Jawelquote:
Dit is arend langenbergquote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dit Pepijn Bierenhutspot?Ik dacht dat zijn stem dieper was..
Bestaat niet meerquote:
Grammer was born in St. Thomas, U.S.V.I.quote:
Die zijn nogsteeds met herhalingen bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Pffff doe mij Reportage maar, dit is je reinste bagger
Is 'm niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef J.Stalin het volgende:
http://wallytonkes.hyves.nl/?ref=sr
HAHAHAHAHAHA IK BEN EEN HELD
We gaan hier gewoon door bij reportagequote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Pffff doe mij Reportage maar, dit is je reinste bagger
Valt dat onder West Europa en Oceanie?quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grammer was born in St. Thomas, U.S.V.I.
jewettoggggggggquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We gaan hier gewoon door bij reportage
Phew.. was even bang dat ik de stem van ons eigen Pepijntje niet meer zou herkennenquote:
ja maar ik ken ze nog niet allemaalquote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zijn nogsteeds met herhalingen bezig.
Al sla je me doodquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Valt dat onder West Europa en Oceanie?
Peter liet ze piemel zien.quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef Doler12 het volgende:
Zo even een doch genomen wat is er gebeurt=
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Al sla je me dood![]()
nee, dat is geen uitdaging
jaquote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenmaar volgens mij is het Amerika
DA IS EMquote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[ afbeelding ]
2 wallie's voor dit topic
Is dat die pedo=quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef J.Stalin het volgende:
http://wallytonkes.hyves.nl/?ref=sr
HAHAHAHAHAHA IK BEN EEN HELD
Ik heb heel Frasier nog nooit gezienquote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
jaMaar hij heeft zo'n sexy stem dat het niet uitmaakt
Wie was 't?quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Maraca het volgende:
Eeeeh.. die vent krijgt nu ook krabbels.. behoorlijk lullig als het hem echt niet is![]()
quote:vieze hond als ik je te pakken krijg.
ben je voor mij jihad
zeg tegen je vriendin dat ze ook naar Cheers moet gaan kijken.. sowieso een aanrader en vanaf seizoen 3 speelt dr. Frasier Crane ook mee.. het is een rol die hij zo'n 20 jaar heeft gespeeld en in Cheers begon het allemaal..quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb heel Frasier nog nooit gezienmaar mijn vriendin kijkt er wel altijd naar, nu weet ik dat dat door zijn stem komt
![]()
Hij is onderkoffer!!!quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef J.Stalin het volgende:
Die man is nu echt sneu op hyves, en waarom heet Peter Daniel op hyves?
Aanraders inderdaad!quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
zeg tegen je vriendin dat ze ook naar Cheers moet gaan kijken.. sowieso een aanrader en vanaf seizoen 3 speelt dr. Frasier Crane ook mee.. het is een rol die hij zo'n 20 jaar heeft gespeeld en in Cheers begon het allemaal..
Lolquote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef WcPot het volgende:
Dat hyves profiel word bijna 100 x per minuut bekeken
vuile pedo. ik heb neefjes en nichtjes in dordrecht wonen en als je 1 vinger aanraakt dan maak ik je af vuile kk lijderquote:
quote:vuile pedo. ik heb neefjes en nichtjes in dordrecht wonen en als je 1 vinger aanraakt dan maak ik je af vuile kk lijder
Wat een taalgebruik voor een 30-jarigequote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
vuile pedo. ik heb neefjes en nichtjes in dordrecht wonen en als je 1 vinger aanraakt dan maak ik je af vuile kk lijder
gelt ook foor jou hoar
Precies...quote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef Karina het volgende:
Je zag net toch heel even die vent in beeld zoals hij er nu uit ziet? Lijkt niet op die Hyvesman.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef Karina het volgende:
Je zag net toch heel even die vent in beeld zoals hij er nu uit ziet? Lijkt niet op die Hyvesman.
quote:hey vieze vent rot op man!!!
goeie vent die peter r de vries
Poeh..quote:Vieze vuile kk flikker van een pedo, als ik jouw zie lopen ergens twijfel ik geen moment om je af te maken.. en verwacht neit dat het in 1 seconde is gebeurd.. ik trek voor zo smerige kk lijer als jouw rustig 3 dagen uit
zou ma gauw maken dat je weg gaat uit nederland, genoeg mensen die je bloed willen proeven
Is het toch ookquote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze laten zelda overkomen als een of ander simpel kutpuzzelspel
Welke zender kijk jij nou?quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze laten zelda overkomen als een of ander simpel kutpuzzelspel
Ja, maar als die vent het niet isquote:Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Praatjes, praatjes....![]()
Wat een internet-helden reageren er weer op die Hyves.
quote:geen proefdieren, gebruik wally!!! Vieze vuile nichterige indo-aap
ik dacht al jaquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef J.Stalin het volgende:
Opa klaas (2)
vandaag, 22:27
Ha die Wally, hoe gaat het ermee?
Wat een rare krabbels krijg jij allemaal!!!
Je hebt toch geen nare dingen gedaan he?
groetjes
En ik heb zin in kerst met papa en mama!
Kon het gewoon niet laten
Ja, nee.. natuurlijk.. kan niet missenquote:Maar hij lijkt op Chinees en heet Wally?
Hij is 't ook niet. Zielig voor 'm. Die arme man weet niet wat hij leest als hij morgen z'n hyves gaat checkenquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar als die vent het niet isAl die berichten kunnen hard aankomen
Ja, duidelijkquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef J.Stalin het volgende:
http://raspberrybox.hyves.nl/
Overduidelijk een fok!ker
Zijn mailbox als hij dat aan heeft staanquote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hij is 't ook niet. Zielig voor 'm. Die arme man weet niet wat hij leest als hij morgen z'n hyves gaat checken
quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef J.Stalin het volgende:
Robbie, maar me maten kennen me als snip (0)
vandaag, 22:31
Hey wallie, je neefje hier!
Mag ik morgen weer bij je slapen??Ik heb alleen geen zin om weer die spelletjes te spelen
Ik neem dit keer ook wel een pjama mee, naakt slapen vind ik zo koud
Roy, 12
Goedzo fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |