quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Poging 1. Voor Kerst, iets met boom volgt nog
.
Ohhhhhhhhhhhh Ing! Dat belooft zeker nog wat!quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, sinds gisteravond wonen hier 2 kittens van 5 maanden oud.
Ze zouden nog een beetje angstig voor mensen zijn en gisteravond hebben ze ook doorgebracht onder de bank en achter de wasmachine.
En dit was zonet![]()
Tom keurt de boom
[ afbeelding ]
Tom heeft behoefte aan nadere inspectie![]()
[ afbeelding ]
Zusje Luna kijkt ook nog ff
[ afbeelding ]
Dat belooft nog wat voor de komende weken als ze echt echt echt los gaan komen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef davo1979 het volgende:
Nu weet ik waarom ik al geen jaren meer een boom heb. Of alles lag eruit of de halve kerstboom werd opgegeten. Toen werd ik zo desperate dat ik de kerstboom maar in het toilet zette. Gelukkig is dat over en dus geen boom meer!
Hier mogen ze niet in de kamer als wij er niet zijn, sowieso niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]!
Hier staat de kerstboom overdag ook in de gang als ik niet thuis ben. Boris is niet zo'n helder licht en ik ben bang dat ie zichzelf anders verstrikt in de versiersels
Hier idem dito.quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier mogen ze niet in de kamer als wij er niet zijn, sowieso niet.
Maar ik vrees idd dat ze zichzelf anders zouden ophangen of electrocuteren
Boor wilde gister een hapje van een van de lampjes nemenquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier mogen ze niet in de kamer als wij er niet zijn, sowieso niet.
Maar ik vrees idd dat ze zichzelf anders zouden ophangen of electrocuteren
"Je gaat vallen, je gaat vallen!quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een filmpje van vorig jaar
http://www.flickr.com/photos/jade_jewell/3121414148/
Baloe heeft vorig jaar echt eentje kapot gebetenquote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor wilde gister een hapje van een van de lampjes nemen![]()
Ik zit er aan te denken de lampjes er maar uit te halen. Of de kerstboom permanent in de gang te zetten
Nouhouuuu!quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Je gaat vallen, je gaat vallen!"
![]()
![]()
[..]
Ze zijn geweldig, damn, dat filmpje...quote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat een dappere dodo´s Ing!![]()
![]()
Echt té grappig: bij mij hangt moeder dus telkens in de boom terwijl zoonlief (ook 5 maanden) niet verder komt dan de onderste takken afknagen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Wij waren nog niet eens klaar met optuigen. Maar dat maakte voor Rossi niets uit. Jammer genoeg veel ballen gesneuveld die nog van mijn oma waren.
Ik heb hem inmiddels 412 keer in zijn nekvel uit de boom gepakt en FOEI geroepen, 311 keer in zijn oor gesist, 62 keer in mijn handen geklapt om hem te laten schrikken. Maar niets helpt. De boom is té onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me wel afvraag: straffen jullie je katten nou helemaal niet af of heeft dat niet gewerkt en hebben jullie je maar erbij neergelegd?
ok duidelijk een kansloze operatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels 412 keer in zijn nekvel uit de boom gepakt en FOEI geroepen, 311 keer in zijn oor gesist, 62 keer in mijn handen geklapt om hem te laten schrikken. Maar niets helpt. De boom is té onweerstaanbaarPlantenspuit werkt bij Boor ook niet want hij is dol op water.
(Verder is het een voorbeeldkat)
Idem. Mijn meneer denkt ze nog wel op te kunnen voeden na twee jaar. Maar ze trekken zich niks van hem aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok duidelijk een kansloze operatie![]()
Geloof dat ik dan mazzel heb want zo'n geweldige opvoedkundige kwaliteiten heb ik nou ook weer niet
Hummer ookquote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor wilde gister een hapje van een van de lampjes nemen![]()
Ik zit er aan te denken de lampjes er maar uit te halen. Of de kerstboom permanent in de gang te zetten
Ik haal hem er ook wel weg hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hummer![]()
Maar wij gekken gaan foto's maken ipv te straffen
Aww, die kleine gupquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik haal hem er ook wel weg hoor
Mijn dochter vooral word erg boos op hem, ze heeft met haar zes jaar gisteren volop geholpen met het versieren van de boom en ziet er geen humor in
Wat een acrobaatquote:
Ah, je arme dochter...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik haal hem er ook wel weg hoor
Mijn dochter vooral word erg boos op hem, ze heeft met haar zes jaar gisteren volop geholpen met het versieren van de boom en ziet er geen humor in
Ja...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef zoeperzazke het volgende:
ik lach me dood in dit topicIk heb met twee kittens van 10 weken maar besloten geen boom te zetten dit jaar
Dat dacht ik ook toen ik het lasquote:
Oh jee, dan zet ik kerstboom wel in cementquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die nieuwes van Ing![]()
Ze lijken op Mips
Aso.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef zoeperzazke het volgende:
ik lach me dood in dit topicIk heb met twee kittens van 10 weken maar besloten geen boom te zetten dit jaar
Is het hoe-en-wat over hoe je eraan komt nog ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jee, dan zet ik kerstboom wel in cement![]()
Lief he?
SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TTquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het hoe-en-wat over hoe je eraan komt nog ergens terug te lezen?
Cutequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |