quote:
quote:
Feest In Onze Discoquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
F.I.O.D. wie kent die nog dan? Dat was ook wel een prima tent, iig altijd goede muziek
Friet in overleg delenquote:
Ikke! Heerlijke vrijdag middagen gehad 10¤ je helemaal klem zuipen! En dan met Jos en Mark zo dronken worden dat ze de tent niet dichtgooien en je gewoon door kon gaan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
F.I.O.D. wie kent die nog dan? Dat was ook wel een prima tent, iig altijd goede muziek
Ja heerlijk :-)!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef Stuurloos het volgende:
Maar het beste uitgaan was altijd nog TTOTT met tosti's en worstenbroodjes in de kelder. Geweldige avonden beleefd daar.
Freak was ook tof ja, alleen kwam meer in The Talk destijdsquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef krioro het volgende:
F.I.O.D.!
Le Freak was natuurlijk wél echt tof.
Ga je mond spoelen! Een van de betere discotheken van Nederland! Alleen was Tilburg verwend!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef krioro het volgende:
The Talk was eigenlijk best een kuttent, maar omdat iedereen daar altijd was toch gezellig.
Hehe, ben er laatst achter gekomen met wat vrienden dat ik al rond de 17 jaar op stap gaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef krioro het volgende:
Toen ik in The Talk kwam was Le Freak er nog een hele tijd niet. [ afbeelding ]
Was ook leuk, al kwam ik daar niet zo heel vaak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dan natuurlijk Café Uit, De Clochard op vrijdagmiddag! Ow wat heb ik daar toch allemaal gedaanMarvin en Harry kijken me nog steeds vreemd aan!
Nou het was wel de zaak waar ik het meest kwam en ik heb het er steeds naar mijn zin gehad hoor, maar terugkijkend in het algemeen toch matig vind ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Een van de betere discotheken van Nederland! Alleen was Tilburg verwend!
ouwe zakquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, ben er laatst achter gekomen met wat vrienden dat ik al rond de 17 jaar op stap gabegonnen toen ik 14 was... Dat was nog voor Bolle zelfs
toen was dat nog een shoarma tent!
doet t pijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, ben er laatst achter gekomen met wat vrienden dat ik al rond de 17 jaar op stap gabegonnen toen ik 14 was... Dat was nog voor Bolle zelfs
Ik wilde net zeggen, jij bent dan ongeveer van dezelfde generatie als ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Café Uit kwam ik nooit, maar Clochard en Yeti bar wel af en toe. Reminds me of the good old times. Ineens komen er oude nummers naar boven (o.a. DJ Jean - Love come home - plastic mix) en verlang ik weer naar vroeger..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dan natuurlijk Café Uit, De Clochard op vrijdagmiddag! Ow wat heb ik daar toch allemaal gedaanMarvin en Harry kijken me nog steeds vreemd aan!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef aardappel het volgende:
Wat een ouwe lullen kutkinders zijn jullie zeg =)
en wasmachines ismachines warenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef Stuurloos het volgende:
Vroeger.. toen de guldens nog van hout waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |