Weet je wat jij moet doen? Heel snel naar de XL fietsen, tray euroshopper bier halen en jezelf naar de klote zuipen. Beste manier om een kuttentamen te verwerkenquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet echt blij van worden
Ik ben gewoon zo pissed en ik heb helemaal geen zin meer in de hele opleiding.
Ik woon niet in Tilburg, weet je nog?quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Heel snel naar de XL fietsen, tray euroshopper bier halen en jezelf naar de klote zuipen. Beste manier om een kuttentamen te verwerken
quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
17 fout, maar het hadden er 15 moeten zijn.
Ik wilde opgave 3 corrigeren op mijn schrapkaart, maar ik corrigeer 2. Nu heb ik 2 en 3 dus "extra" fout
Met bonus was er nog beetje hoop geweest als ik 15 fout had, maar jaaa
playback show a.s. Zondag! Heb jij er een?quote:
Ow ja.. Wil ik nog weleens vergeten in het tilburg-topic =)quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Tilburg, weet je nog?
Vertel mij wat, gelukkig krijg ik de auto van vriendin mee naar de uni morgenvroeg, fietsen is me echt te koud. Hopen dat ik die verrekte kutkruising (Primus van Gil - bisschop zwijs) over kom morgenquote:
en het wordt alleen maar kouderquote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
Weer brandend voertuig op de a58. nu al 8km file
* Crazy-M rijdt wel binnendoor ...
quote:Brandende trailer 'veroorzaakt' gladheid
Uitgegeven: 15 december 2009 08:39
Laatst gewijzigd: 15 december 2009 08:39
DEN HAAG - Een brandende trailer op de A58 heeft dinsdag voor een lange file gezorgd in de buurt van Oirschot. Het bluswater dat werd gebruikt om de vrachtwagen te blussen bevroor op de weg, waardoor gladheid ontstond.
© ANPDe rechterrijstrook die al afgesloten was in verband met de brandende aanhanger, blijft vooralsnog dicht, omdat de weg nu te glad is.
Rond half negen stond er op de weg vanuit Breda een file van 11 kilometer.
Dat heeft een woordvoerder van de ANWB gezegd.
Komt bekend voor ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef styliste het volgende:
hebben jullie ook altijd dat je een nieuwe cd net zolang draait totdat je m zat bent?
nee nooit meer luisteren idd niet nee, maar wel eerst een tijdje in de kast laten liggen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt bekend voor ja.Maar helemaal zal als in nooit meer luisteren niet.
Ja precies.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef styliste het volgende:
[..]
nee nooit meer luisteren idd niet nee, maar wel eerst een tijdje in de kast laten liggen..
Verslaving.....meer meer.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef styliste het volgende:
[..]
stom is dat... t zal wel een soort dwangneurose zijn ofzo
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als CD/DVD-spelers konden praten zou ik een hoop commentaar krijgen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |