quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef mediaconsument het volgende:Ik begrijp dat hallucineren nogsteeds niet is gedefinieerd, en dat de TS niets durft te vertellen over zijn/haar persoonlijke ervaringen op dit gebied. Net zoals dat het woord geestgelover zijn/haar hele verhaal onderuit haalt. Dan gaan we nog niet spreken over het vaststellen dat alle ervaringen met geesten komen door waanbeelden, psychosen, of uiteraard hallucinaties.
Mijn persoonlijke ervaringen m.b.t. hallucinaties zijn compleet irrelevant voor dit onderwerp. Net zoals het irrelevant is dat je dmt in de rimboe kunt krijgen.
quote:
Oftewel, dit topic is of van iemand die de wereld nog niet goed begrijpt, omdat deze te klein en te jong is, en daardoor binnen de categorie calimero valt.
Ja

, laten we onze geboortedatums bij de posts plaatsen

.
quote:
Of het is van iemand die lekker wil rellen, om de verveling tijdens het werk tegen te gaan, rellen is namelijk leuk! Mensen opjagen, beledigen, belachelijk maken, en dan ook nogeens alles wat ze zeggen, keihard tegen hun te gebruiken! Dikke pret!
Als dit topic je tegenstaat is er niemand die je dwingt om hier te reageren. Och, 90% van Fok interesseert me niet, dus daar lees ik niet en reageer ik niet.
quote:
Daarbij nog een stuk van de vorige post:
Ik ben dan ook benieuwd wanneer ik je eerste serieuze discussie ga lezen in W&T of F&L bijvoorbeeld, ik denk niet dat jij daar de capaciteiten voor hebt namelijk. Binnen TRU is het dan ook erg makkelijk om te doen alsof je alles weet, dmv. te zeggen dat alles onzin is.
Nogmaals, als de topics niet naar jouw smaak zijn, kun je ofwel de topics negeren, ofwel zelf een topic openen geheel naar jouw smaak

.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!