Echt!! Goed dat je t zegtquote:Op maandag 14 december 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom nieuwe dienstregelingDe treinen naar Ede-Wageningen gaan nu afwisselend van spoor 4 en spoor 14 in Utrecht, erg handig
En vanochtend: 3 minuten te laat weg, 5 minuten stilgestaan in de wisselstraat omdat er een
goederentrein
voorlangs gegooid werd. Onderweg nog 8 minuten verloren met het sukkeldrafje achter die
goederentrein
aan: +16 in Ede. Profail bedankt!
Ja, die van .07 en .37 die in Driebergen-Zeist stoppen gaan van 4. Die van .23 en .53 die in Veenendaal-De Klomp stoppen gaan nog gewoon van 14quote:
Oh boy, ik weet nu al dat ik dat zo vaak ga vergetenquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die van .07 en .37 die in Driebergen-Zeist stoppen gaan van 4. Die van .23 en .53 die in Veenendaal-De Klomp stoppen gaan nog gewoon van 14
Als je dan vanaf de jaarbeurskant moet komen is dat dus extra kutquote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh boy, ik weet nu al dat ik dat zo vaak ga vergetenHet hangt er namelijk altijd om, soms heb ik die van 17:37 en soms die van 17:53
Lange en zware goederentreinen midden in de maandagochtendspits door Utrecht Centraal jagen is natuurlijk ook een UIT-STE-KEND planquote:Op maandag 14 december 2009 10:59 schreef greavy het volgende:
en er rijden treinen met enorme vertraging, en uitvallende treinen en veel spoorwissels..
Gaat weer lekker bij NS/ProRail..
Liever een platform met een richting, zorgt er voor dat reiziger weet waar die aan toe isquote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh boy, ik weet nu al dat ik dat zo vaak ga vergetenHet hangt er namelijk altijd om, soms heb ik die van 17:37 en soms die van 17:53
En daar kom ik natuurlijk vandaanquote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dan vanaf de jaarbeurskant moet komen is dat dus extra kut
Je kunt ook gewoon die van 17.37 laten lopen natuurlijk, en op je gemakje om 17.53 die van 14 pakkenquote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En daar kom ik natuurlijk vandaanMoet ik me door heel die massa ellebogen. Spoor 14 was juist zo handig...
Jamaar, jamaar... Dan ben ik later thuisquote:Op maandag 14 december 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon die van 17.37 laten lopen natuurlijk, en op je gemakje om 17.53 die van 14 pakken
De storingen en vertrektijden op ns.nl hebben ze ook maar offline gehaaldquote:Op maandag 14 december 2009 10:59 schreef greavy het volgende:
en er rijden treinen met enorme vertraging, en uitvallende treinen en veel spoorwissels..
Gaat weer lekker bij NS/ProRail..
Er was toch een verstoring vanmorgen? Als er treinen uit Nijmegen in Utrecht keren is spoor 4 wel logisch. Maar dus niet planmatig. Volgens de vertrekstaat gaat alles gewoon van 14. http://www.ns.nl/vertrekstaten/ut5.pdfquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die van .07 en .37 die in Driebergen-Zeist stoppen gaan van 4. Die van .23 en .53 die in Veenendaal-De Klomp stoppen gaan nog gewoon van 14
NS planner doet er wel aan. Ga maar hoveren met je muis boven het woordje "Intercity" in je reisadviesquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef Duvel het volgende:
Is er nog ergens een reisplanner die je de treinnummers geeft? De NS-planner doet er geloof ik niet aan, en ik heb nog geen nieuw spoorboekje (de bon voor een gratis exemplaar ligt thuis).
"Treintje spelen". Althans Bert Meerstadt, president-directeur NS.quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef greavy het volgende:
Een Thalys die met + 3 vertrekt uit Rotterdam Centraal, en aankomt met + 11![]()
Ik weet niet WAT ze op de HSL doen, maar niet het goede![]()
Het werkt alleen de eerste keer dat je er overheen hovert, in elk geval in de IE7 op mijn werk.quote:Op maandag 14 december 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NS planner doet er wel aan. Ga maar hoveren met je muis boven het woordje "Intercity" in je reisadvies
Is dat perron ZO laag, of lijkt het zo?quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef Socios het volgende:
Van het weekend even naar Meppen (D) geweest.
[ afbeelding ]
Meppen
[ afbeelding ]
IC Luxembourg Gare - Norddeich Mole halteert te Meppen.
[ afbeelding ]
De koersrol van de Intercitytrein.
En volgens De Spits reed gisteren alleen de eerste trein met vertraging...quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef greavy het volgende:
Een Thalys die met + 3 vertrekt uit Rotterdam Centraal, en aankomt met + 11![]()
Ik weet niet WAT ze op de HSL doen, maar niet het goede![]()
Zou ik ook doen, als ik haast had..quote:Op maandag 14 december 2009 15:25 schreef Socios het volgende:
Over perrons gesproken.
Reizigers die niet kunnen omgaan met perronwijzigingen.![]()
De vertreksporen in Leeuwarden voor de stoptreinen naar Stavoren en Harlingen heeft men omgewisseld m.i.v. de nieuwe diensregeling.
Socios kwam bij de perrons en sporen en zag allang dat zowel op de vertrekstaten, de CTA´s als op de trein zelf de bestemming van de trein keurig stond aangeven. Voor wie dàt allemaal over het hoofd ziet, had Arriva ook nog een groot bord op het perron geplaatst waar de wijziging opstond. En nog presteerde een aantal reizigers het om in de verkeerde trein te stappen gevolgd door ´paniek´ bij vertrek.![]()
![]()
![]()
Dank voor deze uiterst constructieve bijdrage.quote:
Kijkuitquote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef trainfreak het volgende:
Vandaag reed de Albatros dus op Belgisch grondgebied.
Een fotootje dat ik gevonden heb op HGBTF:
[ afbeelding ]
De foto is gemaakt in Kijkuit, met een vertraging van 1.5uur
Hij reed door naar Schaarbeek.quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef Ireyon het volgende:
Waar ging hij eigenlijk heen?
Zou hij al in België gehomologeerd zijn?quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef STTSJT het volgende:
Waarom wordt hij getrokken door 2 diesel lok's? Hij kan toch op eigen kracht naar belgië rijden of durven ze dat nog niet aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |