abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75848905
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou er op gaan letten

En is het nog wat geworden? Of vond je die collega niet leuk?
Nee..echt niet. Hij was imo veel te oud..en was pas papa..wel van zn ex. Maar had zoiets van doe maar niet.
(heb nooit een relatie gehad verder) maar zit er ook niet echt mee.

Enne..verder tja..voor veel autisten denk ik dat het lastig is om die signalen te begrijpen..

Pas terug thuis..ff fotos aan het bekijken van de sneeuw.
pi_75849029
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

Nee..echt niet. Hij was imo veel te oud..en was pas papa..wel van zn ex. Maar had zoiets van doe maar niet.
(heb nooit een relatie gehad verder) maar zit er ook niet echt mee.

Enne..verder tja..voor veel autisten denk ik dat het lastig is om die signalen te begrijpen..

Pas terug thuis..ff fotos aan het bekijken van de sneeuw.
Dat lijkt mij in dat geval ook niet verstandig.

Soms moet men gewoon duidelijk zijn. Niet al dat erom heen gedraai. Gewoon direct. Klaar geen gezeur.

Leuke foto's gemaakt?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 20 december 2009 @ 20:29:15 #128
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75851127
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

Leuk een spelletje spelen je de regels niet van begrijpt
Ja, gelijk heb je. Autisten willen graag duidelijkheid maar die is juist bij daten, flirten en om mekaar heen draaien moeilijk te verkrijgen. Vaak kan het ook zo zijn dat als je het op de vrouw afvraagt, ze dan ook nog een ander antwoord geeft, als ze hard to get meent te moeten spelen bijvoorbeeld.

Had zelf dus eerder bericht dat ik ook plots meer aanspraak kreeg. Maar tis niet echt omdat ik nu opeens een opener of vrolijker uitstraling heb, al zitten wel een boel klussen er weer op. Dus misschien onbewust. Maar om nou te weten of een meisje alleen maar aardig tegen je doet, of eigenlijk wat van je wil, dat vind ik zelf ook onmogelijk in te schatten. Vaak willen ze dan ook dat jij de eerste move maakt en als passieveling kunnen ze dan lang wachten.
pi_75851142
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lijkt mij in dat geval ook niet verstandig.

Soms moet men gewoon duidelijk zijn. Niet al dat erom heen gedraai. Gewoon direct. Klaar geen gezeur.

Leuke foto's gemaakt?
Idd....groot gelijk. Je mag direct zijn..maar moet wel kijken tegenover wie.

En...ow...er zitten een paar leuke fotos tussen..zijn er wel meer dan 30 op een dag..
pi_75851574
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, gelijk heb je. Autisten willen graag duidelijkheid maar die is juist bij daten, flirten en om mekaar heen draaien moeilijk te verkrijgen. Vaak kan het ook zo zijn dat als je het op de vrouw afvraagt, ze dan ook nog een ander antwoord geeft, als ze hard to get meent te moeten spelen bijvoorbeeld.

Had zelf dus eerder bericht dat ik ook plots meer aanspraak kreeg. Maar tis niet echt omdat ik nu opeens een opener of vrolijker uitstraling heb, al zitten wel een boel klussen er weer op. Dus misschien onbewust. Maar om nou te weten of een meisje alleen maar aardig tegen je doet, of eigenlijk wat van je wil, dat vind ik zelf ook onmogelijk in te schatten. Vaak willen ze dan ook dat jij de eerste move maakt en als passieveling kunnen ze dan lang wachten.
Waarom maken vrouwen niet gewoon een keer de eerste move?
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef francis998 het volgende:

[..]

Idd....groot gelijk. Je mag direct zijn..maar moet wel kijken tegenover wie.

En...ow...er zitten een paar leuke fotos tussen..zijn er wel meer dan 30 op een dag..
Dat is waar. Te direct zijn is ook niet goed.

Zo veel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75854403
Lurkteeveepeetje.
pi_75856345
Ik date wel en ik flirt ook maar ben ook overduidelijk. Als ik een man leuk vind zeg ik dat direct en ik neem ook zelf wel initiatief

Zoo ik ga morgen wel uitgebreid reageren. Ben kapot. Weekendje brussel gehad, terug niet eens t grootste stuk gereden maar toch wel wat met gladheid, doodeng, maar was trots toen ik thuis was. Je zit alleen zo geconcentreerd te rijden dat je moe wordt, ik heb t hele weekend al hoofdpijn..
Vannacht nog bij vriendje blijven pitten, maar eens zien of de trein rijdt morgen..
Weltrusten allemaal
pi_75857731
Morgen weer rijles, ben benieuwd of dat wat wordt met de gladheid!
Children of the night. What music they make.
pi_75857783
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Als jij dan goed kunt rijden lukt het onder andere omstandigheden ook wel
  zondag 20 december 2009 @ 22:31:20 #135
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_75857857
Iemand Ben X gezien gisteravond?
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_75857865
quote:
wel beter eigenlijk. Dan heb je er tenminste wat ervaring mee. Eigenlijk zou iedereen 1x tijdens de lessen in gladheid moeten rijden...gladheid heb je immers vaak hier in nederland
pi_75858515
quote:
Veel sterkte en succes!
Als de treinen morgen bijna niet rijden (woon-werk), zit ik lang zonder internet
pi_75860612
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef teirnon het volgende:
Iemand Ben X gezien gisteravond?
Wel eens eerder gezien. Het is wel een indrukwekkende film bij het begin, later wordt het wat ongeloofwaardig. Ik denk zelf dat iemand als Ben-X nooit in normaal onderwijs was geplaatst.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_75862722
Never mind

[ Bericht 49% gewijzigd door Juup© op 22-12-2009 12:34:59 ]
pi_75866878
Nou de trein naar richting lelystad rijdt niet vanaf sloterdijk. Ik kan naar amsterdam centraal rijden, en vervolgens naar weesp en daar hopen op een trein naar almere.. Maar ik heb echt weinig trek om 3 uur in de kou te gaan staan wachten.. Ik had eigenlijk gisteren gewoon in Almere moeten blijven slapen maar Amsterdam is inmiddels meer thuis dan Almere. Heb mijn leiding maar gesmst dat de treinen wsl niet rijden.. Nu hopen op een smsje terug dat ik thuis mag blijven.. Aan de andere kant zit ik nu op 1 of 2 nachten na al 3 weken bij mn vriend en ik heb zo'n flauw vermoeden dat die een paar nachtjes alleen ook wel fijn zou vinden Dus ik denk dat ik het er straks maar op waag.. even dik inpakken..
pi_75872039
Rijles is uitgesteld tot morgen vanwege de sneeuw
pi_75872266
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
Rijles is uitgesteld tot morgen vanwege de sneeuw
Ben benieuwd of het morgen dan wel doorgaat
pi_75872288
En toch enigszins raar. Ik zou blij zijn om dat onder begeleiding te ervaren. Heb langer dan een jaar mijn rijbewijs, gisteren was de eerste keer dat ik in die omstandigheden reed. Gelukkig niet alleen maar toch. Leuk is anders
pi_75872786
jemig...een dik pak sneeuw wat vroeger heel gewoon is..en nu ligt heel nederland zowat plat
ik snap het niet..hoe moet het vroeger dan zijn geweest...
pi_75872964
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Perico het volgende:

[..]

de eerste move maken, hoe gaat dat dan?
haha ja, hier zit ook een ervaringsdeskundige ik heb nu zoń geval van een meid die me wel/niet/wel leuk vind. fantastisch
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_75873179
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het morgen dan wel doorgaat
Dat zie ik dan wel weer

Het zal wel gaan dooien, dus mss gaat het morgen wel door.
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En toch enigszins raar. Ik zou blij zijn om dat onder begeleiding te ervaren. Heb langer dan een jaar mijn rijbewijs, gisteren was de eerste keer dat ik in die omstandigheden reed. Gelukkig niet alleen maar toch. Leuk is anders
Mja, hij heeft er meer verstand van dan ik (en ook meer ervaring ), dus als hij de wegen te glad vindt...
pi_75873297
Je hebt passief en je hebt passief. Ik heb ook een passiefvriendje, schíjnt het. Nu moet ik passief even opnieuw definieren want ik heb zelden zo'n lol met iemand en druk bezette weekenden

Definieer de eerste move? Want ik denk niet zo zeer dat t punt is dat sommige passief zijn, maar dat er té lang wordt nagedacht over wat te doen, is het wel leuk genoeg, is het wel blijvend leuk genoeg, zal je date zich niet vervelen en zo ja, hoe zorg je ervoor dat hij/zij zich weer vermaakt. En juist dát is erg vermoeiend, dat vele nadenken, zorgt ervoor dat je op slot gaat zitten en dat elk sprankje spontaniteit verdwijnt.
Maar wat is er mis met een kopje koffie voorstellen, een filmpje pakken/kijken, een wandeling maken.. Als het klikt, klikt het en zal je je niet snel vervelen, en heel misschien zelfs tot de conclusie komen dat een stilte af en toe niet erg is.
pi_75873420
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, hij heeft er meer verstand van dan ik (en ook meer ervaring ), dus als hij de wegen te glad vindt...
Oh daar niet van hoor. Ik had tijdens mijn rijles graag een parkeergarage willen oefenen, vond ik doodeng. Mijn instructeur zei alleen, dat doe je maar als je je pasje hebt, dan kun je overal rijden.
Nou je wilt niet weten hoe dat ging, de eerste keer solo. Baalde zo dat ik t alleen moest doen,
Nu ben ik absoluut niet iemand die dingen uit de weg gaat, ben gek op uitdagingen, maar toch..

Trouwens als ik in amsterdam ben en t is druk laat ik mijn vriend de auto nog parkeren hoor
Mijn eigen auto gaat nog wel maar zeker als ik in die dikke auto van hem rijd geef ik t (met drukte) snel op
pi_75873473
Ik denk dat er wel wat van passiviteit valt te maken. Ik ben ook redelijk passief, maar als ik het gevoel krijg dat ik bij iemand me echt thuis voel, dan ben ik eerder overdreven actief. Maar het zit in mijn aard om de kat zolang uit de boom te kijken dan ik bladeren zie groeien.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_75876064
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef SeanDaley het volgende:
Ik denk dat er wel wat van passiviteit valt te maken. Ik ben ook redelijk passief, maar als ik het gevoel krijg dat ik bij iemand me echt thuis voel, dan ben ik eerder overdreven actief. Maar het zit in mijn aard om de kat zolang uit de boom te kijken dan ik bladeren zie groeien.
Klopt helemaal hoor. Ik ga er niet van uit dat iemand die passief is blijvend passief is, maar het hoe, wanneer etc van het zetten van een eerste stap ligt gewoon wat moeilijk.

Nu ben ik wel van t geven van een 2e, 3e, 4e en soms zelfs 5e kans, maar iemand die blijvend passief is.. Kan ik niet zo goed tegen. Niet om t een of ander, maar zo heb k 5 jaar met mn ex weggegooid. Ik ben gek op leuke dingen doen samen. Shoppen, wandelen, weekendjes weg, filmpje kijken.. Moet er niet aan denken om maar wat langs elkaar te leven simpel omdat je geen interesse in andermans interesse hebt,.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')