Oh, gelukkig snap je dus nog wel dat het een belediging wasquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met alle respect, ik ervaar dit als belediging en ben niet gecharmeerd van je opmerkingen en algehele houding richting je medemens.
Derhalve ben ik niet van plan om inhoudelijk op je posts in te gaan en heb ik een TR geschreven richting jouw persoon, welke na objectief bekijken van het gedrag wat je hier tentoonspreidt hopelijk objectief bekeken wordt,
quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben het met Lamon. eens, als hij eerst het goede voorbeeld geeft![]()
![]()
. Dusse, Lamonnie, ik heb hier een linkje voor je want ik heb gehoord dat jij wel wat met wereldverbeteringsprojecten hebt:
http://noimpactproject.org/experiment/
Ik verwacht over een week een uitgebreid verslag.
En weet je het nu al?quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee maar ik hoop zo dat het niet waar is.
Aangezien ik al mijn geld heb omgezet in goederen, wil ik best een strijkbout en een Guitarhero gitaar aan die mensen uitlenen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe ik.
Als jij je aansluit bij het FOK! team van ww.kiva.com en een paar leningen verstrekt, zie je, we zijn al aan het ruilhandelen.
wat voor leningen ..quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe ik.
Als jij je aansluit bij het FOK! team van ww.kiva.com en een paar leningen verstrekt, zie je, we zijn al aan het ruilhandelen.
Hoe verstrek je leningen, zonder geld? Leen ik die mensen dan oude kranten enzo?quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe ik.
Er stond duidelijk in mijn OP dat geld zsm inruilen voor iets waar je persoonlijk gelukkiger van wordt (activiteiten van waarde, waar ik nog aan had moeten toevoegen "persoonlijke" waarde, mea culpa..) ook een optie is, dus dat houdt geen steek.quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aangezien ik al mijn geld heb omgezet in goederen, wil ik best een strijkbout en een Guitarhero gitaar aan die mensen uitlenen.
Hoe materialistisch van je. Waarde hechten aan wat spullen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er stond duidelijk in mijn OP dat geld zsm inruilen voor iets waar je persoonlijk gelukkiger van wordt ook een optie is, dus dat houdt geen steek.
Ja, maar ik heb al mijn geld zsm ingeruild voor iets dat mij gelukkiger maak. Ik heb die mensen dus niks meer te lenenquote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er stond duidelijk in mijn OP dat geld zsm inruilen voor iets waar je persoonlijk gelukkiger van wordt ook een optie is, dus dat houdt geen steek.
Je bent zo intelligent, waarom zet je al die energie om in discussies proberen te winnen op een forum?quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe materialistisch van je. Waarde hechten aan wat spullen.
Hij heeft toch gelijk? Je kotst op materialisten, maar beweert wel dat je gelukkiger kan worden van spullen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent zo intelligent, waarom zet je al die energie om in discussies proberen te winnen op een forum?
Ik heb nog een (volgens velen zeer naieve en onrealistsche) motivatie, maar bij jou begrijp ik de poging echt niet.
Enlighten me.
Omdat ik gewoon graag mijn mening geef.quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent zo intelligent, waarom zet je al die energie om in discussies proberen te winnen op een forum?
Ik heb nog een (volgens velen zeer naieve en onrealistsche) motivatie, maar bij jou begrijp ik de poging echt niet.
Enlighten me.
Dat maakt me gelukkig. Intrinsieke motivatie, heel non-materialistisch van me.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon graag mijn mening geef.
Biels is zo niet materialistischquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat maakt me gelukkig. Intrinsieke motivatie, heel non-materialistisch van me.
Lamon daarentegen is wel erg oppervlakking en consumptief bezigquote:
Inderdaad, overconsumptie helpt de economie om zeepquote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lamon daarentegen is wel erg oppervlakking en consumptief bezig. Alles meteen willen uitgeven, bah.
Dan kudo's voor jou als je dat meent. Iedereen moet doen wat hen het meest gelukkig maakt ongeacht druk van de "samenleving".quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat maakt me gelukkig. Intrinsieke motivatie, heel non-materialistisch van me.
Ik heb geen enkele kloon.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kudo's voor jou als je dat meent. Iedereen moet doen wat hen het meest gelukkig maakt ongeacht druk van de "samenleving".
Als je het dus echt meent en niet stoer zit te rommelen met 5 klonen omdat je niets beters te doen hebt dus.
Wat gokte ik?quote:
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat gokte ik?
Is et em nou wel ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |