Hummer ookquote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor wilde gister een hapje van een van de lampjes nemen![]()
Ik zit er aan te denken de lampjes er maar uit te halen. Of de kerstboom permanent in de gang te zetten
Ik haal hem er ook wel weg hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hummer![]()
Maar wij gekken gaan foto's maken ipv te straffen
Aww, die kleine gupquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik haal hem er ook wel weg hoor
Mijn dochter vooral word erg boos op hem, ze heeft met haar zes jaar gisteren volop geholpen met het versieren van de boom en ziet er geen humor in
Wat een acrobaatquote:
Ah, je arme dochter...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik haal hem er ook wel weg hoor
Mijn dochter vooral word erg boos op hem, ze heeft met haar zes jaar gisteren volop geholpen met het versieren van de boom en ziet er geen humor in
Ja...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef zoeperzazke het volgende:
ik lach me dood in dit topicIk heb met twee kittens van 10 weken maar besloten geen boom te zetten dit jaar
Dat dacht ik ook toen ik het lasquote:
Oh jee, dan zet ik kerstboom wel in cementquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die nieuwes van Ing![]()
Ze lijken op Mips
Aso.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef zoeperzazke het volgende:
ik lach me dood in dit topicIk heb met twee kittens van 10 weken maar besloten geen boom te zetten dit jaar
Is het hoe-en-wat over hoe je eraan komt nog ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jee, dan zet ik kerstboom wel in cement![]()
Lief he?
SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TTquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het hoe-en-wat over hoe je eraan komt nog ergens terug te lezen?
Cutequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |