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
B merk drinken en het woord units gebruiken
Alsof er ook maar enig verschil is tussen de kwaliteit van kledingquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Grappig. Bavaria in een bruin blik.quote:
De pasvorm van die zeemanbroek is natuurlijk ook hetzelfde volgens jouquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Alsof er ook maar enig verschil is tussen de kwaliteit van kledingDie broek van 200 euro van weet ik veel welk duur onzin-merk wordt door dezelfde chinees in elkaar genaaid als "rotzooi "van de zeeman. Mensen die honderden euro's voor een broek of trui neer leggen, en dan beginnen te drammen over de zogenaamde betere kwaliteit
Ik draag broeken van 10 euro en 100 euro, en ze gaan allemaal net zo lang mee.
De kwaliteitseisen waaraan de chips moet voldoen zijn wel anders, maar dat beïnvloedt de smaak in de meeste gevallen niet echt. Dat gaat eerder in op verschillen in grootte en kleur van de chips.quote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
Croky a la bolognese komt uit dezelfde fabriek en heeft dezelfde specs als de Aldi Pirato bolognese die de helft kost
Ik ga het verschil proberen te ontdekkenquote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De kwaliteitseisen waaraan de chips moet voldoen zijn wel anders, maar dat beïnvloedt de smaak in de meeste gevallen niet echt. Dat gaat eerder in op verschillen in grootte en kleur van de chips.
Die kwaliteitseisen zijn precies dezelfde. Net zoals kraanwater aan even hoge eisen moet doen als bronwater uit een fles. En de wasmiddelen van het huismerk en het A-merk uit dezelfde fabriek komen met alleen een andere verpakking.quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De kwaliteitseisen waaraan de chips moet voldoen zijn wel anders, maar dat beïnvloedt de smaak in de meeste gevallen niet echt. Dat gaat eerder in op verschillen in grootte en kleur van de chips.
Dan hoef je toch niet luidkeels te roepen dat het meteen lekkerder is. Beetje bord voor je kop.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Zwaar onterechte klacht. Jij kan niet zien wat iemands financiele situatie is. Beetje bord voor je kop.
Een hoop mensen denken blijkbaar ook dat er voor ieder product een fabriek is.quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kwaliteitseisen zijn precies dezelfde. Net zoals kraanwater aan even hoge eisen moet doen als bronwater uit een fles. En de wasmiddelen van het huismerk en het A-merk uit dezelfde fabriek komen met alleen een andere verpakking.
Sommige mensen zijn nog in de veronderstelling dat van de twee euro die ze voor een product betalen er één naar de productie gaat! Dat is echt niet zo. Van alles wat je in de supermarkt vindt wordt voor een paar cent geproduceert, massaal. Daarom is de prijs ook nauwelijks van invloed op de kwaliteit ervan.
Voor hetgeen je in de supermarkt ziet iig wel!quote:Op maandag 14 december 2009 19:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Een hoop mensen denken blijkbaar ook dat er voor ieder product een fabriek is.
Volgens mij bestaan er in Nederland juist strengere eisen voor kraanwater in vergelijking tot bronwater, dus die eisen zijn niet hetzelfde.quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kwaliteitseisen zijn precies dezelfde. Net zoals kraanwater aan even hoge eisen moet doen als bronwater uit een fles. En de wasmiddelen van het huismerk en het A-merk uit dezelfde fabriek komen met alleen een andere verpakking.
Sommige mensen zijn nog in de veronderstelling dat van de twee euro die ze voor een product betalen er één naar de productie gaat! Dat is echt niet zo. Van alles wat je in de supermarkt vindt wordt voor een paar cent geproduceert, massaal. Daarom is de prijs ook nauwelijks van invloed op de kwaliteit ervan.
Kleding van de H&M kun je misschien 4x dragen en dan gaat het alweer kapot of wordt het lelijk. Het is niet zogenaamd beter, het ís beter. Daarnaast is de vorm van de kleding ook gewoon heel anders, en dat van Zeeman is inderdaad lelijk en ziet er echt heel goedkoop uit.quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Alsof er ook maar enig verschil is tussen de kwaliteit van kledingDie broek van 200 euro van weet ik veel welk duur onzin-merk wordt door dezelfde chinees in elkaar genaaid als "rotzooi "van de zeeman. Mensen die honderden euro's voor een broek of trui neer leggen, en dan beginnen te drammen over de zogenaamde betere kwaliteit
Ik draag broeken van 10 euro en 100 euro, en ze gaan allemaal net zo lang mee.
Sommige mensen zien het verschil niet en dan kun je ook niet verwachten dat ze het verschil merken als ze het dragen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kleding van de H&M kun je misschien 4x dragen en dan gaat het alweer kapot of wordt het lelijk. Het is niet zogenaamd beter, het ís beter. Daarnaast is de vorm van de kleding ook gewoon heel anders, en dat van Zeeman is inderdaad lelijk en ziet er echt heel goedkoop uit.
owja, laten we er een links-rechts topic van makenquote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef Sachertorte het volgende:
Even iets anders: volgens mij zijn vooral linkse mensen gevoelig voor de drang A-merken te kopen.
waarom? dat zijn toch de geitenwollensokkenlui?quote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef Sachertorte het volgende:
Even iets anders: volgens mij zijn vooral linkse mensen gevoelig voor de drang A-merken te kopen.
Je spreekt jezelf in 1 zin tegenquote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef RickoKun het volgende:
Terechte klacht, hoewel er soms zaken zijn die lekkerder kunnen zijn terwijl ze zelfs goedkoper zijn
(ijsthee, multivit)
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
Ja inderdaad, als het geen Nutricia chocomel is, hoef ik het niet...quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef MevrouwFlodder het volgende:
Chocomel, al het andere is meuk.
Ik denk eerder rechtsgeorienteerde mensen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef Sachertorte het volgende:
De gemiddelde GeenStijler doet nog helemaal z'n eigen boodschappen nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik denk eerder rechtsgeorienteerde mensen.
Die rijden meestal in een Duitse auto (maar juist geen Opel), lezen de Telegraaf, drinken Nespresso, dragen merkkleding (LaCoste, Calvin Klein) en shoppen bij de AH of Super De Boer.
Oftewel de gemiddelde GeenStijler.
Laat het gezegd zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als het geen Nutricia chocomel is, hoef ik het niet...![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef SamStar het volgende:
je moet 't gewoon afwegen, waarom meer betalen voor (ongeveer) 't zelfde
Bier = a-merk
hagelslag = huismerk
cola = a-merk
kaas = huismerk
iets wat je lekker vind van 'n bepaald merk = a-merk/huismerk
etc.
't gaat er niet om wat je verdiend, maar 't is gewoon wat je belangrijk vind om je geld aan uit te geven.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef SamStar het volgende:
je moet 't gewoon afwegen, waarom meer betalen voor (ongeveer) 't zelfde
Bier = a-merk
hagelslag = huismerk
cola = a-merk
kaas = huismerk
iets wat je lekker vind van 'n bepaald merk = a-merk/huismerk
etc.
't gaat er niet om wat je verdiend, maar 't is gewoon wat je belangrijk vind om je geld aan uit te geven.
Een hoop b-merken komen toch gewoon van Bavaria vandaan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Fortitudo het volgende:
best bier![]()
euroshopper bier zuip ik ook gewoon als ik dronken wil worden
Maar is niet hetzelfde product. Daarbij wordt onder andere water gebruikt uit andere grondlagen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Een hoop b-merken komen toch gewoon van Bavaria vandaan.
Er zit gewoon veel meer suiker in. Dat is alles.quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Genius-F het volgende:
Op zeker dat die Aldi ijsthee lekkerder is dan alle anderen.
Het is niet hetzelfde product, maar vrijwel niemand kan het verschil proeven.quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde product. Daarbij wordt onder andere water gebruikt uit andere grondlagen.
Nou, juist bij producten van de Aldi en Lidl is het zo dat er over het algemeen minder troep (suiker, e-nummers) in zit dan bij A-merken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Er zit gewoon veel meer suiker in. Dat is alles.
Dat klopt. Als je het verschil al proeft dan is het volgens mij ook lastig om aan te wijzen welk product nu het A-merk is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde product, maar vrijwel niemand kan het verschil proeven.
Gast het is wetenschappelijk aangetoont dat de ijsthee van de aldi (quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kom ze maar al te vaak tegen. Sloebers, arme studenten en paupers. Of gewoon huismannen. Mensen die B-merken kopen omdat ze nog kromliggen voor de lcd-televisie. En dan vervolgens met droge ogen gaan beweren dat B- of C-merken lekkerder zijn dan A-merken__!!! "Ja want de ijsthee van de Aldi bladibladibladidbla"
Ze zoeken gewoon een excuus voor hun matige maandsalaris en overschreeuwen zichzelf door te zeggen dat B-merken lekkerder zijn
Wat Zeeman betreft heb je gelijk maar als je bijv. Hema boxers vergelijkt met Björn Börg boxers zit er echt geen verschil in kwaliteit hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Dat dus. Maarja ze is nog jong en naïef en heeft dus niet door dat ze kk hard word genaait (in haar kont) waar ze zelf bijstaat.quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Jij koopt zeker alleen Replay broeken etc. van 190 euro?
Tja moet je zelf weten, koop er liever 3 broeken van 60 euro voor.
Daar noem je ook twee merken op.quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Harddisc het volgende:
[..]
Wat Zeeman betreft heb je gelijk maar als je bijv. Hema boxers vergelijkt met Björn Börg boxers zit er echt geen verschil in kwaliteit hoor.
jij drinkt zoveel cola dat je van die besparing op vakantie kunt?quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga liever 2 keer per jaar skiën en op zomervakantie dan dat ik Coca-Cola drink!
Ik weet niet wat mensen met hun broeken doen (wassen op 90 graden?quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Harddisc het volgende:
[..]
Dat dus. Maarja ze is nog jong en naïef en heeft dus niet door dat ze kk hard word genaait (in haar kont) waar ze zelf bijstaat.
Chocomel. is van Frieslandcampinaquote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als het geen Nutricia chocomel is, hoef ik het niet...![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Ik heb zelf broeken van de H&M en die gaan gewoon jaren mee.quote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen met hun broeken doen (wassen op 90 graden?), maar de kwaliteit van broeken van een eurootje of 60/70 is normaliter ruim toereikend. Die van 190 gaan zeker niet drie keer langer mee (en zo ja zijn ze dan toch al lang uit de mode
).
Die van de C&A niet kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Ik heb zelf broeken van de H&M en die gaan gewoon jaren mee.
Ik kan 'genaaid' in ieder geval spellen, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Harddisc het volgende:
[..]
Dat dus. Maarja ze is nog jong en naïef en heeft dus niet door dat ze kk hard word genaait (in haar kont) waar ze zelf bijstaat.
Lipton ice tea(met prikquote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Hetiszover het volgende:
Bavaria zelf beschouw ik dan ook niet als A merk.quote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Een hoop b-merken komen toch gewoon van Bavaria vandaan.
Is het wel, qua zo'n beetje alle criteria. (O.a. reclame-uitgaven, productinnovatie, prijs, etc.)quote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Bavaria zelf beschouw ik dan ook niet als A merk.
Mee eens en vaker gaan juist die goedkopere broeken veel langer mee en behouden ze langer hun kleur dan die broeken van replay of levi`squote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik draag broeken van 50 euro en 100 euro, en ze gaan allemaal net zo lang mee.
klopt, echter zijn ze vaak niet mooierquote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef DaanA het volgende:
[..]
Horloges van HEMA lopen veel preciezer dan Rolexen met een mechanisch uurwerk van 5000 euro.
Zeker.quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt, echter zijn ze vaak niet mooier
Dat is vaak gewoon waar. Alleen is dan meestal het recept anders. En soms niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die zeggen: 'het komt allemaal uit de zelfde fabriek'
De helft van de tijd komt het ook gewoon uit dezelfde fabriek rollen, maar is het bijv lagere kwaliteit of gewoon overschot.quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef bijdehand het volgende:
Nee, ze richten voor ieder wazig merk een complete fabriek op joh.quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet er helaas alles vanaf.quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:
Bij Unilever of willekeurig andere fabriek gooien ze elk paar uur de lijn ff stil om ander merk te gaan maken.
Wat kan jou het schelen? Je krijgt toch 3 jaar garantie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Herkenbaar.En een Medion monitor van ¤ 200 is toch net zo goed als die dure Samsung van ¤ 400?
vertel eens watquote:
Die van Campina vind ik dan toch iets beterquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja, chocomel: er is maar één enige echte
verder ben k afgelopen vakantie 2 weken outdoor geweest, erg blij met mn the north face spullen, ik was de enige die het totaal droog gehouden heeft, de rest ging allemaal doorlekken enzo
in t begin was ik stom omdat ik er zoveel geld aan had besteed, aan t einde kwamen we n the north face shop tegen en hebben er n aantal ook die ''overpiced'' shit gekocht
de vergelijking gaat natuurlijk niet altijd op neequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
verder ben k afgelopen vakantie 2 weken outdoor geweest, erg blij met mn the north face spullen, ik was de enige die het totaal droog gehouden heeft, de rest ging allemaal doorlekken enzo
in t begin was ik stom omdat ik er zoveel geld aan had besteed, aan t einde kwamen we n the north face shop tegen en hebben er n aantal ook die ''overpiced'' shit gekocht
Juist!!!! Alleen de Pickwick groene thee versie kan nog in de buurt komen!quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Genius-F het volgende:
Op zeker dat die Aldi ijsthee lekkerder is dan alle anderen.
Sinds wanneer hoort Frankrijk bij Nederland?quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kan 'genaaid' in ieder geval spellen, dus dat zal wel meevallen
Bavaria begint toch met een b, dan is het toch sowieso een b-merkquote:Op maandag 14 december 2009 23:20 schreef DaanA het volgende:
[..]
Is het wel, qua zo'n beetje alle criteria. (O.a. reclame-uitgaven, productinnovatie, prijs, etc.)
Ze testen volgens mij daar gewoon iedere keer een batch. Als hij dicht bij het Bavaria-ideaal zit, dan heet hij Bavaria, zo niet, dan heet hij een van de b-merken.
Nou, de lijn van Knorr (Loosdrecht) staat nu helemaal stil en ze zitten in Polen, want daar kon het allemaal goedkoper.quote:
Bij veel computerartikelen maakt kwaliteit nou juist wel uit, bij monitors bv de kleurweergave en responsetijd. Al zal dat alleen echt belangrijk zijn als je photoshopt of gamed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Herkenbaar.En een Medion monitor van ¤ 200 is toch net zo goed als die dure Samsung van ¤ 400?
Ik andersom, qua eten maakt niet uit, maar qua kleding wel.. Nuja, qua eten ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:05 schreef TommyGun het volgende:
A-merken![]()
Behalve bij kleding, dat wordt toch door dezelfde Afrikaantjes gemaakt
Uit glazen flessen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
Tuurlijk wel, paupers die in nike jack zeiken dat jij kneuzenspul koopt terwijl nike fokking lauw goed is jwtz.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
de vergelijking gaat natuurlijk niet altijd op nee
Deden wij in de fabriek ookquote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:
Bij Unilever of willekeurig andere fabriek gooien ze elk paar uur de lijn ff stil om ander merk te gaan maken.
Is dat die in dozen zit waarop staat "WTF"quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef Mazora het volgende:
TS is een pauper die Unox noodles prefereert boven [ afbeelding ]...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef Mazora het volgende:
YumYums zijn viesquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef Mazora het volgende:
Sloebers die beweren dat wanneer er een bekend merkje op zit de kwaliteit dan ook per defenitie beter is. Flikker toch op!quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
wtfquote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef Sheriam het volgende:
Van bier weet ik 't niet, daarvan gooi ik alleen een enkele keer een flesje in de Chili con carne
Dat is mannen wc papier. Dat heerlijke grijze papierquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef woozi het volgende:
laatst sta ik in de rij bij de AH.
staat er een vent achter me, met Unox, Lays, Coca-Cola etc producten.
maar dan wel met euroshopper WC papier, he!
krijg je zo een onwijs schrale aars van!
ff serieus, dan neem je toch liever cola van euroshopper, en wc papier van Page? Ofniet?
Wees lief voor je billen
Kan goed, dan zit TS constant op visite bij iemand die alleen B-merk cola heeft en wil dat de hele wereld laten weten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef .ZilveR. het volgende:
Boeiend, heeft TS er last van als iemand een B-merk koopt ipv een A-merk...
Niet per definitie, maar als jij liever een shirt aan hebt zonder enige pasvorm dan ben je daar vrij in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef guapo het volgende:
[..]
Sloebers die beweren dat wanneer er een bekend merkje op zit de kwaliteit dan ook per defenitie beter is. Flikker toch op!++
Pff HEMA overhemden zitten even goed als die overhemden van 80 euro p/s. En daar komt bij dat die van de HEMA een stuk langer meegaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als jij liever een shirt aan hebt zonder enige pasvorm dan ben je daar vrij in.
C1000 Frisse fruitdrank Appel perzik light is heilig, veel beter dan Dubbel fris. Wel de light, want die is net iets minder zoet.quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij de meeste dranken zijn vind ik A-merken lekkerder. Dubbelfris is een uitzondering, die frisse fruitdrank units van de c1000 zijn lekkerder
zoetstoffen zijn kankerranzig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:55 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
[..]
C1000 Frisse fruitdrank Appel perzik light is heilig, veel beter dan Dubbel fris. Wel de light, want die is net iets minder zoet.
Pagequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef woozi het volgende:
laatst sta ik in de rij bij de AH.
staat er een vent achter me, met Unox, Lays, Coca-Cola etc producten.
maar dan wel met euroshopper WC papier, he!
krijg je zo een onwijs schrale aars van!
ff serieus, dan neem je toch liever cola van euroshopper, en wc papier van Page? Ofniet?
Wees lief voor je billen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff HEMA overhemden zitten even goed als die overhemden van 80 euro p/s. En daar komt bij dat die van de HEMA een stuk langer meegaan.
Is ook gewoon zo. Merkkleding is echt niet altijd beter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff HEMA overhemden zitten even goed als die overhemden van 80 euro p/s. En daar komt bij dat die van de HEMA een stuk langer meegaan.
Merkkleding is niet per definitie beter, maar het verschil tussen een overhemd van de HEMA en een overhemd van 80 euro dat moet je toch wel merken. Je kunt het op de eerste plaats zien en daarnaast is de kwaliteit gemiddeld genomen ook hoger.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Merkkleding is echt niet altijd beter.
Goedkoop is duurkoop zeggen ze, en vaak klopt dat, maar de prijs zegt bij kleding echt niet altijd alles.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Merkkleding is niet per definitie beter, maar het verschil tussen een overhemd van de HEMA en een overhemd van 80 euro dat moet je toch wel merken. Je kunt het op de eerste plaats zien en daarnaast is de kwaliteit gemiddeld genomen ook hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |