Het plaatje is goed, de tekst is foutquote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar het foute plaatje staat wel BIJ de tekst, en dat is wat in de TT staat.
quote:In het westen en noorden van het land vallen enkele sneeuwbuien, later ook verder landinwaarts. In een smalle kuststrook regent het op een bevroren wegdek waardoor het veraderlijk glad kan zijn. Minima rond het vriespunt aan zee tot -5 graden in het oosten.
Dinsdag dooit het 1 tot 3 graden in de kustprovincies. Vlak bij zee vallen een paar natte sneeuwbuien. Elders is het droog maar er is weinig ruimte voor de zon. In het oosten blijft het licht vriezen.
bronquote:Zij kon in die periode meerdere keren zonder gecontroleerd te worden dichtbij de zwaarbewaakte partijleider Geert Wilders komen. Ze stelt dat ze hem moeiteloos iets had kunnen aandoen. "Ik had hem kunnen doden. Ik had hem zelfs tientallen keren kunnen doden."
Op zich niet fout. Er zijn tientallen momenten geweest dat zij hem had kunnen doden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet dat het niet echt een fout is en dat het om het idee gaat. Maar zeggen dat je iemand tientallen keren kan doodmaken vind ik best wel dom klinken eigenlijk
[..]
bron
En, wie lagen erin?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik was net bij de fietsenwinkel. Die had een emmertje op de toonbank staan, waar met watervaste stift "gebruikten batterijen" op geschreven was
Die moet in de OP erbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, die 'op' ter verduidelijking.:')
Dan krijg je toch spontaan zin om te reageren?quote:we zijn een jong dynamisch bedrijf dat open staat voor jonge ondernemers er zijn voeldende doorgroei mogelijkheden met een vaste basis salaris en uitstekende bonussen voor doorzetters Wij zoeken teamgenoten!
(...)
inzet,denk vermogen belangrijker dan opleiding
(...)
De werktijden zijn van 11uur smorgens tot 20uur savonds naast de vaste salaris is er een aantrekelijke bonussysteem
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er is geen strooizout op, er is dus genoeg voor iedereen!
Volgens mij kan je iemand maar 1x dood maken... Behalve als Wilders de nieuwe Jezus is.. Dan kan het twee keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Op zich niet fout. Er zijn tientallen momenten geweest dat zij hem had kunnen doden.
Tientallen momenten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij kan je iemand maar 1x dood maken... Behalve als Wilders de nieuwe Jezus is.. Dan kan het twee keer.
Maar tientallen keren?
Ik las de eerste keer strogi ipv strooi
Ik vind hem erg mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, die 'op' ter verduidelijking.:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |