Zwaar onterechte klacht. Jij kan niet zien wat iemands financiele situatie is. Beetje bord voor je kop.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kom ze maar al te vaak tegen. Sloebers, arme studenten en paupers. Of gewoon huismannen. Mensen die B-merken kopen omdat ze nog kromliggen voor de lcd-televisie. En dan vervolgens met droge ogen gaan beweren dat B- of C-merken lekkerder zijn dan A-merken__!!! "Ja want de ijsthee van de Aldi bladibladibladidbla"
Ze zoeken gewoon een excuus voor hun matige maandsalaris en overschreeuwen zichzelf door te zeggen dat B-merken lekkerder zijn
Klacht: mensen die geen A-merken kopen omdat er 'toch bijna geen verschil is'
Dat.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
TS die geen flauw benul van marketing heeft
B merk drinken en het woord units gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij de meeste dranken zijn vind ik A-merken lekkerder. Dubbelfris is een uitzondering, die frisse fruitdrank units van de c1000 zijn lekkerder
Yep, potentieel backfire-topic.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Colaquote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga liever 2 keer per jaar skiën en op zomervakantie dan dat ik Coca-Cola drink!
quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
B merk drinken en het woord units gebruiken
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik drink liever geen Cola dan iets anders dan Coca-Cola!
Lul!quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Cola
Bron? En door wie worden die testen uitgevoerd?quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef teknomist het volgende:
Leg mij dan eens uit, TS, dat bij geblinddoekte testen door panels met kennis van zaken er vaak b-merken als 1e uit de bus komen?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
Ik ga nooit op vakantie, drink Coca Cola of RedBull en rij BMW (en dan geen pauper 3-serie).quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Cola
Dit. In een restaurant om een Cola vragen en een Pepsi krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik drink liever geen Cola dan iets anders dan Coca-Cola!
Alsof dat mijn enige auto isquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef DiRadical het volgende:
Waarom zijn er mensen die denken dat A merken altijd beter zijn.
Omdat ze duurder zijn of omdat ze er meer reclame voor maken?
Soms is dat het enige verschil met een B-merk.
Klacht: mensen die klagen over het "matige salaris" van anderen en zelf in een Polo rijden uit 1991
Je ontwijkt mijn vraag door een wedervraag te stellen. Heel slim, maar daar trap ik niet in.quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bron? En door wie worden die testen uitgevoerd?
Keuzes keuzes keuzes!quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef IJsblock het volgende:
Ik ga nooit op vakantie, drink Coca Cola of RedBull en rij BMW (en dan geen pauper 3-serie).
Vind ik ook ik vind de paprikaribbelchips van de AH bijvoorbeeld lekkerder dan die van Laysquote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad, falers die geen verschil proeven hebben geen smaak.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het A-merk altijd lekkerder is.
Nu neem je wel het uiterstequote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Met kleding is dat sowieso wel waar. Van die sloebers die beweren dat Zeeman alleen maar goedkoop is omdat er geen duur merkje op zitHet is gewoon kutkwaliteit.
Kassa, Consumentenbond, Duitse consumentenbond om maar eens iets te noemenquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bron? En door wie worden die testen uitgevoerd?
Pepsi is smerigquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. In een restaurant om een Cola vragen en een Pepsi krijgen
Pffffhaahaha Faalbaas..quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef DiRadical het volgende:
Waarom zijn er mensen die denken dat A merken altijd beter zijn.
Omdat ze duurder zijn of omdat ze er meer reclame voor maken?
Soms is dat het enige verschil met een B-merk.
Klacht: mensen die klagen over het "matige salaris" van anderen en zelf in een Polo rijden uit 1991
Dan noem je ook wat. Zeeman is inderdaad kutkwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat alle winkels die geen A-merken verkopen kutkwaliteit zijn. (dat zei je inderdaad ook niet)quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Met kleding is dat sowieso wel waar. Van die sloebers die beweren dat Zeeman alleen maar goedkoop is omdat er geen duur merkje op zitHet is gewoon kutkwaliteit.
coca cola is idd veruit het lekkerst..quote:
New Yorker is wel echt pauper....quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nu neem je wel het uitersteZeeman is troep ja. Maar met een 50eurobroek van de NewYorker of Jeancentre o.i.d. is niks mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |