ik nog nooit, dus kan t je niet vertellen meidquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef styliste het volgende:
[..]
en 3 gezusters? ik heb daar al heel lang geen tosti meer gegeten...
o dacht al hahaquote:
Miller is er toch nog steeds ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik had vorig jaar een uitnodiging van een afstudeerfeestje daar, maar ik kon niet. Daarvoor kende ik het niet. Staat het op de plaats van de Miller?
was ooit boogie wonderland en hopperquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
En verder wat Tegan zegt+1
ook al vage namenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef styliste het volgende:
[..]
was ooit boogie wonderland en hopper
of ik moet er een keer komen aan die kantquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef styliste het volgende:
[..]
in dat geval moet je een beetje beter gaan opletten denk. Naast brandpunt zit ie
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef styliste het volgende:
ik denk trouwens dat ik toch maar naar bolle ga voor een tosti...
ik ben nog nooit bij Slagroom geweest maar ik vind t er niet zo gezellig uitzien op de foto's....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..], ik zou naar Slagroom gaan, na een tosti wil je niet anders meer
ik kom er ook echt alleen voor de tosti's en omdat een vriend van me er werktquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef styliste het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bij Slagroom geweest maar ik vind t er niet zo gezellig uitzien op de foto's....
En terecht... daar ga je toch niet naar binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef styliste het volgende:
[..]
en 3 gezusters? ik heb daar al heel lang geen tosti meer gegeten...
Boogie wonderland was gaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Boogie wonderland was gaaf!Maar is ook een minder vage naam dan "slagroom"
klinkt wel als hippie stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boogie wonderland dan haha
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Boogie was koelquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt wel als hippie stijlDe boogie wonderland dan haha
toen ik 17/18 was welquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mwoah boogie was wel leuk, maar niet echt heel cool hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |