abonnement Unibet Coolblue
pi_75933003
Ohja, misschien wel ff leuk:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Resistance

Nu met die 7 dagen gametime, die nieuwe instances gedaan, toc25 (raid faalde op anub, wat en noobs :x mijn 1e keer en ik snapte het nog :p)

Maar wat valt het met tegen hoe makkelijk dat was opzich, nou is dat met een pug nog maar afwachten, en we zijn best een paar keer gewhiped op die twins enzo, maar kom op, met een guild beetje organisatie, tering wat makkelijk.

Hopelijk dat de Heroic versie wat moeilijker is, want wow word er zo niet uitdagender op :<

Ik ga meer weer eens questen, 5mans en dailies doen

(Jammer dat ik het in het nieuwe jaar druk krijg, het prikkelt echt :<, moet nog steed Yogg'Saron killen en die nieuwe 25s)

[ Bericht 4% gewijzigd door Pixell op 22-12-2009 18:07:03 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:15:00 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_75933821
Bah, ik wil lvl 20 zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_75935063
Zaterdag dikke gnome raid op orgrimmar door Athene.
Maar mijn 7 dagen gratis eindigen op vrijdag
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 19:22:02 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_75936184
Weer heel even gespeeld, ik wist niet veel meer en ik raakte in de war. Wat me opviel waren dat de kleuren (van de chat en skills) wel erg fel zijn en de knoppen van de skills nogal groot, net als de "questbar" aan de rechterkant, ben ik niet meer gewend.

En de nieuwe instance is wel lastig te vinden, volgens mij kwam ik ook een keer bij het Horde deel of zo, want opeens werd ik achternagezeten en was ik dood en corpsrun, ook al niet zo fijn.

En nog iets raars, ik had een mail dat ik een of andere pet kreeg, maar de attachment zat er niet bij, bij mij bankalt wel.

Eigenlijk niets gedaan verder, cookingquest en fishing quest.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75938068
Heb een mage gerolled, wil nog één keer van 1 naar in elk geval 60 om de content nog een keer te zien voordat het op de schop gaat, maar ben echt zó slecht in levelen. Heb wel de discipline om te grinden, maar niet het geduld om steeds die quests te doen en heen en weer te lopen.

Geld verdienen is ook makkelijk genoeg als je nog geen character op level 80 hebt. Verkoop je stacks met cloth als je geen tailor bent. En als je mining en/of herbalism hebt kan je altijd nog een paar stacks van die zooi verkopen. En niets kopen, maar het gewoon doen met de quest rewards.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:53:18 #256
188728 Lyzio
why do we fall
pi_75946913
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Waar raden jullie me aan om naartoe te gaan om te levelen? Ben level 50.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_75947674
un goro
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:24:04 #258
188728 Lyzio
why do we fall
pi_75948537
Un'Goro
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_75950532
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef Lyzio het volgende:
Un'Goro
Un'Goro is goed man. Alles wat je kilt daar is wel voor een quest. Snel en efficient, dat gebied
  woensdag 23 december 2009 @ 05:40:08 #260
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_75956782
Ik ben een lv 45 dwarf hunter en wil gaan levelen in een gebied.
Welk gebied vinden jullie het beste hiervoor? Ik kom van Stragletorn vale af, en ben de badlands gaan doen. Maar daar heb je maar weinig quests....
pi_75957173
Twee weken terug is er ingebroken bij mijn ouders terwijl deze op vakantie waren. Ik was degene die het aantrof omdat ik de plantjes kwam watergeven en de post kwam opruimen.
Gisteravond kwamen ze thuis, toen moest ik natuurlijk aanwezig zijn.
Daardoor heb ik de progressionkill van Deathbringer Saurfang door mijn guild gemist

Zou ik dat kunnen claimen als emotionele schade en een schadevergoeding eisen (in het uitzonderlijke geval dat ze de dader pakken)?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_75957335
Progression kill Alles wat er nu voor ICC beschikbaar is kan je met elke pug verslaan. Lekkere tijd ook, dinsdagavond nog even ICC proberen
quote:
Ik ben een lv 45 dwarf hunter en wil gaan levelen in een gebied.
Welk gebied vinden jullie het beste hiervoor? Ik kom van Stragletorn vale af, en ben de badlands gaan doen. Maar daar heb je maar weinig quests....
Tanaris, daarna naa Un'Goro en dan naar de Plaguelands. Tanaris begint rond lvl42 ongeveer qua quests, maar dat is juist prima als je zelf iets hoger bent in level dan de overige mobs, dan laat je je pet er 5-6 tegelijk pullen en knal je ze allemaal neer.
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 08:26:04 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_75957418
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:02 schreef Brutus.nl het volgende:
Twee weken terug is er ingebroken bij mijn ouders terwijl deze op vakantie waren. Ik was degene die het aantrof omdat ik de plantjes kwam watergeven en de post kwam opruimen.
Gisteravond kwamen ze thuis, toen moest ik natuurlijk aanwezig zijn.
Daardoor heb ik de progressionkill van Deathbringer Saurfang door mijn guild gemist

Zou ik dat kunnen claimen als emotionele schade en een schadevergoeding eisen (in het uitzonderlijke geval dat ze de dader pakken)?
Sorry hoor, maar vind je een raid nou echt belangrijker dan je ouders bijstaan als ze van vakantie komen en hun huis is leeggeroofd? Sneu hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75958080
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:18 schreef ufopiloot het volgende:
Progression kill Alles wat er nu voor ICC beschikbaar is kan je met elke pug verslaan. Lekkere tijd ook, dinsdagavond nog even ICC proberen
Bij mij op de server niet, daar is deze niet vol genoeg voor denk ik. Degenen die het kunnen zitten in een guild en gaan daar mee. verder zijn wij een 10-man guild, doen dus alleen 10-man instances (uitgezonderd VoA) en lopen zodoende allemaal in alleen 10-man gear. Saurfang was een behoorlijke uitdaging, zeker omdat wij bijna geen ranged dps hebben. En onze raidavonden zijn donderdag, zondag en dinsdag.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar vind je een raid nou echt belangrijker dan je ouders bijstaan als ze van vakantie komen en hun huis is leeggeroofd? Sneu hoor.
Als ik de raid belangrijker vond was ik daar geweest en niet bij mijn ouders, dat was dus ook niet mijn vraag/opmerking. 'Moest aanwezig zijn' was dan ook van mijzelf uit.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 23 december 2009 @ 10:29:05 #265
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_75960025
heb gister met me nieuwe hunter level 14 bereikt
gaat goed gezien de weinig tijd die ik kan spelen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_75960053
Ik heb mn priest dual-specced naar disc. Als shadow sta ik zo'n 30min in queue (lvl 71), als healer binnen 5 seconden invite.

Ik dacht trouwens dat healen wel lastig zou zijn. Ik pre-shield mn tank niet eens tot ie ong 2k hp lager zit want dan healed mn shield 'm en pop ik PoM dr op.

Net als de eerste keer tanken was ik nogal nerveus, gezien je meer verantwoordelijkheid hebt als tank en healer dan dps. Maar ik zit inmiddels gewoon family guy te kijken tijdens instances.
pi_75960204
Overigens, als je threat plates nog niet hebt.. INSTALL HET FFS!
Addon is zo heerlijk, maakt AoE tanken zo veel beter op een warrior. (als dps is het ook fijn, hoef je niet steeds op je threat meter te kijken).

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=14984
pi_75961718
Op m'n shaman geef ik de tank de een earth shield en druk ik elke minuut op chain heal, tussendoor lekker alttabben Heroics stelt echt niks voor qua healing. Gisteren op mijn pala gehealed in plaats van tanken. Er zat een hunter in de groep met 600 dps, toen heb ik mij gewoon de hele tijd bezig gehouden met hem te verslaan En ja hoor, 700 dps na de eerste paar bosses Toen konden we hem eindelijk kicken.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:35:51 #269
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75962506
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef ufopiloot het volgende:
Op m'n shaman geef ik de tank de een earth shield en druk ik elke minuut op chain heal, tussendoor lekker alttabben Heroics stelt echt niks voor qua healing. Gisteren op mijn pala gehealed in plaats van tanken. Er zat een hunter in de groep met 600 dps, toen heb ik mij gewoon de hele tijd bezig gehouden met hem te verslaan En ja hoor, 700 dps na de eerste paar bosses Toen konden we hem eindelijk kicken.


Dat ken ik ergens van

Gisteren in CoS was er een warior mee die een straffe 600dps deed. Ik heb geen idee hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft.... Dat was niet echt een uitdaging om overheen te komen.

En toch maar eens gekeken wat ik zoal aan offspec gear had liggen in de bank. Blijkbaar had ik genoeg om op enh shammy als dps mee te gaan voor de weekly raid

Maar damn wat is dat lastig voor de eerste keer dps'en als enh shammy.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75962521
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef ufopiloot het volgende:
Op m'n shaman geef ik de tank de een earth shield en druk ik elke minuut op chain heal, tussendoor lekker alttabben Heroics stelt echt niks voor qua healing. Gisteren op mijn pala gehealed in plaats van tanken. Er zat een hunter in de groep met 600 dps, toen heb ik mij gewoon de hele tijd bezig gehouden met hem te verslaan En ja hoor, 700 dps na de eerste paar bosses Toen konden we hem eindelijk kicken.
Wat is dat nou voor een onzin? Als iedereen meer dan 2k DPS doet, dan geef je die gast met lage DPS toch een gratis ritje?

Dat elitaire gedoe altijd. Cijferfappers moeten boekhouder worden. Spelen doe je voor je lol, en het is al helemaal te zot voor woorden dat er in die heroics (die nu toch zo makkelijk zijn) nog steeds moeilijk gedaan wordt over mensen die niet de gewenste getalletjes uitpoepen. Je kan ze 3-mannen tegenwoordig, dus doe vooral niet zo lastig.


Ik ben blij met die random dungeon finder, maar al die gasten die alleen maar hun e-peen op lopen te poetsen door na elke pull weer hun stats te laten zien ben ik meer dan zat.
pi_75962671
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een onzin? Als iedereen meer dan 2k DPS doet, dan geef je die gast met lage DPS toch een gratis ritje?

Dat elitaire gedoe altijd. Cijferfappers moeten boekhouder worden. Spelen doe je voor je lol, en het is al helemaal te zot voor woorden dat er in die heroics (die nu toch zo makkelijk zijn) nog steeds moeilijk gedaan wordt over mensen die niet de gewenste getalletjes uitpoepen. Je kan ze 3-mannen tegenwoordig, dus doe vooral niet zo lastig.


Ik ben blij met die random dungeon finder, maar al die gasten die alleen maar hun e-peen op lopen te poetsen door na elke pull weer hun stats te laten zien ben ik meer dan zat.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 23 december 2009 @ 11:51:43 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_75963100
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
Cijferfappers moeten boekhouder worden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2009 @ 11:54:58 #273
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75963234
Ach kicken is ook weer een beetje overdreven.

Maar ik heb hem wel vriendelijk gevraagd of hij iets meer wou doen dan 600dps.

Klopt, de instances kun je met 3 man door rennen. Als ik een free ride wil weg geven dan invite ik wel een guildy.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:58:01 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_75963342
Hey Mystikvm .. kwam ik jou gisteren niet tegen in WoW?

hint: pizza
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_75963663
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef Maraca het volgende:
Hey Mystikvm .. kwam ik jou gisteren niet tegen in WoW?

hint: pizza
Nee, mijn character heet geen Mystikvm

Ik speel op Lightbringer.
pi_75964414
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een onzin? Als iedereen meer dan 2k DPS doet, dan geef je die gast met lage DPS toch een gratis ritje?

Dat elitaire gedoe altijd. Cijferfappers moeten boekhouder worden. Spelen doe je voor je lol, en het is al helemaal te zot voor woorden dat er in die heroics (die nu toch zo makkelijk zijn) nog steeds moeilijk gedaan wordt over mensen die niet de gewenste getalletjes uitpoepen. Je kan ze 3-mannen tegenwoordig, dus doe vooral niet zo lastig.


Ik ben blij met die random dungeon finder, maar al die gasten die alleen maar hun e-peen op lopen te poetsen door na elke pull weer hun stats te laten zien ben ik meer dan zat.
Ik analiseer altijd wat ze fout doen, dan probeer ik ze te helpen met wat ze fout doen, 9 van de 10x krijg "U FUCKING NOOB, YOU SUCK, SHUT THE FUCK UP".

Sorry, ik probeer je alleen te helpen en de rest van de groep.. Want het komt vaker voor dat je niet 1, maar 2 van die lui hebt. Als ik op mn warlock of mn rogue ben, dan is dat niet zo'n probleem, maar als ik op een lvl 80 alt met weinig gear ben, dan kan ik je ook niet carry'en.

Dan heb je ook nog de standaard laagste dps die constant "go" roept of "can we do achievement on this boss?" bij elke boss doet. Of de standaard noob die constant zn recount spammed met dps, terwijl zn damage done het laagste is.

Dan nog, 600 dps is wel heel laag, dat haal je met een hunter of rogue met auto-attack. Zeker als ik nu al bijna 1.4k dps doe met mn shadow priest op lvl 71 (sure, bosses en gear blijven scalen, maar dan nog).
  woensdag 23 december 2009 @ 12:25:31 #277
188728 Lyzio
why do we fall
pi_75964500
quote:
Op woensdag 23 december 2009 05:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
Ik ben een lv 45 dwarf hunter en wil gaan levelen in een gebied.
Welk gebied vinden jullie het beste hiervoor? Ik kom van Stragletorn vale af, en ben de badlands gaan doen. Maar daar heb je maar weinig quests....
Tanaris - Un'Goro - Western Plaguelands - Eastern Plaguelands
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_75964772
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Ik analiseer altijd wat ze fout doen, dan probeer ik ze te helpen met wat ze fout doen, 9 van de 10x krijg "U FUCKING NOOB, YOU SUCK, SHUT THE FUCK UP".

Sorry, ik probeer je alleen te helpen en de rest van de groep.. Want het komt vaker voor dat je niet 1, maar 2 van die lui hebt. Als ik op mn warlock of mn rogue ben, dan is dat niet zo'n probleem, maar als ik op een lvl 80 alt met weinig gear ben, dan kan ik je ook niet carry'en.

Dan heb je ook nog de standaard laagste dps die constant "go" roept of "can we do achievement on this boss?" bij elke boss doet. Of de standaard noob die constant zn recount spammed met dps, terwijl zn damage done het laagste is.

Dan nog, 600 dps is wel heel laag, dat haal je met een hunter of rogue met auto-attack. Zeker als ik nu al bijna 1.4k dps doe met mn shadow priest op lvl 71 (sure, bosses en gear blijven scalen, maar dan nog).
Als ik tank ben, dps ik dat soort personen eruit. Zeg ik dat ze moeten luisteren zodat ze ook wat bijdragen. 70% werkt het met dat soort mensen, anders kick.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:24:02 #279
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75966865
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Als ik tank ben, dps ik dat soort personen eruit. Zeg ik dat ze moeten luisteren zodat ze ook wat bijdragen. 70% werkt het met dat soort mensen, anders kick.
momenteel produceer ik tussen de 1 en 1.2k dps als warrior tank. Niet slecht vind ik.

Gisteren ook een DK meegenomen (was een ventje van 13 bleef achteraf en nog nederlander ook ) die ook iets van 600 dps deed.

De Partyleader begon erover (want hij DeathGripte continue -.- ) en vroeg idd om iets meer bijdrage. Kreeg meteen een grote smoel.. ach ja. 't gebeurd, maar toch niet zo vaak meer eigenlijk.
De meeste waarmee ik pug (door die LFGtool) doen netjes hun bijdragen.

En ik snap best dat shadowpriest op trash gewoon minder dmg doen omdat ze een dot-class zijn. Daar hoor je mij ook niet over. Tis alleen de melee die echt slacken die mij irriteren.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75966951
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een onzin? Als iedereen meer dan 2k DPS doet, dan geef je die gast met lage DPS toch een gratis ritje?
Zodat hij kan mee kan liften op de moeite die wij wel in onze chars hebben moeten steken? Nee. Als healer/tank heb ik ook normals moeten doen, items moeten maken en er gewoon voor gezorgd dat ik met voldoende gear aan de heroics kan beginnen. Dat iemand 5 minuten lvl80 is en vervolgens een heroic joined en belachelijk lage dps doet is niet acceptabel. 600 dps doe ik zelfs met mijn lvl68 mage in Nexus. Elke juist gedingde lvl80 moet echt wel minimaal aan 1200 dps kunnen komen, zo niet 1500+. Gisteren een warlock die 1 minuut lvl80 was, met BoA items en greenies/blues. Na de eerste bosses gewoon 1600 dps, prima score voor in een Heroic.
quote:
Dat elitaire gedoe altijd. Cijferfappers moeten boekhouder worden. Spelen doe je voor je lol, en het is al helemaal te zot voor woorden dat er in die heroics (die nu toch zo makkelijk zijn) nog steeds moeilijk gedaan wordt over mensen die niet de gewenste getalletjes uitpoepen. Je kan ze 3-mannen tegenwoordig, dus doe vooral niet zo lastig.
Ik 3-man ze liever dan dat er 2 mafketels meegaan met 500 dps.

Spelen doe je voor je lol ja, maar ik ga niet mensen ergens doorheen slepen omdat ze zelf te lui zijn moeite in het spel te steken. Gisteren een idiote DK die mee naar ToC10 wilde. Geen enkele enchant, geen enkele gem in zijn gear, want hij had er geen geld voor Rot dan maar een eind op.

Als je een groep joined ben je met 5 spelers, of in het geval van een raid met 10 of 25 spelers. Elke speler draagt zijn steentje bij en hoort dat dan ook te doen. Dat is juist de lol van een MMORPG, dat je met zijn allen samenwerkt om door de instances heen te komen. En niet om met zijn drieën je best te doen zodat die andere 2 lekker kunnen upgearen zonder dat zij enige tijd en effort in hun characters stopppen.

En inderdaad, vaak zijn het ook van die pestventjes die ninjapullen, bij elke boss in caps lock spammen dat ze de achievement nodig hebben, en commentaar geven op de tank of healer als het niet in één keer goed gaat, dan dan natuurlijk met 'FFS, WTF, NOOB' minimaal één keer in elke zin.
pi_75967803
Hahaha ik kreeg eergister ook gezeur over me gear in die heroic van stratholme!

Was me pala op tank spec, dus ik denk switch wel ff naar dps gear en talents.
Gewoon op tijd gehaald (dan krijg je die mount bij de boss)
en nog blijven zeiken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_75968937
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
at is dat nou voor een onzin? Als iedereen meer dan 2k DPS doet, dan geef je die gast met lage DPS toch een gratis ritje?

Dat elitaire gedoe altijd. Cijferfappers moeten boekhouder worden. Spelen doe je voor je lol, en het is al helemaal te zot voor woorden dat er in die heroics (die nu toch zo makkelijk zijn) nog steeds moeilijk gedaan wordt over mensen die niet de gewenste getalletjes uitpoepen. Je kan ze 3-mannen tegenwoordig, dus doe vooral niet zo lastig.


Ik ben blij met die random dungeon finder, maar al die gasten die alleen maar hun e-peen op lopen te poetsen door na elke pull weer hun stats te laten zien ben ik meer dan zat.
Helemaal mee eens!!! Als je iemand met een lage dps niet gewoon kan helpen (eventueel ook met tips als het niet zijn gear is) dan weet ik wel wie ik de losers vind en dat is niet diegene met de lage dps.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75969083
Bedenk overigens ook dat er echt kinderen meespelen. Mijn neefje van 13 speelde ook wow en tsja, die weet het gewoon allemaal nog niet zo goed. Door te kijken hoe hij wow speelde begreep ik plots een groot deel van de irritante spelers, een hele eye opener. Maar hij had oprecht lol en zag echt niet wat hj nou verkeerd deed.

(was overigens meesterlijk goed in battlegrounds )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 december 2009 @ 14:41:03 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_75970354
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Bedenk overigens ook dat er echt kinderen meespelen. Mijn neefje van 13 speelde ook wow en tsja, die weet het gewoon allemaal nog niet zo goed. Door te kijken hoe hij wow speelde begreep ik plots een groot deel van de irritante spelers, een hele eye opener. Maar hij had oprecht lol en zag echt niet wat hj nou verkeerd deed.

(was overigens meesterlijk goed in battlegrounds )
Het is een 12+ spel dus in dat opzicht is het inderdaad mogelijk

Trouwens wel even een voor jouw neefje. Niet alleen omdat hij WoW speelt, maar met name omdat hij zich toch door veel Engelse teksten moet worstelen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_75970498
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef Maraca het volgende:
Het is een 12+ spel dus in dat opzicht is het inderdaad mogelijk

Trouwens wel even een voor jouw neefje. Niet alleen omdat hij WoW speelt, maar met name omdat hij zich toch door veel Engelse teksten moet worstelen
Hij typte zelfs een beetje Engels (maar het was ook heel vaak 'tante Saskia tante Saskia, wat moet ik doen!' en als ik geen tijd had dan lukte het hem uiteindelijk ook wel zonder mij haha)

(heb hem overigens ook misbruikt voor kinderarbeid ik wilde graag een high level alliance char en geen zin om er een te maken op zelfde server en al helemaal geenzin om al die dk quests weer te doen, dus ik heb het hem laten doen lol )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75971314
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal mee eens!!! Als je iemand met een lage dps niet gewoon kan helpen (eventueel ook met tips als het niet zijn gear is) dan weet ik wel wie ik de losers vind en dat is niet diegene met de lage dps.
Helpen? Met wat? Gear verzamelen zonder er moeite voor te doen? Net alsof je bij je eerste sollicitatiegesprek de verkeerde kamer inloopt en tussen de finalisten gaat zitten. Opzouten, beginnen bij het begin!
pi_75971487
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het is een 12+ spel dus in dat opzicht is het inderdaad mogelijk

Het is volgens mij sowieso een "Suggested age" in europa.
In mijn guild zitten twee jochies van 10. Cute!
  woensdag 23 december 2009 @ 15:42:27 #288
277865 Sejt
Ondertitel
pi_75973109
M'n vriendin d'r dochter is 8, en speelt ook WoW. Ze verzamelt spullen, vist een beetje, vliegt van 1 plek naar de andere, heeft ondertussen 34 vanity pets en stuk of 10 mounts. We helpen haar met haar spullen op de AH te zetten, zodat ze goud kan verdienen om dingen te kopen. Quests doet ze (bijna) niet, daar gaan we d'r niet elke minuut mee helpen. Groupen doet ze alleen om mensen te volgen en hun grijze spullen of bloemen te geven
In die ene keer dat ze een battleground wilt doen (vooral als ze ziet dat ik het speel), dan loopt ze weg van alles en iedereen
Maar ze zal nooit in een instance terecht komen met mensen.
I love my mispoken words.
pi_75973675
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Sejt het volgende:
M'n vriendin d'r dochter is 8, en speelt ook WoW. Ze verzamelt spullen, vist een beetje, vliegt van 1 plek naar de andere, heeft ondertussen 34 vanity pets en stuk of 10 mounts. We helpen haar met haar spullen op de AH te zetten, zodat ze goud kan verdienen om dingen te kopen. Quests doet ze (bijna) niet, daar gaan we d'r niet elke minuut mee helpen. Groupen doet ze alleen om mensen te volgen en hun grijze spullen of bloemen te geven
In die ene keer dat ze een battleground wilt doen (vooral als ze ziet dat ik het speel), dan loopt ze weg van alles en iedereen
Maar ze zal nooit in een instance terecht komen met mensen.
Haha, wat vet!
  woensdag 23 december 2009 @ 16:04:08 #290
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75974055
Zucht blijkbaar heb ik de verkeerde bij blizzard gekregen voor mijn support.

De authenticator software op mijn telefoon heeft besloten niet meer mee te werken. Gevolg ik kan niet meer inloggen.

Dus ik bel vanmorgen blizzard billing support. krijg een vriendelijke vrouw aan de telefoon die mij een mailtje gaat sturen. Hmmm, ok als het zo simpel gaat

Ik krijg dat mailtje waarin je een paar vragen moet invullen. En blijkbaar ook een scan van legal document....
Dus ik heb naar mijn werk alleen mijn rijbewijs mee.

Krijg je een mailtje terug van haar dat het document te oud zou zijn... gevalletje wtf mijn rijbewijs is toch echt geldig maar niet goed genoeg voor blizzard

Magoed vanavond mijn paspoort scannen, dat document is jonger...
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75976191
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Sejt het volgende:
M'n vriendin d'r dochter is 8, en speelt ook WoW. Ze verzamelt spullen, vist een beetje, vliegt van 1 plek naar de andere, heeft ondertussen 34 vanity pets en stuk of 10 mounts. We helpen haar met haar spullen op de AH te zetten, zodat ze goud kan verdienen om dingen te kopen. Quests doet ze (bijna) niet, daar gaan we d'r niet elke minuut mee helpen. Groupen doet ze alleen om mensen te volgen en hun grijze spullen of bloemen te geven
In die ene keer dat ze een battleground wilt doen (vooral als ze ziet dat ik het speel), dan loopt ze weg van alles en iedereen
Maar ze zal nooit in een instance terecht komen met mensen.
Ik hoop dat mensen hier dit in hun achterhoofd houden de volgende keer dat ze vinden dat iemand als een achterlijke idioot speelt. Want je wilt zo'n kind toch niet uitmaken voor fucking idiot en dan kicken uit je party Ook zij heeft lol!

En Cocacolalight, wat is te oud?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75976473
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Sejt het volgende:
M'n vriendin d'r dochter is 8, en speelt ook WoW. Ze verzamelt spullen, vist een beetje, vliegt van 1 plek naar de andere, heeft ondertussen 34 vanity pets en stuk of 10 mounts. We helpen haar met haar spullen op de AH te zetten, zodat ze goud kan verdienen om dingen te kopen. Quests doet ze (bijna) niet, daar gaan we d'r niet elke minuut mee helpen. Groupen doet ze alleen om mensen te volgen en hun grijze spullen of bloemen te geven
In die ene keer dat ze een battleground wilt doen (vooral als ze ziet dat ik het speel), dan loopt ze weg van alles en iedereen
Maar ze zal nooit in een instance terecht komen met mensen.
8 en dan al World of Warcraft.

Waar is de opvoeding?
  woensdag 23 december 2009 @ 17:07:35 #293
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75976669
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

8 en dan al World of Warcraft.

Waar is de opvoeding?
vervangen door TV en Games... precies dat waar de oudjes en de politiek bang voor zijn.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75976720
Je kan erg onschuldige dingen doen in wow hoor Dus als de ouders het een beetje in de gaten houden kan dat best. Mijn 8 jarige neefje heb ik ooit de hele dag vermaakt door hem rond te laten rennen op een paard. Dat vond hij al enorm leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75977139
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Je kan erg onschuldige dingen doen in wow hoor Dus als de ouders het een beetje in de gaten houden kan dat best. Mijn 8 jarige neefje heb ik ooit de hele dag vermaakt door hem rond te laten rennen op een paard. Dat vond hij al enorm leuk
Jawel, maar voor je het weet zijn ze er ook (lees: ook) aan verslaafd en hangen ze vanaf hun 12e de hele dag achter de PC, net zoals ik vanaf me 12e deed. Dat wil ik mijn kind dus echt niet aan doen.
  woensdag 23 december 2009 @ 17:52:43 #296
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75978098
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen hier dit in hun achterhoofd houden de volgende keer dat ze vinden dat iemand als een achterlijke idioot speelt. Want je wilt zo'n kind toch niet uitmaken voor fucking idiot en dan kicken uit je party Ook zij heeft lol!

En Cocacolalight, wat is te oud?
Hij is nog bijna een jaar geldig dus dat ding is 9 jaar oud. Dat vinden ze blij blizzard blijkbaar te oud

Maar goed nu mijn paspoort maar gescanned eens kijken of ze die goed genoeg vinden die is afgegeven in april dit jaar.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:05:19 #297
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_75978476
WoW lijkt me leuk om eens aan te beginnen alleen zie ik vaak in dit topic allemaal gekloot met parties binnenkomen, dat je bv. achievement moet hebben en gear enzo. Is het spel nog toegankelijk voor nieuwe spelers na die expansions???
  woensdag 23 december 2009 @ 18:08:44 #298
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75978574
Het is zeker nog toegankelijk

Tot aan level 80 heb je weinig last die party's. En tegen de tijd dat je 80 bent ben je wel mensen tegen gekomen of zit je in een guild. Dan is het geklooi met achivements niet zo erg.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75978622
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef Granaatappel het volgende:
WoW lijkt me leuk om eens aan te beginnen alleen zie ik vaak in dit topic allemaal gekloot met parties binnenkomen, dat je bv. achievement moet hebben en gear enzo. Is het spel nog toegankelijk voor nieuwe spelers na die expansions???
Jawel Wij doen wekelijks dungeons & raids met "nieuwe level 80's". Nu kan de mentaliteit natuurlijk per server verschillen...
pi_75978648
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:24 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Jawel, maar voor je het weet zijn ze er ook (lees: ook) aan verslaafd en hangen ze vanaf hun 12e de hele dag achter de PC, net zoals ik vanaf me 12e deed. Dat wil ik mijn kind dus echt niet aan doen.
Door ze weg te houden van een PC ga je dat echt niet voorkomen. Ik snap je punt wel, maar als je verslavingsgevoelig bent aangelegd dan ga je wel op een andere manier de fout in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')