ik nog nooit, dus kan t je niet vertellen meidquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef styliste het volgende:
[..]
en 3 gezusters? ik heb daar al heel lang geen tosti meer gegeten...
o dacht al hahaquote:
Miller is er toch nog steeds ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik had vorig jaar een uitnodiging van een afstudeerfeestje daar, maar ik kon niet. Daarvoor kende ik het niet. Staat het op de plaats van de Miller?
was ooit boogie wonderland en hopperquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
En verder wat Tegan zegt+1
ook al vage namenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef styliste het volgende:
[..]
was ooit boogie wonderland en hopper
of ik moet er een keer komen aan die kantquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef styliste het volgende:
[..]
in dat geval moet je een beetje beter gaan opletten denk. Naast brandpunt zit ie
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef styliste het volgende:
ik denk trouwens dat ik toch maar naar bolle ga voor een tosti...
ik ben nog nooit bij Slagroom geweest maar ik vind t er niet zo gezellig uitzien op de foto's....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..], ik zou naar Slagroom gaan, na een tosti wil je niet anders meer
ik kom er ook echt alleen voor de tosti's en omdat een vriend van me er werktquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef styliste het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bij Slagroom geweest maar ik vind t er niet zo gezellig uitzien op de foto's....
En terecht... daar ga je toch niet naar binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef styliste het volgende:
[..]
en 3 gezusters? ik heb daar al heel lang geen tosti meer gegeten...
Boogie wonderland was gaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Boogie wonderland was gaaf!Maar is ook een minder vage naam dan "slagroom"
klinkt wel als hippie stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boogie wonderland dan haha
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Boogie was koelquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt wel als hippie stijlDe boogie wonderland dan haha
toen ik 17/18 was welquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mwoah boogie was wel leuk, maar niet echt heel cool hoor!
quote:
quote:
Feest In Onze Discoquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
F.I.O.D. wie kent die nog dan? Dat was ook wel een prima tent, iig altijd goede muziek
Friet in overleg delenquote:
Ikke! Heerlijke vrijdag middagen gehad 10¤ je helemaal klem zuipen! En dan met Jos en Mark zo dronken worden dat ze de tent niet dichtgooien en je gewoon door kon gaan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
F.I.O.D. wie kent die nog dan? Dat was ook wel een prima tent, iig altijd goede muziek
Ja heerlijk :-)!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef Stuurloos het volgende:
Maar het beste uitgaan was altijd nog TTOTT met tosti's en worstenbroodjes in de kelder. Geweldige avonden beleefd daar.
Freak was ook tof ja, alleen kwam meer in The Talk destijdsquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef krioro het volgende:
F.I.O.D.!
Le Freak was natuurlijk wél echt tof.
Ga je mond spoelen! Een van de betere discotheken van Nederland! Alleen was Tilburg verwend!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef krioro het volgende:
The Talk was eigenlijk best een kuttent, maar omdat iedereen daar altijd was toch gezellig.
Hehe, ben er laatst achter gekomen met wat vrienden dat ik al rond de 17 jaar op stap gaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef krioro het volgende:
Toen ik in The Talk kwam was Le Freak er nog een hele tijd niet. [ afbeelding ]
Was ook leuk, al kwam ik daar niet zo heel vaak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dan natuurlijk Café Uit, De Clochard op vrijdagmiddag! Ow wat heb ik daar toch allemaal gedaanMarvin en Harry kijken me nog steeds vreemd aan!
Nou het was wel de zaak waar ik het meest kwam en ik heb het er steeds naar mijn zin gehad hoor, maar terugkijkend in het algemeen toch matig vind ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Een van de betere discotheken van Nederland! Alleen was Tilburg verwend!
ouwe zakquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, ben er laatst achter gekomen met wat vrienden dat ik al rond de 17 jaar op stap gabegonnen toen ik 14 was... Dat was nog voor Bolle zelfs
toen was dat nog een shoarma tent!
doet t pijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, ben er laatst achter gekomen met wat vrienden dat ik al rond de 17 jaar op stap gabegonnen toen ik 14 was... Dat was nog voor Bolle zelfs
Ik wilde net zeggen, jij bent dan ongeveer van dezelfde generatie als ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Café Uit kwam ik nooit, maar Clochard en Yeti bar wel af en toe. Reminds me of the good old times. Ineens komen er oude nummers naar boven (o.a. DJ Jean - Love come home - plastic mix) en verlang ik weer naar vroeger..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dan natuurlijk Café Uit, De Clochard op vrijdagmiddag! Ow wat heb ik daar toch allemaal gedaanMarvin en Harry kijken me nog steeds vreemd aan!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef aardappel het volgende:
Wat een ouwe lullen kutkinders zijn jullie zeg =)
en wasmachines ismachines warenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef Stuurloos het volgende:
Vroeger.. toen de guldens nog van hout waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |