abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75829290
Waar en door wie kan ik mij laten testen op asperger? In het artikel van wikipedia herken ik mij in heel veel punten.. vrienden van mij hebben het ook weleens gezegd. Ik wil graag weten of ik Asperger heb of gewoon heel erg verlegen ben of dat er iets anders mis is.
pi_75831230
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:06 schreef telievejongen het volgende:
Waar en door wie kan ik mij laten testen op asperger? In het artikel van wikipedia herken ik mij in heel veel punten.. vrienden van mij hebben het ook weleens gezegd. Ik wil graag weten of ik Asperger heb of gewoon heel erg verlegen ben of dat er iets anders mis is.
Ga naar je huisarts. Die verwijst je door naar een psycholoog
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 20 december 2009 @ 12:59:59 #103
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75833098
Hallo nog een aspergerklant hier.

Snap er echt niks meer van, altijd ben ik de outcast en alles geweest, en opeens heb ik zoveel aandacht dat ik het niet meer kan bolwerken. Er is zelfs een dame die eerst uitgebreid vertelt dat ze een vriend heeft en vervolgens niet zo heel subtiel aan me komt zitten. Wat doe ik anders? Niks volgens mij.
pi_75833189
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef De_Logica het volgende:
Hallo nog een aspergerklant hier.

Snap er echt niks meer van, altijd ben ik de outcast en alles geweest, en opeens heb ik zoveel aandacht dat ik het niet meer kan bolwerken. Er is zelfs een dame die eerst uitgebreid vertelt dat ze een vriend heeft en vervolgens niet zo heel subtiel aan me komt zitten. Wat doe ik anders? Niks volgens mij.
Niks mis met een beetje vrouwelijke aandacht op zijn tijd.

Welkom
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75833255
Wat een sneeuw ligt hier, minstens 20 cm
Children of the night. What music they make.
pi_75833318
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je dat gemeten? Of is dat een schatting.
14 SHADES OF GREY
  zondag 20 december 2009 @ 13:05:18 #107
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75833339
Nee zeker niks mis mee, maar mezelf kennende ga ik het helemaal verknallen omdat ik de boel verkeerd inschat. Want volgens mij heb ik ineens 3 vrouwtjes die wel wat in me zien, waar komt dat dan vandaan vraag ik me dan af.

En bedankt voor het warme welkom, dat is wel nodig vandaag.
  zondag 20 december 2009 @ 13:06:05 #108
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75833375
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik ook, kan ineens niet meer naar m'n werk, gelukje.
pi_75833446
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef De_Logica het volgende:
Nee zeker niks mis mee, maar mezelf kennende ga ik het helemaal verknallen omdat ik de boel verkeerd inschat. Want volgens mij heb ik ineens 3 vrouwtjes die wel wat in me zien, waar komt dat dan vandaan vraag ik me dan af.

Dat verknallen is wel herkenbaar.
Waarom iemand iets in iemand ziet geen idee.
14 SHADES OF GREY
pi_75833628
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:09 schreef Juup© het volgende:
Stuiter.

[ afbeelding ]
Ga buiten in de sneeuw spelen.
14 SHADES OF GREY
pi_75834006
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb je dat gemeten? Of is dat een schatting.
Geschat obv.
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef De_Logica het volgende:

Nou, doe er je voordeel mee
Misschien zijn het de kerstdagen en moeten ze nog ergens een vriendje opsnorren ofzo

En het sneeuw alweer
Children of the night. What music they make.
pi_75834262
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geschat obv.
[..]

Nou, doe er je voordeel mee
Misschien zijn het de kerstdagen en moeten ze nog ergens een vriendje opsnorren ofzo

En het sneeuw alweer
Meten is weten. Dus hup naar buiten jij en meten die sneeuw
14 SHADES OF GREY
pi_75834449
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ga buiten in de sneeuw spelen.
Al gedaan Straks maar even wandelen denk ik.
pi_75834478
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ga straks naar mijn ouders toe. Dus ook lekker door de sneeuw
14 SHADES OF GREY
  zondag 20 december 2009 @ 13:39:17 #116
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75834618
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Maar dat is zonde van de mooie sneeuw, kreeg ik vorig jaar te horen toen ik door de tuin wilde. En net doet ze het zelf.
pi_75835345
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:39 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Maar dat is zonde van de mooie sneeuw, kreeg ik vorig jaar te horen toen ik door de tuin wilde. En net doet ze het zelf.
pi_75836478
Hier ook een lekker pak..wat boosschappen wezen doen...en lekker veel fotos..o.a. de tuin.
En probeerde een vogel te pakken op de foto in de mooie witte tuin...maar die vloog telkens weg .
En gaan zo naar een organisatie de latijns amerikaans eten gaan verkopen om arme kinderen in colombia te helpen..dus ook door de sneeuw..yoehoeeee

Verder..ach..die vrouwelijke aandacht is toch leuk(doe mij maar liever mannelijke aandacht) maar soms had ik dat ook..dan had ik ineens 2 a 3 jongens(kan mensen van rond mijn leeftijd geen mannen noemen waarom is de vraag)
pi_75836692
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef francis998 het volgende:
Hier ook een lekker pak..wat boosschappen wezen doen...en lekker veel fotos..o.a. de tuin.
En probeerde een vogel te pakken op de foto in de mooie witte tuin...maar die vloog telkens weg .
En gaan zo naar een organisatie de latijns amerikaans eten gaan verkopen om arme kinderen in colombia te helpen..dus ook door de sneeuw..yoehoeeee

Verder..ach..die vrouwelijke aandacht is toch leuk(doe mij maar liever mannelijke aandacht) maar soms had ik dat ook..dan had ik ineens 2 a 3 jongens(kan mensen van rond mijn leeftijd geen mannen noemen waarom is de vraag)
Stoute vogel

Hoe merk die aandacht eigenlijk? Ik heb nooit door dat iemand in mij geïnterreseerd is
14 SHADES OF GREY
pi_75836906
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stoute vogel

Hoe merk die aandacht eigenlijk? Ik heb nooit door dat iemand in mij geïnterreseerd is
je merkt het doordat ze je veel opzoeken. Heel vriendelijk zijn...en het bijvoorbeeld over meer onderwerpen hebben..zoals bijv. seks en seksualiteit..etc.
En toch super spontaan doen..meer dan bij anderen...iig zo liep het bij een collega.
En verder gewoon behoorlijk wat interesse in jou en je levensstijl tonen..

Zo ging het iig bij mij en een collega.. En ik zonder het merken ging er nog op in ook...
pi_75837040
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:30 schreef francis998 het volgende:

[..]

je merkt het doordat ze je veel opzoeken. Heel vriendelijk zijn...en het bijvoorbeeld over meer onderwerpen hebben..zoals bijv. seks en seksualiteit..etc.
En toch super spontaan doen..meer dan bij anderen...iig zo liep het bij een collega.
En verder gewoon behoorlijk wat interesse in jou en je levensstijl tonen..

Zo ging het iig bij mij en een collega.. En ik zonder het merken ging er nog op in ook...
Ik zou er op gaan letten

En is het nog wat geworden? Of vond je die collega niet leuk?
14 SHADES OF GREY
  zondag 20 december 2009 @ 14:53:47 #122
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75837828
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stoute vogel

Dat ze aan je komt, de hele tijd tegen je aan blijft praten, moeite doet om met je mee op pad te kunnen, de mededeling dat ze single is bij de eerste ontmoeting en vervolgens om je heen blijft draaien... Kan vanalles zijn.
pi_75838538
Die signalen zijn voor mij nog niet concreet genoeg, want ik ken meiden die dat doen. Maar dan wil ik het terug doen of haal ik er uit dat ze me wel ziet zitten, en dan is het opeens een rare gedachte. Het beste is altijd nog gewoon duidelijk vragen wat iemand van je wil.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
  zondag 20 december 2009 @ 15:16:00 #124
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75838817
Bij elke meid op de man af vragen heeft ook niet het gewenste resultaat hoor, of ik het nu goed of fout heb maakt niet uit, ze willen wel altijd eerst een spelletje spelen.
pi_75847481
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef De_Logica het volgende:
Bij elke meid op de man af vragen heeft ook niet het gewenste resultaat hoor, of ik het nu goed of fout heb maakt niet uit, ze willen wel altijd eerst een spelletje spelen.
Leuk een spelletje spelen je de regels niet van begrijpt
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')