Volgende week is een terugblik.quote:Op zondag 13 december 2009 17:55 schreef Jeroen_L het volgende:
De laatste aflevering is pas volgende week. Maar dat even tussendoor, net als de tussenronde.
Google de afkorting eens met je luie harses en klik op het eerste resultaat. Sterker nog, je hoeft niet eens te klikken want het staat er gelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 17:55 schreef Crutch het volgende:
Wat is DWHN? Lekker duidelijk dat je het nog effe in de OP vermeldt???
Gasten 19 dec: Sjoerd van Stokkum + Noraly Beyerquote:
NEE! Je kan je topic bij het openen al toegankelijk maken voor iedereen. Wie is hier nou lui?quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef NvM het volgende:
[..]
Google de afkorting eens met je luie harses en klik op het eerste resultaat. Sterker nog, je hoeft niet eens te klikken want het staat er gelijk.
Foutjequote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gasten 19 dec: Sjoerd van Stokkum + Noraly Beyer
Denk het niet dus...
quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef NvM het volgende:
[..]
Google de afkorting eens met je luie harses en klik op het eerste resultaat. Sterker nog, je hoeft niet eens te klikken want het staat er gelijk.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef Crutch het volgende:
OT: Ik vergeet nooit meer de aflevering dat Raoul tekeer ging over debielen in Nederland; aansluitend op het "Je doet niet meer mee"-verhaal van Jan Jaap v/d/ Wal.
Vanaf: 2:07
Het was nog wel een van de weinige programma's die de actualiteit op een relativerende manier met humor kon bespreken. Niet overbodig dramatisch of sentimenteel, maar gewoon lachen om de soms hedendaagse absurde realiteit.quote:Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Was weinig meer van dat dat programma over. Die correcte praatjes van Raoul en Jan-Jaap komen me al jaren de keel uit. In plaats van grappig zijn ze juist ergerlijk.
Klopt, DWHN samen met Kopspijkers waren tijden lang een lichtpuntje in de Nederlandse programmering.quote:Op zondag 13 december 2009 18:08 schreef NvM het volgende:
[..]
Het was nog wel een van de weinige programma's die de actualiteit op een relativerende manier met humor kon bespreken. Niet overbodig dramatisch of sentimenteel, maar gewoon lachen om de soms hedendaagse absurde realiteit.
Dat vond ik wel mee vallen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt, DWHN samen met Kopspijkers waren tijden lang een lichtpuntje in de Nederlandse programmering.
Geweldig was dat, ondanks die 2 ongelofelijke dozen als gastenquote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef Crutch het volgende:
OT: Ik vergeet nooit meer de aflevering dat Raoul tekeer ging over debielen in Nederland; aansluitend op het "Je doet niet meer mee"-verhaal van Jan Jaap v/d/ Wal.
Vanaf: 2:07
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |