Wauw, ik zie het nu pas: Wat netjes; iedereen een persoonlijk complimentje!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo bijna iedereen een kerstboom of decoraties thuis?
snakelady, deedeetee, de buurvrouw , uniekhoorn en winterstorm666 wat zal het vooral in de avond
knus zijn, bedankt voor het posten van de foto's .
Huppelmuts uiteraard is hond Rudolfwelkom tussen de kerstbomen en decoraties.
moussy , gezellige boom, kinderboompje en prachtige krans boven de tafel.
Luna3 door jou gepimpt slalom pionnetje met kersstal-setting, leuk gedaan.
Stormqueen fleurige mooi bij elkaar gezochte bloemen in je nieuwe vaas.
egeltje1985 een lief mini kerstboom, prima gelukt toch zonder die haakjes.
Bedankt Lano voor het posten van het kleine boompje op je kamer, de grote boom beneden.
mini-openhaardje, home-made gehaakt schilderij van je moeder , dansende schaatsertjes
en klein winters tafereeltje.![]()
@Gebakken-koekje wat een vrolijke boompjes.
Soury kerstboom staat in de openingspost , heerlijk die haard met schotel en kruiden.
de 2 muizen, tsjonge wat zijn ze leuk.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:16 schreef SnowLeopard het volgende:
Mijn alternatieve kerstboom:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vandaag lopend in t winkelcentrum vanwege kapotte fiets en toen dacht JA ik wil toch WEL een boom dit jaar.meteen even lichtjes en ballen en dingetjes bijgekocht. 't Was niet zo goedkoop, deze boom, maar ja wat wil je in de stal die bij de dure bloemenman hoort (25E voor een gezaagde zilverspar
) maar ik ben er dolgelukkig mee
ik heb de hele weg naar huis lopen glimlachen omdat ik kerstboom rook terwijl de naalden in mn gezicht prikten en ik een lamme arm kreeg van het tillen.
mijn boom!
[ afbeelding ]
er hangen ook twee hertjes in
[ afbeelding ]
Mooi Haaibaaikequote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist heb ik deze foto nog gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |