Nee..echt niet. Hij was imo veel te oud..en was pas papa..wel van zn ex. Maar had zoiets van doe maar niet.quote:Op zondag 20 december 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou er op gaan letten![]()
En is het nog wat geworden? Of vond je die collega niet leuk?
Dat lijkt mij in dat geval ook niet verstandig.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef francis998 het volgende:
[..]
Nee..echt niet. Hij was imo veel te oud..en was pas papa..wel van zn ex. Maar had zoiets van doe maar niet.
(heb nooit een relatie gehad verder)![]()
maar zit er ook niet echt mee.
Enne..verder tja..voor veel autisten denk ik dat het lastig is om die signalen te begrijpen..
Pas terug thuis..ff fotos aan het bekijken van de sneeuw.![]()
Ja, gelijk heb je. Autisten willen graag duidelijkheid maar die is juist bij daten, flirten en om mekaar heen draaien moeilijk te verkrijgen. Vaak kan het ook zo zijn dat als je het op de vrouw afvraagt, ze dan ook nog een ander antwoord geeft, als ze hard to get meent te moeten spelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 december 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk een spelletje spelen je de regels niet van begrijpt
Idd....groot gelijk. Je mag direct zijn..maar moet wel kijken tegenover wie.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in dat geval ook niet verstandig.
Soms moet men gewoon duidelijk zijn. Niet al dat erom heen gedraai. Gewoon direct. Klaar geen gezeur.
Leuke foto's gemaakt?
Waarom maken vrouwen niet gewoon een keer de eerste move?quote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je. Autisten willen graag duidelijkheid maar die is juist bij daten, flirten en om mekaar heen draaien moeilijk te verkrijgen. Vaak kan het ook zo zijn dat als je het op de vrouw afvraagt, ze dan ook nog een ander antwoord geeft, als ze hard to get meent te moeten spelen bijvoorbeeld.
Had zelf dus eerder bericht dat ik ook plots meer aanspraak kreeg. Maar tis niet echt omdat ik nu opeens een opener of vrolijker uitstraling heb, al zitten wel een boel klussen er weer op. Dus misschien onbewust. Maar om nou te weten of een meisje alleen maar aardig tegen je doet, of eigenlijk wat van je wil, dat vind ik zelf ook onmogelijk in te schatten. Vaak willen ze dan ook dat jij de eerste move maakt en als passieveling kunnen ze dan lang wachten.
Dat is waar. Te direct zijn is ook niet goed.quote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef francis998 het volgende:
[..]
Idd....groot gelijk. Je mag direct zijn..maar moet wel kijken tegenover wie.
En...ow...er zitten een paar leuke fotos tussen..zijn er wel meer dan 30 op een dag..
Als jij dan goed kunt rijden lukt het onder andere omstandigheden ook welquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen weer rijles, ben benieuwd of dat wat wordt met de gladheid!
wel beter eigenlijk. Dan heb je er tenminste wat ervaring mee. Eigenlijk zou iedereen 1x tijdens de lessen in gladheid moeten rijden...gladheid heb je immers vaak hier in nederlandquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Veel sterkte en succes!quote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Wel eens eerder gezien. Het is wel een indrukwekkende film bij het begin, later wordt het wat ongeloofwaardig. Ik denk zelf dat iemand als Ben-X nooit in normaal onderwijs was geplaatst.quote:
Ben benieuwd of het morgen dan wel doorgaatquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
Rijles is uitgesteld tot morgen vanwege de sneeuw
de eerste move maken, hoe gaat dat dan?quote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je. Autisten willen graag duidelijkheid maar die is juist bij daten, flirten en om mekaar heen draaien moeilijk te verkrijgen. Vaak kan het ook zo zijn dat als je het op de vrouw afvraagt, ze dan ook nog een ander antwoord geeft, als ze hard to get meent te moeten spelen bijvoorbeeld.
Had zelf dus eerder bericht dat ik ook plots meer aanspraak kreeg. Maar tis niet echt omdat ik nu opeens een opener of vrolijker uitstraling heb, al zitten wel een boel klussen er weer op. Dus misschien onbewust. Maar om nou te weten of een meisje alleen maar aardig tegen je doet, of eigenlijk wat van je wil, dat vind ik zelf ook onmogelijk in te schatten. Vaak willen ze dan ook dat jij de eerste move maakt en als passieveling kunnen ze dan lang wachten.
Dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het morgen dan wel doorgaat
Mja, hij heeft er meer verstand van dan ik (en ook meer ervaringquote:Op maandag 21 december 2009 11:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En toch enigszins raar. Ik zou blij zijn om dat onder begeleiding te ervaren. Heb langer dan een jaar mijn rijbewijs, gisteren was de eerste keer dat ik in die omstandigheden reed. Gelukkig niet alleen maar toch. Leuk is anders
Oh daar niet van hoor. Ik had tijdens mijn rijles graag een parkeergarage willen oefenen, vond ik doodeng. Mijn instructeur zei alleen, dat doe je maar als je je pasje hebt, dan kun je overal rijden.quote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, hij heeft er meer verstand van dan ik (en ook meer ervaring), dus als hij de wegen te glad vindt...
Klopt helemaal hoor. Ik ga er niet van uit dat iemand die passief is blijvend passief is, maar het hoe, wanneer etc van het zetten van een eerste stap ligt gewoon wat moeilijk.quote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef SeanDaley het volgende:
Ik denk dat er wel wat van passiviteit valt te maken. Ik ben ook redelijk passief, maar als ik het gevoel krijg dat ik bij iemand me echt thuis voel, dan ben ik eerder overdreven actief. Maar het zit in mijn aard om de kat zolang uit de boom te kijken dan ik bladeren zie groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |