abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76469901
Hoeveel kindjes zijn hier al bezig met het potje of de wc?

Jennifer vindt de wc helemaal fantastisch, ook op het kdv. Niet dat ze erop plast of poept, maar erop zitten en daarna afvegen is het helemaal tegenwoordig. Is dit het begin naar zinnelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:03:47 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76469973
Beppie poept al de hele week op de pot. Wel met luier aan nog, maar ze komt echt melden dat ze moet en doet het dan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76470012
Geweldig! Ik vind het zo'n leuke ontwikkeling. Als je haar dan bezig ziet met een papiertje -> priceless!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 januari 2010 @ 09:06:36 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76470033
Jan is gisteren de hele middag bij mijn nichtje geweest, en wilde daar absoluut neit slapen gisterenavond om tien voor zeven op bed gelegd, en met een paar huiljtes in zijn slaap, heeft hij tot kwart voor negen vanmorgen geslapen ik schrok me wild

Welkom Seb en Estrys!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_76470045
Wha, wat is Lotte dan al groot De laatste keer was Leander iets van 8 KG en veel meer dan 8,5 zal het nu wel niet zijn
Klein monstertje
pi_76470636
Ik heb toevallig gister een potje gekocht omdat Dana het reuze interessant vind als je naar de wc gaat en soms ook aan laat merken als ze moet poepen.
Ze heeft gister dan ook zonder luier rondgelopen en wou steeds op het potje zitten, ging goed totdat ik ging stofzuigen en ze van schrik in dr broek plaste
maaroed, vriendlief zei gisteravond dat hij het wel erg vroeg vond en heeft liever dat we wachten tot ze 2 is

Hihi Lotte ook al zo'n heerlijk aanstellertje af en toe, hier nog eentje hoor

Welkom Seb!
pi_76470706
van harte Estrys!
pi_76471023
Seb gefeliciteerd!

Waarom vind je vriend het nog te vroeg Bla?

Leander komt nu af en toe met een schone luier aansjouwen als hij een vieze broek heeft. Ik ga in de zomer dus maar aan de slag met bloot laten huppelen
pi_76471340
selene klaagt ook als ze een vieze broek heeft en wil altijd perse mee naar de wc (shin ook trouwens.... tis hier geregeld erg druk op de wc). ik heb al een wcbrilverkleiner klaarliggen, maar tot nu toe wil ze enkel kijken. ik merk het wel, ze geeft tot nu toe dat soort dingen altijd zelf best duidelijk aan. idd van de zomer lekker bloot buiten in de tuin laten sjouwen

ze doet trouwens nog steeds kleefkind na. wil enkel op schoot of aan mij vast. sjouwt met haar doekje en duimt veel. en heul vieze luiers het zit allemaal dwars
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76471373
ze eet nu trouwens wel helemaal zelf *met* lepeltje vooral de poesjes zijn er het blijst (is dat wel een woord?) mee, want er valt lekker veel te halen onder de kinderstoel
pi_76471581
Jen eet heel goed met de lepel maar is ook een beetje lui. Als ze echt honger heeft dan vraagt ze of ik wil helpen dan gaat het sneller.
pi_76472206
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Waarom vind je vriend het nog te vroeg Bla?
tja, dat is een goede vraag, dat kon hij niet echt uitleggen. Ik vind persoonlijk dat je er rustig mee kunt beginnen als een kindje interesse toont en het zelf begint aan te geven. Dat wilt niet zeggen dat ze binnen 2 weken netjes op het potje moet gaan en ik geen luiers meer koop. Maar het potje in het zicht laten staan en uitleggen waar het voor is enzo kan geen kwaad lijkt me.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:32:55 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76472261
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel kindjes zijn hier al bezig met het potje of de wc?

Jennifer vindt de wc helemaal fantastisch, ook op het kdv. Niet dat ze erop plast of poept, maar erop zitten en daarna afvegen is het helemaal tegenwoordig. Is dit het begin naar zinnelijk.
Zinnelijk? . Lijkt me niet zo'n goede fetish, de wc, Tico .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:34:40 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76472335
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zinnelijk? . Lijkt me niet zo'n goede fetish, de wc, Tico .
*grinnik*
pi_76472409
Ik schijf het zeker verkeerd he?

pi_76480250
zindelijk
pi_76480350
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zindelijk
Het stond ook al zo raar
pi_76480897
Wanneer begin je met zindelijkheidstraining ( nou klinkt het als voor honden) zouden wij dat ook van de zomer kunnen doen? Lijkt me echt zo'n ding voor in Italië op de camping :-P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76481026
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef Estrys het volgende:
Wanneer begin je met zindelijkheidstraining ( nou klinkt het als voor honden) zouden wij dat ook van de zomer kunnen doen? Lijkt me echt zo'n ding voor in Italië op de camping :-P
Afgelopen jaar was Jen 1,5 op de camping en had ze toch nog niet echt intresse voor een potje. Dus voor jen werkte dat niet. Maar elk kind is anders, misschien vindt Seb het wel leuk over een half jaartje.
pi_76481081
Nou ja we zien het wel. Zo niet dan niet. Vakantie moet ook wel leuk blijven hoor. Geen potjesstress.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76483130
en dan gister wel gelezen en nu vergeet ik bijna te feliciteren estrys en seb, gefeliciteerd jullie allemaal
pi_76483405
Sander was anderhalf heeft toen een paar keer een drol op de pot gedaan en toen vond ie het wel weer genoeg en begon tegen zijn 3e jaar pas echt zindelijk te worden. Toen hij eenmaal overdag helemaal zindelijk was, was hij dat ook 'snachts.
Ik ben er met Koen helemaal nog niet mee bezig. Ik vind anderhalf ook nog wel "vroeg"? Hij toont ook nog niet interesse ofzo. Zodra de interesse er is zal ik dat wel stimuleren.
pi_76485290
Seb alweer 1! Gefeliciteerd!
Mijn kereltje doet een gillende keukenmeid na.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:38:13 #274
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76501733
Seb! Gefeliciteerd!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:55:28 #275
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76502599
Seb en Estrys gefeliciteerd
wat veel kindjes erbij ineens, gezellig!

Bodpa, Maarten gaat ook al een beetje kletsen, af en toe klinkt er echt heel duidelijk mama, papa of oma/opa en die natuurlijk!
Gisteravond voor het naar bed gaan waren we nog even met zijn racebaan met autootjes aan het spelen. De autootjes vielen, en dan ging hij ze weer oppakken en netjes aan mij geven zodat ik ze weer op de racebaan kon zetten, zo lief en behulpzaam
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')