quote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Biels het volgende:
Topic dood. Stomme vragen waar je met argumenten moet komen altijd.
Hij heeft die foto's er zelf op gezet, dus waarom zou ik ze dan niet mogen posten?quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Graag ontopic weer!
@ drinky: volgende keer dat je die foto's post = ban!
Hier ben ik gewoon user en als ik iets wil aankaarten dien ik een TR in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga moderaten anders, je bent niet voor niets blauw, wat doen foto's van mij hier die ik niet zelf plaats, en wat doen doodsbedreigingen in klb?Als je nog verder off-topic wilt...
DIG vraagjes horen in DIG thuis.quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Ik quote even een stukje uit de policy.quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Graag ontopic weer!
@ drinky: volgende keer dat je die foto's post = ban!
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Hij wil waarschijnlijk niet dat zijn foto's gebruikt worden om een plaatje te creëren waarin hij op negatieve wijze de hoofdrol speelt. Erg begrijpelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hij heeft die foto's er zelf op gezet, dus waarom zou ik ze dan niet mogen posten?
omg duude wtf waarom zou je zulke fotos van jezelf makenquote:
Een post boven je.quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wil waarschijnlijk niet dat zijn foto's gebruikt worden om een plaatje te creëren waarin hij op negatieve wijze de hoofdrol speelt. Erg begrijpelijk.
Ja, maar dat kun je ook wel bedenken voor je dat soort foto's van jezelf op het net zetquote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wil waarschijnlijk niet dat zijn foto's gebruikt worden om een plaatje te creëren waarin hij op negatieve wijze de hoofdrol speelt. Erg begrijpelijk.
"quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hij heeft die foto's er zelf op gezet, dus waarom zou ik ze dan niet mogen posten?
Edit:
Tevens uit een ander topic:
"
[..]
Hier ben ik gewoon user en als ik iets wil aankaarten dien ik een TR in.
En verder uit: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
[..]
DIG vraagjes horen in DIG thuis.
Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst.quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
"
Je gebruikte deze foto's puur en alleen als bash materiaal, ze waren totaal niet aan de klacht gerelateerd. In dat geval verwijder ik ze en bij herhaling (na waarschuwing) volgt een ban. Vrij helder toch?
Je weet hoe het werkt, niet huilen!quote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst.
Dat zou ik tegen Lamon zeggen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je weet hoe het werkt, niet huilen!
Die weet al jaren hoe 't werkt.quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zou ik tegen Lamon zeggen eerlijk gezegd.
Maar even in slaap vallen mag niet, want dan wordt er meteen over je geklaagd in FB door iemand.quote:
Waarom ga je er zelf niet op in?quote:Op maandag 14 december 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar even in slaap vallen mag niet, want dan wordt er meteen over je geklaagd in FB door iemand.
Goedenavond trouwens, Sig. Wat is jouw mening over mijn ietwat naieve stelling?
quote:Op maandag 14 december 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar even in slaap vallen mag niet, want dan wordt er meteen over je geklaagd in FB door iemand.
Goedenavond trouwens, Sig. Wat is jouw mening over mijn ietwat naieve stelling?
Ik kan het wel helemaal gaan uitleggen, maar als je zoekt op "individueel anarchisme" vind je precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Je kotst op materialisten, maar beweert wel dat je gelukkiger kan worden van spullen.
Leg et mara uitquote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan het wel helemaal gaan uitleggen, maar als je zoekt op "individueel anarchisme" vind je precies wat ik bedoel.
Het individualistisch anarchisme (ook wel filosofisch anarchisme of liberaal anarchisme) is een (historische) stroming binnen het anarchisme waarbij het individu centraal staat en elke vorm van staatsgezag of andere autoriteit wordt afgewezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Leg et mara uit![]()
Dit is toch jouw topic![]()
Uiteraard, want tig maal janken om inhoudelijk te worden is leuk, maar wee als het ook daadwerkelijk gebeurt, dan is het niet leuk meer.quote:Op maandag 14 december 2009 15:03 schreef Pinterman het volgende:
Eerlijk zeggen allemaal, wie heeft het gelezen? Of is Lamon's vrije vertaling van een wikipedia artikel aan dovemansoren gericht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |