Dat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef styliste het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeee niet weer!!!!!
meer meer! harder harder!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verslaving.....meer meer.....Nog een keer!
Ah ja dat uiteraard ook.quote:
Uhm juist ja...quote:
Same here.. ben een kwartier bezig geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:04 schreef Geckoo het volgende:
moest gewoon krabben... en dat is niet leuk als je geen krabber hebt... dan maar met een cd hoesje
Lol, doet me denken aan een verhaal van mijn vriend. DIe had zo vaak een singeltje gedraaid (ja lang gelden) dat zn pa echt knettergek werdquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als CD/DVD-spelers konden praten zou ik een hoop commentaar krijgen denk ik.
1....2...3....4...5........6......7......8......9.....10quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
Pfft eerst zeggen dat ik niet over snelweg ga en dan met slaperige kop afslag snelweg nemen
was weer pas om 9:00 op werk omdat ik toch maar afslag moergestel heb gepakt
Tjah, stom, stommer, stomstquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
1....2...3....4...5........6......7......8......9.....10kost moeite, maar ik zeg er niks over, tis TE makkelijk Marcel
![]()
Waarvoor heb je die BHV-cursus nodig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef Stuurloos het volgende:
Vandaag stond op het programma BHV brandveiligheid, dus mocht ik lekker fikkies doven, erg leuk in die kou buiten.. stront verkouden nu
voor mn werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die BHV-cursus nodig?
Brandpunt (dubbele tosti Brandpunt), Slagroom (die met briequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef styliste het volgende:
waar hebben ze de lekkerste tosti's in de stad?
en 3 gezusters? ik heb daar al heel lang geen tosti meer gegeten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Brandpunt (dubbele tosti Brandpunt), Slagroom (die met brie) en Anvers (lekkere saus)
Slagroom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Brandpunt (dubbele tosti Brandpunt), Slagroom (die met brie) en Anvers (lekkere saus)
Nee, maar ik geloof dat ik kwam kijken dan. Heb ik geloof ik beloofdquote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
playback show a.s. Zondag! Heb jij er een?
En terecht! Playbackshow is tof.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof dat ik kwam kijken dan. Heb ik geloof ik beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |