Een iets groter dan gemiddeld, maar niet extreem hoge boom leek mij wel geschikt, ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent Jij hebt dan ook een hele hoge boom
Ahwwwwquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef Tezz het volgende:
Behalve dan dat mijn hondje een paar keer onder de grote kerstboom heeft geplast, laat ie de rest van de kerstversiering braaf met rust (hij kan er ook niet bij, haha, hij is zo groot als een rat).
Hij heeft zelfs een eigen kerstboom in zijn bench! En hij is er heel blij mee, hihi!
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:17 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
salt,Pepper & Thera in/bij de boom :d
Ik moest even zoeken waar de andere twee dan warenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:17 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekplaatje..... geniaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:17 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
wat een dikkertje vet lievvvvvquote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Poes onder een stukje kerstboom
quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Poes onder een stukje kerstboom
Wat een kunstige plaat MissBlissquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Spider heeft de boom omgegooid, daar heb ik geen foto's van
Maar Ziggy had die hele boom nog niet opgemerkt tot een paar dagen geleden, toen ging ze er ineens naast liggenEn daarna kon ik deze foto maken:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 24 december 2009 @ 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een kunstige plaat MissBliss
Wat saaaiquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn boom staat al eventjes zonder dat de dieren iets hebben gedaan. Geen leuke foto's.
Die is tofquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Spider heeft de boom omgegooid, daar heb ik geen foto's van
Maar Ziggy had die hele boom nog niet opgemerkt tot een paar dagen geleden, toen ging ze er ineens naast liggenEn daarna kon ik deze foto maken:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |