abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75876688
Ik ben zo'n muts.. Kerstcadeautje gekocht, kom ik erachter dat t t verkeerde kerstcadeautje is. Kan ik t weer omruilen. Nouja..
Morgen naar Amsterdam om te shoppen.
Verder wilde ik de foto's van brussel bekijken, zit mn geheugen kaartje niet in mijn eigen camera want ohja ik heb gisteren niet met mijn eigen camera geschoten. Grrrr
En om t even erger te maken zit ik wederom met koorts achter mijn werkplek. Ik wou dat mijn vakantie al begonnen was..
  maandag 21 december 2009 @ 15:22:17 #152
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75881605
Met passiviteit en de eerste move bedoelde ik het volgende:

Dat je veel (leuke) tijd met een meisje (of jongen) doorbrengt, dat je de ander leuk vindt, maar dat het allemaal neutrale bezigheden waren. Of zelfs na een date... Een actieve move is dan.. de ander aanraken, zoenen, whatever... een grote move om te maken, het is veilig passief te blijven, dan loop je ook geen blauwtje.

Vaker is zo dat je gewoon in de friends zone zit en dat je aan de leuke tijd geen diepere verlangens mag verbinden. Toen ik nog studeerde is dat wel eens goed fout gelopen, in het laatste jaar.

Toen zag ik een medestudente iedere dag en praatten ook de hele tijd in de bieb en hadden lol samen.. totdat zij een keer goed uitflipte en zei dat ze het te benauwend vond, dat ik er altijd was. Daar ben ik toen erg van geschrokken, want er zat een kern van waarheid in. Maarja, omdat zij ook vaak op mij afstapte, had ik die grenzen niet goed ingeschat. Later is het wel goed gekomen nog, maar heb ik haar eigenlijk nooit meer uit mezelf aangesproken.
pi_75882132
hmmm...kan niet echt meepraten nu aangezien ik 0 ervaring heb..bij mij gaat het venzelf..zonder dat ik me ervan bewust..ben en zo hoort een relatie o.a. te beginnen.
Want als je het naar je zin hebt..dan ga je niet zo erover nadenken..maar laat je het gebeuren...you go with the flow

EN verder echt veel ervaring heb ik niet..aleen dat ik het normaal al niet in de gaten heb dat ik iemand aantrek nog minder in een dronken bui...totdat we het bed moesten delen..en hij vroeg wat ik van hem vond..en recht voor zijn raap..wel aardig..maar ik vind je wel gigantisch mager..
En een seconde later opeens volle zoen op de mond..ging ook wel ietsje verder..maar niet echt...
Mede doordat het me iets teveel werd..en gewoon 0 idee had wat de bedoeling was...wel een aardige jongen...hij merkte het en gaf aan van wil je wel verder.En op zijn initatief maar gestopt..en omgedraaid en gaan slapen
En dat is het meest dichtbij wat ik van een relatie ben gekomen
pi_75882979
Over een leuke tijd en in de friendszone zitten.. Misschien ben ik ouderwets. Maar ik vraag direct wat de ander van mij verwacht of andersom. Na een keer afspraken/daten, hoe was t voor de ander en wil die meer, wil ik dat wel.. Scheelt een hoop..

Initiatief nemen voor de lol (doe ik zelden.. maar t gebeurd wel eens, bij t uitgaan bijv.) omdat je een lekker ding tegen komt en gewoon zin hebt om te zoenen Gaat me makkelijk af. Vooral omdat je diegene daarna nooit meer ziet.
Initiatief nemen als ik iemand écht leuk vind kan ik nog steeds niet.
pi_75883990
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Over een leuke tijd en in de friendszone zitten.. Misschien ben ik ouderwets. Maar ik vraag direct wat de ander van mij verwacht of andersom. Na een keer afspraken/daten, hoe was t voor de ander en wil die meer, wil ik dat wel.. Scheelt een hoop..

Initiatief nemen voor de lol (doe ik zelden.. maar t gebeurd wel eens, bij t uitgaan bijv.) omdat je een lekker ding tegen komt en gewoon zin hebt om te zoenen Gaat me makkelijk af. Vooral omdat je diegene daarna nooit meer ziet.
Initiatief nemen als ik iemand écht leuk vind kan ik nog steeds niet.
idd, hier ben ik het helemaal mee eens.
Initiatief nemen doe ik bijna nooit...omdat ik gewoon onzeker ben... Minder dan vroeger dat wel .
Maar bij uitgaan zoen ik eigenlijk bijna nooit, dat vind ik niks...ik ben ook wel redelijk preuts.
Maar als ik weet dat ik die persoon nooit meer zal zien..en geen bekenden van mij die kent...vind ik het niet zo erg..maar het komt er bij mij nooit van..
En het eerst praten wat er verwacht word door beide partijen is prettig..maar ik hou niet zo van het plannen enzo..ik laat het liever zijn beloop.
pi_75884731
Nee maar als de ander hoteldebotel van je is en jij voelt niets, is t ook knap lullig.
En ik heb té vaak gehad dat iemand stapel'verliefd' op mij was, wat dat betreft ben ik te kieskeurig want het is zelden wederzijds.. En ik praat liever (te) veel dan dat ik iemand onbewust aan een lijntje houd dus vandaar. Duidelijkheid voorkomt ook een hoop ongemak. Kan echter wel voorkomen dat je eens in de zoveel tijd je relatie moet evalueren hihi
pi_75886207
Oooh ik zit zo in tweestrijd. Ik ben gigantisch belazerd, zal ik t spelletje even hard meespelen of de eer aan mij zelf houden? Gaat om een verschil van honderden euro's (in mijn nadeel als ik de eer aan mijzelf houd) en een hoop emotionele schade.

Mijn morele ik zegt, houd de eer aan jezelf. Mijn gekwetste ik zegt, donder een end op, crepeer voor mijn part, stik erin.. En dat laatste is zoooo niet wie ik ben maar t geeft wel aan wat t met mij doet.

Pffff

Zo dat was een stukje hoe voel je je vandaag, over naar de orde van de dag.. Mijn hypotheek tekenen!
pi_75888335
Hongerwinter!!
Mijn structuur is helemaal weggevallen. Ik heb oogirritatie, dus maar één lensje. Contact met de vrouwen is sterk verminderd. Een prutperiode.
pi_75888924
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:01 schreef sempron2400 het volgende:
Hongerwinter!!
Mijn structuur is helemaal weggevallen. Ik heb oogirritatie, dus maar één lensje. Contact met de vrouwen is sterk verminderd. Een prutperiode.
oe..das balen.
Hier is het ook niet echt de beste periode..ben sinds gisteren super moe..zou als het aan mij ligt..de komende dagen..echt niks doen..behalve wat achter de pc zitten en in mn bed.

Enne de kerstcadeau's moeten hier maar ff wachten...is afgesproken..ben ik blij om ook..'k heb geen zin om helemaal naar de stad te moeten (lopen) in de sneeuw...zit wss met de wintervermoeidheid.
pi_75890697
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef francis998 het volgende:
jemig...een dik pak sneeuw wat vroeger heel gewoon is..en nu ligt heel nederland zowat plat
ik snap het niet..hoe moet het vroeger dan zijn geweest...
Vroeger was alles beter.
Vroeger woonde er minder mensen in Nederland en was de maatschappij nog niet zo gehaast en druk. Vroeger konden autisten ook makkelijker meekomen in de maatschappij.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75890791
Vroeger stierf je jonger, waren er minder goede medicijnen en was er minder kennis over de geneeskunde. Vroeger werd je meer gediscrimineerd, was het harder werken en bestond er geen metal!
Children of the night. What music they make.
pi_75890877
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter.
Vroeger woonde er minder mensen in Nederland en was de maatschappij nog niet zo gehaast en druk. Vroeger konden autisten ook makkelijker meekomen in de maatschappij.
hahaha...ben je toevallig al zo'n 77 jaar???
Aangezien de oudjes het ook altijd over vroeger hebben..jajajajaja.

Maar idd bepaalde dingen waren veel beter vroeger..en..ach..ik ben zelf ook een oudje..vond de jeugd van vroeger(mijn tijd) ook prettiger dan nu..toen was je echt kind..en nu rond je 10e/11e ben je al snel aan het puberen

En het ov..ook..vooral met de sneeuw..alles ging door..en nu ligt het hele land plat. Gelukkig niet veel last ervan...behalve dan doen we niet aan kerstcadeau's dit jaar..maar meer aan half januari cadeau's ...op zich prettiger..miss meer te kopen voor 't hetzelfde geld
pi_75891055
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Vroeger stierf je jonger, waren er minder goede medicijnen en was er minder kennis over de geneeskunde. Vroeger werd je meer gediscrimineerd, was het harder werken en bestond er geen metal!
Vooral dat laatste is erg. De rest is niet zo erg eigenlijk
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef francis998 het volgende:

[..]

hahaha...ben je toevallig al zo'n 77 jaar???
Aangezien de oudjes het ook altijd over vroeger hebben..jajajajaja.

Maar idd bepaalde dingen waren veel beter vroeger..en..ach..ik ben zelf ook een oudje..vond de jeugd van vroeger(mijn tijd) ook prettiger dan nu..toen was je echt kind..en nu rond je 10e/11e ben je al snel aan het puberen

En het ov..ook..vooral met de sneeuw..alles ging door..en nu ligt het hele land plat. Gelukkig niet veel last ervan...behalve dan doen we niet aan kerstcadeau's dit jaar..maar meer aan half januari cadeau's ...op zich prettiger..miss meer te kopen voor 't hetzelfde geld
Ik ben heel oud Mijn BSN is 1

Ook leuk in januari zoiets doen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75893947
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vooral dat laatste is erg. De rest is niet zo erg eigenlijk
[..]

Ik ben heel oud Mijn BSN is 1

Ook leuk in januari zoiets doen
OW...dan ben ik ook heel oud..mijn bsn is ook 1...

En..ach...in januari cadeautjes kopen nog beter als je beiden van de bijstand leeft ..alleen maar hopen dat niet alles uitverkocht is...
pi_75894024
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef francis998 het volgende:

[..]

OW...dan ben ik ook heel oud..mijn bsn is ook 1...

En..ach...in januari cadeautjes kopen nog beter als je beiden van de bijstand leeft ..alleen maar hopen dat niet alles uitverkocht is...
Dat kan niet de mijnes is al 1. Die van jou is dan 2 ofzo.

Dat hoop ik ook voor jou.
14 SHADES OF GREY
pi_75899952
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan niet de mijnes is al 1. Die van jou is dan 2 ofzo.

Dat hoop ik ook voor jou.
de mijnes is iets met 199....... dus kan wel..lekker puh

(t is miss wel te merken dat ik me behoorlijk verveel )
pi_75900023
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef francis998 het volgende:

[..]

de mijnes is iets met 199....... dus kan wel..lekker puh
Mijnes 181 en dan nog iets
14 SHADES OF GREY
pi_75900934
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijnes 181 en dan nog iets
maar mijnes is 199..en 199 is meer dan 181...

(verveling op zijn grootst )
pi_75912465
Ik dacht eerst dat het over millimeters ging
pi_75916639
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:22 schreef sempron2400 het volgende:
Ik dacht eerst dat het over millimeters ging
neeeeeeeeeee..het ging over het bsn nummer en wie er ouder is..vrije interpretatie dat wel
pi_75920049
Pfff.. ik word dus helemaal gestoord van het geluid van door de sneeuw lopen...
Dat knarsende zeg maar, als het plat gedrukt wordt. Vreselijk!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_75921449
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Autidude het volgende:
Pfff.. ik word dus helemaal gestoord van het geluid van door de sneeuw lopen...
Dat knarsende zeg maar, als het plat gedrukt wordt. Vreselijk!
Helemaal niet! Mooiste geluid ter wereld
Children of the night. What music they make.
pi_75922546
hey autidude ook weer hier
Lijkt me vervelend zeg.. Is ook iets waar je niet omheen kunt..
Ik vind het overigens een fijn geluid
pi_75923033
ja..de sneeuw op zich leuk,...en leuk geluid...alleen als het begint te smelten en dooien

En...kijk net naar buiten en het sneeuw weer..of 't blijft liggen weet ik niet
Verder rustig daje..zometeen kerstboodschappen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')