Wat wil je dan dat ik erbij zet: "vind ik, IMO, denk ik, maar da's mijn mening". Is het dan wel goed, terwijl het toch al duidelijk is dat het mijn mening betreft?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je presenteert het als een feit, vandaar
Anyway, genoeg geluld. Bomen willen we
Hij is helemaal blij en leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
De boom zakt steeds scheef, vanwege de kortere takken aan de achterkant, en dus de enorme lading ballen aan de andere kant.
en als je goed kijkt zie je mij in het (vieze) raam!![]()
ja, toch wel, en behoorlijk ook. schuin rechts naar voren.quote:
Valt mij niet opquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, toch wel, en behoorlijk ook. schuin rechts naar voren.![]()
maar door het ietwart aparte model *kuch* valt het niet zo op.
Ben ook van de basic, vind dit het mooiste. En wat heb je een mooie tafel (!!!) en een mooi dressoir! Poeh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een leuk vaasje gekregen met de Sint. Paar mooie bloempkes er in en je hebt toch iets fleurigs kerstigs!
[ afbeelding ]
(ja, ik ben van basic)
Dank. ..Jij wint!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef moussy het volgende:
kitsch, fout en knuffels meldt zich
[ afbeelding ]
horror!!
Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
De boom zakt steeds scheef, vanwege de kortere takken aan de achterkant, en dus de enorme lading ballen aan de andere kant.
Och verrek!!! Dit is helemaal niet de gekuiste versie; dit is de versie waar de donkere koning even van dichtbij komt checken of het zijn kindje niet is. Hij zegt tegen Maria dat 'ie blij verrast is dat het een blank kindje is geworden. Jozef staat wantrouwend achteraf tegen de herder te smiezen dat het echt niet zijn kindje is, maar een onbevlekte ontvangenis, want Jozef komt tegenover de woest aantrekkelijke herder op dit moment uit de kast....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef Luna3 het volgende:
Een door mijzelf gepimpt slalompionnetje met een uberfoute kersstal-setting. Vind het ook nog wel eens vermakelijk om Maria achteraf met een herder te laten 'flirten, een koning zich te laten vergrijpen aan een schaap en de ezel in de wieg te laten grazen. Maar voor de tere kerstzieltjes onder jullie hier de gekuiste versie!
[ afbeelding ]
Zeg, je was niet alleen toen je die foto nam hè. God, zeg alsjeblieft nee. Het moet Buum zijn maar anders: Kijk uit, achter je!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Adem in adem uit, het is de Ikea schommel hangmat thingy.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg, je was niet alleen toen je die foto nam hè. God, zeg alsjeblieft nee. Het moet Buum zijn maar anders: Kijk uit, achter je!
Slow chat is verder opquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Adem in adem uit, het is de Ikea schommel hangmat thingy.
Die zijn er wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wist niet dat er kerstboomversierwetten waren
Wauw, ik zie het nu pas: Wat netjes; iedereen een persoonlijk complimentje!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo bijna iedereen een kerstboom of decoraties thuis?
snakelady, deedeetee, de buurvrouw , uniekhoorn en winterstorm666 wat zal het vooral in de avond
knus zijn, bedankt voor het posten van de foto's .
Huppelmuts uiteraard is hond Rudolfwelkom tussen de kerstbomen en decoraties.
moussy , gezellige boom, kinderboompje en prachtige krans boven de tafel.
Luna3 door jou gepimpt slalom pionnetje met kersstal-setting, leuk gedaan.
Stormqueen fleurige mooi bij elkaar gezochte bloemen in je nieuwe vaas.
egeltje1985 een lief mini kerstboom, prima gelukt toch zonder die haakjes.
Bedankt Lano voor het posten van het kleine boompje op je kamer, de grote boom beneden.
mini-openhaardje, home-made gehaakt schilderij van je moeder , dansende schaatsertjes
en klein winters tafereeltje.![]()
@Gebakken-koekje wat een vrolijke boompjes.
Soury kerstboom staat in de openingspost , heerlijk die haard met schotel en kruiden.
de 2 muizen, tsjonge wat zijn ze leuk.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:16 schreef SnowLeopard het volgende:
Mijn alternatieve kerstboom:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vandaag lopend in t winkelcentrum vanwege kapotte fiets en toen dacht JA ik wil toch WEL een boom dit jaar.meteen even lichtjes en ballen en dingetjes bijgekocht. 't Was niet zo goedkoop, deze boom, maar ja wat wil je in de stal die bij de dure bloemenman hoort (25E voor een gezaagde zilverspar
) maar ik ben er dolgelukkig mee
ik heb de hele weg naar huis lopen glimlachen omdat ik kerstboom rook terwijl de naalden in mn gezicht prikten en ik een lamme arm kreeg van het tillen.
mijn boom!
[ afbeelding ]
er hangen ook twee hertjes in
[ afbeelding ]
Mooi Haaibaaikequote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist heb ik deze foto nog gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |