quote:Op maandag 14 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben een kromme kutboom een thuis gegeven.![]()
Da's pas de ware kerstgedachte.
Echt hè, geen porum man, dat ding.
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
In het donker een boom uitzoeken is geen succes. Hij is krom, scheef en valt uit.
Maar enthousiast versierd door mijn 3 kinders. Mooi van lelijkheid.
quote:Op maandag 14 december 2009 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Kost wat (vooral geduld enzo) maar dan hedde ook wat!
(overal bij ons in de buurt waren de kerstbomen zaterdag al uitverkocht "en
er komen geen nieuwe meer mevrouw")
quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef knorretje het volgende:
1 van de bomen hier ook alvast, de rest komt later..
quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Deisyy het volgende:
De afgelopen paar jaar had ik een hoerige rood-goud boom, dus is het in 2009 wel weer tijd voor een saaie maagdelijke, wit-zilveren exemplaar![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Anniebab het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:15 schreef Lano het volgende:
Mijn slaapkamertje, heel klein dus niet zoveel versiering...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb van mijn moeder een klein boompje gehad, en omdat ik Sinterklaas oversla en toch al dood word gegooid met kerst (kijk alleen Schiphol al) heb ik hem net lekker kitsch opgetuigd!
Ik heb hem in ons appartementencomplexje in het portiek neergegooid, puik toch.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn boom.
Foto van het kerstdorp volgt nog, dan moet nog opgezet worden.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb even snel een foto voor jullie gemaakt.
Dit is het 4e jaar dat we de kerstster bovenin de mast hangen,
de ster is met helder weer van kilometers afstand te zien (weinig bebouwing hier,polder).
Bovenin de mast hangt ook een windmeter.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:05 schreef knorretje het volgende:
Het vervolg
Ons kerstdorpje dit jaar (ieder jaar verbouwen we de boel tot een nieuw tafereeltje,
dit keer een dorpsplein)
Wij hebben 8 jaar geleden onze stal; gekocht tesamen met Jozef, Maria en het kindje.
Ieder jaar zijn we hem toen gaan uitbreiden, we missen nog steeds onderdelen
(witte schapen, schaapshond, een kameel, een trog etc etc) Dit jaar vonden we
een kampementje met een kampvuurtje voor onze herders en dat was de uitbreiding
voor dit jaar, volgend jaar weer iets nieuws. We hebben de stal zelf helemaal bekleed
met mos enzo en een grotere grondplaat gegeven waardoor we hem makkelijker kunnen
uitbreiden.
Zo doen wij dat overigens met alles, we zijn begonnen met goedkope plastic ballen en ieder
jaar haal ik in Duitsland een aantal ballen, en mogen de kinderen ieders een bal uitkiezen voor
in de boom, nu na tien jaar is de boom gigavol met allemaal ballen die min of meer wel een
verhaal hebben. Alleen aan de achterzijde hangen nog goedkopere ronde ballen.
Het treintje onder de boom hebben we dit jaar van de sint gekregen voor het hele gezin,
het trein/sleetjes rij ding halverwege de boom was ons kerstkadootje aan ons eigen dit jaar.
De kinderbomen en de hangende boom is gevuld met afgedankte kerstspullen van anderen.
Ons dorp bestaat uit goedkope huisjes van de action, kruidvat, trekpleiser etc etc. Flink veel
bomen zijn gemaakt van zo´n takkenslinger. De rest aan accessoires zijn in de afgelopen
tien jaar beetje voor beetje bij gekocht en uitgebreid, maar we maken ook gebruik van het
speelgoed van de kids, hekjes van de playmobile, bootjes uit de legokist etc:).
Maw je kan het zo duur maken als je wil ieder jaar, maar door ieder jaar bij te kopen kom je
op een gegeven moment ook tot een leuk geheel en je hebt ieder jaar een doel met z'n allen.
Op zoek gaan naar dat ene onderdeel (onze kerststal serie is nu een jaar of 2/3 uit het
assortiment, dus het wordt wel steeds moeilijker, maar ook leukerder.)
de bomen van de kids
alicia:
jayden:
de laatste dozen volgen vandaag, dus wordt wederom vervolgd
Voor geduld tijdens het laden krijg je een schitterende Kerstbomen openingspost voor terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
wat een OPdat laden duurt wel even
quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef edraket31 het volgende:
Wat betaalt eenieder nou voor een boompje?
Wij hadden 1 Nordman van 2mtr (mooie volle boom), direct van het land (werd voor ons uitgegraven) voor ¤10,- en een boompje van circa 50cm voor ¤ 2,-
Ik kreeg bijna de neiging om meer te gaan bieden!! Dit was bij een boer die dit "erbij" doet, niks geen franjes er om heen, geen muziek, geen jägerthee en geen decoratiemateriaal in de verkoop.
Een vergelijkend warenonderzoek van mijn vrouw, leerde ons dat we in een Intratuin o.i.d. minimaal ¤ 35,- kwijt waren geweest en dan zo'n boom zouden hebben die begin november al zou zijn uitgegraven om vervoerd te kunnen worden naar NL.
Jullie kerstboom van twee jaar geleden stond in de openingspost van topic 1,quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Die van mij staat niet in de OP is wel van 2 jaar geleden
Nee ik moet nog een fotoke maken. dan zet ik hem hier neer.quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jullie kerstboom van twee jaar geleden stond in de openingspost van topic 1,
wanneer je zin hebt mag je de boom van dit jaar nog een keer posten,
anders zet ik hem vanavond wel in de openingspost.
Dat onderste boompje hebben wij ook in de slaapkamer staan! Als man tv wil kijken in de woonkamer en ik wil iets anders kijken dan kijk ik in de slaapkamer naar tv en daar staat het boompje. In de woonkamer heb ik aardig vol.quote:Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wat een mooi spul komt hier langs! Mijne is lang zo mooi niet maar toch even showen
[ afbeelding ]
boom
[ afbeelding ]
en boompje
Previewquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds op de ondersteboven-boom van Knorretje te wachten
quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds op de ondersteboven-boom van Knorretje te wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |