Welke meet?quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Die meet is al geweest dus die mag wel uit de OP
Gisteren in Arnhem. Met mijzelf, Blessed19, Matthijs.. en GimmeGorequote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welke meet?
Was nog bezig met aanpassen
Dat weet ik, was meer grappig bedoeld omdat ik die tekst al verwijdert hadquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren in Arnhem. Met mijzelf, Blessed19, Matthijs.. en GimmeGore
Oeps, vergetenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Dit topic moet nog in het juiste subforum
As donderdag heb ik een controle bij m'n tandarts, en waarschijnlijk moeten mijn verstandskiezen eruit
Sterktequote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
As donderdag heb ik een controle bij m'n tandarts, en waarschijnlijk moeten mijn verstandskiezen eruit
Dat heeft iedereen in meer of mindere mate, zo lang je alleen maar het haalbare nastreeft.quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Mijn gedacht is dat ik mezelf amper kan nemen zoals ik ben. Ik zou zelf anders willen zijn.
Maar dat is het wel, leuk of niet.quote:Ik ben niet zo blij met mijn autisme, zie het niet als een deel van mezelf.
Dat is helaas wel zo. Het anders-zijn geeft een hoop nadelen. Maar er zitten ook voordelen aan (maar goed, als één-oog niet als koning wordt aanvaard is het inderdaad erg lastig)quote:Om verder te komen in deze wereld, is het nu eenmaal noodzakelijk om te integreren in de NT-cultuur.
Done en tevens natuurlijk een tvpquote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeps, vergeten
Misschien dat een wakker modje het even wil doen
Idem dito.quote:Op maandag 14 december 2009 11:08 schreef SeanDaley het volgende:
Voor mij is alles ook een prikkeling wat ik persee moet verwerken. Bij heel veel mensen in mijn omgeving is dat heel snel gedaan, wat bij mij misschien 10x zo lang duurt. Laat staan dat het één prikkeling tegelijk is. Alles kan eigenlijk wel als prikkeling worden opgevat; geluid, gevoel en wat zichtbaar is, en als dat te snel in beweging is (plaatsen waar het druk is) kan dat soms teveel worden.
Da's een TerugVindPost. Die gebruik je als je iets in je mijn actieve topiques terug wilt vinden.quote:
TVP enquote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef SeanDaley het volgende:
Ah zo, wel handig. Heeft iemand van jullie ook dat je elke nacht heel erg intens droomt. Hoeft nergens over te gaan, maar het voelt alsof het eeuwen duurt en als je dan wakker bent de hele dag met die droom rondloopt, niet omdat ie zo erg was, maar omdat de prikkeling van realiteit te groot is. Die switch zeg maar.
amai... ik wist niet dat het met autisme te maken had ik heb dat ook ik kreeg op school is kei hard een basketbal op mijn gezicht, ik had en bril op en mijn gezicht zat vol bloed iedereen van mijn klas zei tegen mij gaat het enz.. maar ik had totaal geen pijn....quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pijn verdragen ben ik ook goed in. Het maakt voor mij niet uit waar. Enige probleem is dat mijn pijngrens hoog is. En als ik aangeef dat ik pijn heb ook echt pijn heb. Dit ging dus mis toen ik in het ziekenhuis lag.Ik had pijn. Echt pijn dus. Ik vroeg om iets voor de pijn en ik kreeg niets.
wij noemen in België het een wijsheidstandquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Iets doet wel pijn een bal in mijn gezicht bijvoorbeeld. Maar het is niet dat ik er last van heb ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 13:59 schreef apaxut het volgende:
[..]
amai... ik wist niet dat het met autisme te maken had ik heb dat ook ik kreeg op school is kei hard een basketbal op mijn gezicht, ik had en bril op en mijn gezicht zat vol bloed iedereen van mijn klas zei tegen mij gaat het enz.. maar ik had totaal geen pijn....
Serieusquote:Op maandag 14 december 2009 14:02 schreef apaxut het volgende:
[..]
wij noemen in België het een wijsheidstand
danku voor de goede uitleg!quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef teirnon het volgende:
Over de verlenging van de studiefinanciering, dat heb ik zelf ook gedaan en ging volgens mij zo:
Je moet een formulier invullen, langs de decaan gaan (was tenminste het geval bij de UvA) voor toestemming en een psycholoog/psychiater/therapeut een brief laten opstellen en signeren waarin staat dat je een handicap hebt waardoor je je studie niet in 4 jaar af kan maken en dus een extra jaar of halfjaar stufi nodig hebt. Dit alles laat je dan weer ondertekenen door de decaan en die stuurt het op. Dan krijg je een brief thuis of het is geaccepteerd of gewijzigd. Volgens mij moet je dan nog steeds binnen 10 jaar (vanaf het begin van je studie dus) je diploma halen.
Zo ging het dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |