quote:
En ze hebben het zelf niet eens door. Het staat er namelijk nog steeds.quote:
Het is nu net, om 16.07u dan eindeljk aangepast.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En ze hebben het zelf niet eens door. Het staat er namelijk nog steeds.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)aar-val-van-woonboot
Ja, als iedereen nou toch eens zou denken hè!quote:AMSTERDAM - Het zou minder goed gaan met Rihanna als iedereen denkt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Zapper het volgende:
Voor mensen met een Veronica-gids; op de reviewpagina met cd's staat in het stukje over Rush een hilarische fout. Heb 'm nu niet bij de hand, misschien iemand anders wel?
complicatie compilatie.quote:
quote:
Omdat tractor/tractie met een c is.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]Echt zó overheen gelezen tot vijf keer toe!
Hoe kom ik nou aan traktatie?![]()
Tja, als iedereen zou kunnen denken had de Telegraaf geen lezers meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:21 schreef TNA het volgende:
Telegraaf:
[..]
Ja, als iedereen nou toch eens zou denken hè!
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef Erasmo het volgende:
Dat moeten wel hele speciale batterijen zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar alleen in de maand jannuari he?quote:
deze is echt geweldigquote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:22 schreef Felixa het volgende:
Ik zie 't ook niet.
Tenminste niets-waardigs, wel een paar
![]()
.
Ah,quote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef marcel-o het volgende:
Foto van het apparaat.. en dan de specs
Je hoeft alleen maar te lezen wat op het plaatje staat!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef Felixa het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.![]()
Ik heb twee technische linkerhanden, vandaar...![]()
Could someone please enlighten me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te lezen wat op het plaatje staat!Aha, moest ff zoeken naar die 2, die valt dus echt niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Klopt, maar voor de doelgroep is dit natuurlijk wel een enorme misser...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:41 schreef Copycat het volgende:
Op dat plaatje staat een afbeelding van een PS2 dus? Moet je ook maar net weten om de fout te zien.
Het is geen fout in de tekst.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef marcel-o het volgende:
Foto van het apparaat.. en dan de specs
quote:
quote:k_man
vervelend mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |