Op zich niet fout. Er zijn tientallen momenten geweest dat zij hem had kunnen doden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet dat het niet echt een fout is en dat het om het idee gaat. Maar zeggen dat je iemand tientallen keren kan doodmaken vind ik best wel dom klinken eigenlijk
[..]
bron
En, wie lagen erin?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik was net bij de fietsenwinkel. Die had een emmertje op de toonbank staan, waar met watervaste stift "gebruikten batterijen" op geschreven was
Die moet in de OP erbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, die 'op' ter verduidelijking.:')
Dan krijg je toch spontaan zin om te reageren?quote:we zijn een jong dynamisch bedrijf dat open staat voor jonge ondernemers er zijn voeldende doorgroei mogelijkheden met een vaste basis salaris en uitstekende bonussen voor doorzetters Wij zoeken teamgenoten!
(...)
inzet,denk vermogen belangrijker dan opleiding
(...)
De werktijden zijn van 11uur smorgens tot 20uur savonds naast de vaste salaris is er een aantrekelijke bonussysteem
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er is geen strooizout op, er is dus genoeg voor iedereen!
Volgens mij kan je iemand maar 1x dood maken... Behalve als Wilders de nieuwe Jezus is.. Dan kan het twee keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Op zich niet fout. Er zijn tientallen momenten geweest dat zij hem had kunnen doden.
Tientallen momenten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij kan je iemand maar 1x dood maken... Behalve als Wilders de nieuwe Jezus is.. Dan kan het twee keer.
Maar tientallen keren?
Ik las de eerste keer strogi ipv strooi
Ik vind hem erg mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, die 'op' ter verduidelijking.:')
http://woordenlijst.org/zoek/?q=paswoordquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
Geen wachtwoord, geen password maar een paswoord!
[ afbeelding ]
Kan zijn dat het wel een goed woord is, kan het iig niet vinden in het woordenboek hier. Het staat iig wel raar
Bron: www.theinsiders.eu
Onmiddellijk hebben ze dan wel weer goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef temp.123 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Makro in Nijmegen.
Depenoren!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef temp.123 het volgende:
[ afbeelding ]
die is lollig gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef temp.123 het volgende:
[ afbeelding ]
bronquote:Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling.
Goed zou zijn:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef Turbomuis het volgende:
Hele vage zin, volgens mij klopt het niet:
[..]
bron
sowieso een erg tenenkrommend bericht, en niet vanwege de spelling...
kop uit de telegraaf, volgens mij is het toch echt balk...quote:Victoria Beckham smijt 1 miljoen over de bank
Websites zijn wel openbaar ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef mvc het volgende:
Mogen website's ook ?
http://www.chocotelegram.nl/Overtastypresent.aspx
regegistreerde producten
Mijn godquote:Via deze weg wensen we iedereen die ons een warm hart toedragen eem gezond, gelukig, en succesvol 2010 wensen. En we hopen dat de medewerkers ons ook in 2010 samen met ons er een goed komkommerjaar van maken. Want met zijn tweeen krijgen we de komkommers er niet alleen van af.
Holy crap!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Luxuria het volgende:
Een eigenaar van een komkommerkwekerij:
[..]
Mijn god
Zouden ze de ironie er zelf in ontdekt hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Luxuria het volgende:
Een eigenaar van een komkommerkwekerij:
[..]
Mijn god
Ik vind het anders aardig goedkoop van zequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
Bedoel je wederom de extra hoofdletter. VInd dat reuze meevallen.
Goedkoope klopt wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
Hmm, je ziet taalfouten opvallend vaak niet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef Innisdemon het volgende:
Leg uit Pirania?
Gast, kom je hier soms om taalles te volgen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
Jij vindt goedkoope niet tenenkrommend?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:34 schreef Innisdemon het volgende:
huilie, we hebben het over tenenkrommende fouten. Zo tenenkrommend zijn die google-ads niet.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij vindt goedkoope niet tenenkrommend?![]()
Zelfs na mijn hint nog niet?quote:
Ik zie hem niet? Afgezien van het verschrikkelijk lage journalistieke niveau van het artikel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Innisdemon het volgende:
Een klassiekertje dan maar:
Weer eist doden..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |