idd, hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Over een leuke tijd en in de friendszone zitten.. Misschien ben ik ouderwets. Maar ik vraag direct wat de ander van mij verwacht of andersom. Na een keer afspraken/daten, hoe was t voor de ander en wil die meer, wil ik dat wel.. Scheelt een hoop..
Initiatief nemen voor de lol (doe ik zelden.. maar t gebeurd wel eens, bij t uitgaan bijv.) omdat je een lekker ding tegen komt en gewoon zin hebt om te zoenenGaat me makkelijk af. Vooral omdat je diegene daarna nooit meer ziet.
Initiatief nemen als ik iemand écht leuk vind kan ik nog steeds niet.
oe..das balen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:01 schreef sempron2400 het volgende:
Hongerwinter!!
Mijn structuur is helemaal weggevallen. Ik heb oogirritatie, dus maar één lensje. Contact met de vrouwen is sterk verminderd. Een prutperiode.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef francis998 het volgende:
jemig...een dik pak sneeuw wat vroeger heel gewoon is..en nu ligt heel nederland zowat plat![]()
ik snap het niet..hoe moet het vroeger dan zijn geweest...
hahaha...ben je toevallig al zo'n 77 jaar???quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.![]()
Vroeger woonde er minder mensen in Nederland en was de maatschappij nog niet zo gehaast en druk. Vroeger konden autisten ook makkelijker meekomen in de maatschappij.
Vooral dat laatste is erg. De rest is niet zo erg eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Vroeger stierf je jonger, waren er minder goede medicijnen en was er minder kennis over de geneeskunde. Vroeger werd je meer gediscrimineerd, was het harder werken en bestond er geen metal!
Ik ben heel oudquote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef francis998 het volgende:
[..]
hahaha...ben je toevallig al zo'n 77 jaar???![]()
Aangezien de oudjes het ook altijd over vroeger hebben..jajajajaja.![]()
Maar idd bepaalde dingen waren veel beter vroeger..en..ach..ik ben zelf ook een oudje..vond de jeugd van vroeger(mijn tijd) ook prettiger dan nu..toen was je echt kind..en nu rond je 10e/11e ben je al snel aan het puberen![]()
En het ov..ook..vooral met de sneeuw..alles ging door..en nu ligt het hele land plat. Gelukkig niet veel last ervan...behalve dan doen we niet aan kerstcadeau's dit jaar..maar meer aan half januari cadeau's ...op zich prettiger..miss meer te kopen voor 't hetzelfde geld![]()
OW...dan ben ik ook heel oud..mijn bsn is ook 1...quote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is erg. De rest is niet zo erg eigenlijk![]()
[..]
Ik ben heel oudMijn BSN is 1
![]()
Ook leuk in januari zoiets doen
Dat kan niet de mijnes is al 1. Die van jou is dan 2 ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef francis998 het volgende:
[..]
OW...dan ben ik ook heel oud..mijn bsn is ook 1...![]()
En..ach...in januari cadeautjes kopen nog beter als je beiden van de bijstand leeft..alleen maar hopen dat niet alles uitverkocht is...
de mijnes is iets met 199....... dus kan wel..lekker puhquote:Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet de mijnes is al 1. Die van jou is dan 2 ofzo.![]()
Dat hoop ik ook voor jou.
Mijnes 181 en dan nog ietsquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
de mijnes is iets met 199....... dus kan wel..lekker puh
neeeeeeeeeee..het ging over het bsn nummer en wie er ouder is..vrije interpretatie dat welquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:22 schreef sempron2400 het volgende:
Ik dacht eerst dat het over millimeters ging
Helemaal niet! Mooiste geluid ter wereldquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Autidude het volgende:
Pfff.. ik word dus helemaal gestoord van het geluid van door de sneeuw lopen...
Dat knarsende zeg maar, als het plat gedrukt wordt. Vreselijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |