Een land waar de president kan bepalen wat er op de televisie komt en waar je geen kritiek mag hebben op de overheid is inderdaad precies hetzelfde als Nederland waar bijna niks anders dan gekanker op de overheid op de televisie is.quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hier in Nederland is het toch net zo erg met die Staatstelevisie en corruptie, dus dat slaat echt nergens op.
een serieuze reactie van le penís?quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een land waar de president kan bepalen wat er op de televisie komt en waar je geen kritiek mag hebben op de overheid is inderdaad precies hetzelfde als Nederland waar bijna niks anders dan gekanker op de overheid op de televisie is.
1. Tim Kuijkquote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef beware_reageerd het volgende:
Boontje, loontje.
En dat gaat hier ook niet lang meer duren. Mind my words.....
Hij is premier. En daarnaast krijgt Berlusconi genoeg kritiek in eigen land, terecht natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een land waar de president kan bepalen wat er op de televisie komt en waar je geen kritiek mag hebben op de overheid is inderdaad precies hetzelfde als Nederland waar bijna niks anders dan gekanker op de overheid op de televisie is.
Door zijn tegenstanders te ridiculiseren.quote:
Dit is nou wat je noemt een schoolvoorbeeld van de pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jah, want hier is ook geen kritiek op de regering op de tv.quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hier in Nederland is het toch net zo erg met die Staatstelevisie en corruptie, dus dat slaat echt nergens op.
De president van Italië heeft min of meer een ceremoniële functie, die gaat niet over censuur.quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Minister-president danquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De president van Italië heeft min of meer een ceremoniële functie, die gaat niet over censuur.
Sommigen zoeken ook echt overal een complot achterquote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef marcodej het volgende:
Best triest eigenlijk dat hij de tegenwoordigheid van geest heeft om hier direct een politiek slaatje uit te slaan door zn verwondingen uitgebreid te tonen aan het volk.![]()
Die gast die hem sloeg is ook gewoon door Berlusconi ingehuurd om links in diskrediet te brengenquote:Op zondag 13 december 2009 20:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sommigen zoeken ook echt overal een complot achter
Dat. Alsof ie even gaat poseren.quote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef TNA het volgende:
Hij stapt even uit om te laten zien dat hij gewond is waarmee hij weer 10 procent extra stemmen verdiendt?
Dat zou in Italië niet uniek zijn. In 1980 pleegde het een aanslag waar 85 doden vielen, om communisten in diskrediet te brengen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gast die hem sloeg is ook gewoon door Berlusconi ingehuurd om links in diskrediet te brengen
quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gast die hem sloeg is ook gewoon door Berlusconi ingehuurd om links in diskrediet te brengen
In de Tweede Wereldoorlog waren de joden een gewild mikpunt, nu zijn in Italië de linksen de gebeten hond.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef GSP het volgende:
Ik denk dat de dader binnenkort betrokken zal raken bij een tragisch "ongeval"
Had je die beelden en dit hele incident niet voor nodig, maar dat kon je ook krijgen als je gewoon weet wat voor leider met wat voor macht er in (oa) Italië zit.quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Ringo het volgende:
En toch krijg ik bij het zien van zulke beelden het gevoel dat de democratie op haar laatste benen loopt.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer, nu krijgt ie sympathie van het volk
Enerzijds heb je daar zeker gelijk in.quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We leven in een democratie en dan moet je niet in eens klappen gaan uitdelen, dat is zwaar verwerpelijk en door niemand goed te praten.
Daarom is dit ook een hele zwarte dag voor de democratie.
Het is een hufterige actie. De dader is gestoord en ik neem aan dat ze zullen uitzoeken of hem de actie aangerekend kan worden. Weerzinwekkend dat er idioten zijn die het goedkeuren.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Enerzijds heb je daar zeker gelijk in.
Anderzijds: als een kind steeds dingen doet die niet mogen, dan keurt een merendeel van de bevolking een corrigerende tik goed. Op die manier luistert het kind vaak wél, en leert het van goed en fout.
Zijn aanvaller verdient dan zeker een corrigerende tik, gezien het merendeel van de bevolking nog steeds geweld tegen politici afkeurt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Anderzijds: als een kind steeds dingen doet die niet mogen, dan keurt een merendeel van de bevolking een corrigerende tik goed. Op die manier luistert het kind vaak wél, en leert het van goed en fout.
Als Berlusconi ook toe zou staan om te onderzoeken hoe het nu precies zit met zijn link met de maffia (niet eens meer of, maar hoe) dan zou je punt sterker zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is een hufterige actie. De dader is gestoord en ik neem aan dat ze zullen uitzoeken of hem de actie aangerekend kan worden. Weerzinwekkend dat er idioten zijn die het goedkeuren.
Hmm dat komt meer door Berlusconi zelf dan die klap die hij op z'n bakkes heeft mogen ontvagnenquote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Ringo het volgende:
En toch krijg ik bij het zien van zulke beelden het gevoel dat de democratie op haar laatste benen loopt.
Zoals bowlingbal zei: volgens mij zijn de meeste reacties die enigszins positief ogen over dit incident meer in de trant van dat ze er niet warm of koud van worden ondanks dat geweld fout is.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is een hufterige actie. De dader is gestoord en ik neem aan dat ze zullen uitzoeken of hem de actie aangerekend kan worden. Weerzinwekkend dat er idioten zijn die het goedkeuren.
Klopt, want überhaupt is geweld gebruiken verkeerd, niet alleen tegen politici. Maar de medaille is dubbelzijdig in deze.quote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zijn aanvaller verdient dan zeker een corrigerende tik, gezien het merendeel van de bevolking nog steeds geweld tegen politici afkeurt.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft zelf honderden vreedzame demonstranten door de politie in mekaar laten rossen. Die hebben wel meer klappen gekregen dan één
Ik denk niet dat ze in Italië politiegeweld in dezelfde mate afkeuren als in Nederland, vandaar dat ik het had over geweld tegen politici.quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef OldJeller het volgende:
Klopt, want überhaupt is geweld gebruiken verkeerd, niet alleen tegen politici. Maar de medaille is dubbelzijdig in deze.
Onder andere als je iets als het volgende in het daglicht van dit incident plaatst:
[..]
Ik denk niet dat Berlusconi ervan zal leren. Degene die hem aanviel zal er daarentegen wel spijt van krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is zo goed als zeker.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Berlusconi ervan zal leren. Degene die hem aanviel zal er daarentegen wel spijt van krijgen.
Als Silvio B. daar een publiek pak slaag voor over heeft, kan ik niet anders zeggen dan dat het een baas is.quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Reuzelbek het volgende:
De dader scheen een pyschiatrisch patient te zijn dus zijn actie wordt wellicht verklaart als buiten z'n eigen bewustzijn om. Het zou me overigens niet verbazen als dit in scene was gezegd gezien het negatieve nieuws dat rond Berlusconi naar buiten is gekomen
Toen ik dit filmpje bekeekquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Reuzelbek het volgende:
De dader scheen een pyschiatrisch patient te zijn dus zijn actie wordt wellicht verklaart als buiten z'n eigen bewustzijn om. Het zou me overigens niet verbazen als dit in scene was gezegd gezien het negatieve nieuws dat rond Berlusconi naar buiten is gekomen
dacht ik dat hij uit de auto zou komen en je dan het incident zou zien. Maar wat bleek, hij was toen al klaarblijkelijk geslagen en in de auto ontfermden mensen over hem. Vervolgens kwam hij weer uit de auto waar hij een beetje verdwaasd rondkeek en goed liet zien wat er met zijn gezicht was gebeurd voor enige tijd.. daarna ging hij weer de auto in en werd hij weggereden.quote:
Je zou idd denken dat het in scene is gezet, ja, als er echt gevaar zou dreigen doe je dit niet ..quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Toen ik dit filmpje bekeek
[..]
dacht ik dat hij uit de auto zou komen en je dan het incident zou zien. Maar wat bleek, hij was toen al klaarblijkelijk geslagen en in de auto ontfermden mensen over hem. Vervolgens kwam hij weer uit de auto waar hij een beetje verdwaasd rondkeek en goed liet zien wat er met zijn gezicht was gebeurd voor enige tijd.. daarna ging hij weer de auto in en werd hij weggereden.
In plaats van direct weg te rijden naar bv een ziekenhuis en vanwege wellicht nog enig gevaar dat zich kan voordoen, komt hij eerst de auto uit om iedereen even goed te laten dat hij bloed op z'n gezicht heeft, en dáárna gaan ze pas weg.
Vreemd.
ik vind de rechtse berlusconi anders een stuk gevaarlijker dan een slaande linkse.quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe gevaarlijk Links is.
Dat is nog altijd te prefereren boven een celstraf die ongetwijfeld volgt als hij vervolgd wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als Silvio B. daar een publiek pak slaag voor over heeft, kan ik niet anders zeggen dan dat het een baas is.
Zou hij in die auto aan iemand hebben gevraagd om hem nog wat harder op zijn bek te slaan, zodat het wat beter zou bloeden?quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef OldJeller het volgende:
In plaats van direct weg te rijden naar bv een ziekenhuis en vanwege wellicht nog enig gevaar dat zich kan voordoen, komt hij eerst de auto uit om iedereen even goed te laten dat hij bloed op z'n gezicht heeft, en dáárna gaan ze pas weg.
Vreemd.
Jij vindt een democratisch gekozen staatshoofd gevaarlijker dan zo'n terrorist? Rare gedachtengang houd je er op na.quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind de rechtse berlusconi anders een stuk gevaarlijker dan een slaande linkse.
hij is democratisch gekozen, echter onder zijn democratische bewind is hij al over veel ruggen gegaan. van censuur tot het compleet negeren van een stad.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij vindt een democratisch gekozen staatshoofd gevaarlijker dan zo'n terrorist? Rare gedachtengang houd je er op na.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:
quote:
Al likkebaardend en fappend wordt hierop door vele mensen gehoopt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Reuzelbek het volgende:
Wauw, je kan de politieke kleur van een blijkbaar psychiatrische patiënt ruiken op afstand .. hoe doe jij dat .. vertelquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |