Niet mooier, wel nostalgischerquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Die analoge cameras zijn toch een stuk mooier
Ik huur m'n spul ook meestal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef limpix het volgende:
Andere insteek;
Pro`s die ik ken huren hun spullen voor het grootste deel....afhankelijk voor de opdracht en gewenst resultaat en maximale flexibiliteit...puur uit economisch oogpunt, ook dat maakt ze pro.
We hebben vroeger weleens videocamera's gehuurd. Had ik eerder moeten weten dit, dan had ik mezelf spielberg kunnen noemen toen ik 10 wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Ik huur m'n spul ook meestal.
Ben ik dan ook een pro?
Dat kun je nu ook nog wel doen http://www.justitie.nl/on(...)echt/naamswijziging/quote:Op maandag 15 december 2009 12:15 schreef Danny het volgende:
[..]
We hebben vroeger weleens videocamera's gehuurd. Had ik eerder moeten weten dit, dan had ik mezelf spielberg kunnen noemen toen ik 10 was
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kun je nu ook nog wel doen http://www.justitie.nl/on(...)echt/naamswijziging/
of je er wat mee opschiet is de vraag
En of het lukt is ook maar de vraag. Je kan niet zomaar je naam wijzigen, je moet er een gegronde reden voor hebben. Denk niet dat 't gaat lukkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kun je nu ook nog wel doen http://www.justitie.nl/on(...)echt/naamswijziging/
of je er wat mee opschiet is de vraag
Wattequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef RonaldV het volgende:
Een groot logo van een grote fototoestelfabrikant is verplicht?Ja coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sponsoring
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wanneer je een opdracht zou moeten doen en niet tot aanschaf van de benodigde apparatuur overgaat maakt dat je uit economisch oogpunt een beslssing maakt, dat staat verre los van pro of amateur zijn maar heeft alles te maken met het reduceren van je uitgaven...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik huur m'n spul ook meestal.
Ben ik dan ook een pro?
Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef Danny het volgende:
Wow, zo'n vest wil ik. Ik wil ook professional zijn! Verhuren ze die vesten ook? Da's dan namelijk meteen twee vliegen in één klap
En geen verschil tussen fotografen, autoliefhebbers, postzegelverzamelaars etcquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:42 schreef limpix het volgende:
Staat overigens los van het zwaar kicken op fotoapparatuur...(en volgens mij is daar geen verschil tussen pro`s, hobbyisten of amateurs in te ontdekken...)
Oy! Dat gebeurt vrij regelmatig ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef limpix het volgende:
Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjes
Ja! Ik wil een pro-FOK!-fotograaf-vestquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef limpix het volgende:
[..]
Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjes
Misschien wel een goed idee btw voor de FOK!-fotografen die met enige regelmaat rondlopen op festivals. Bij 3voor12 waar ik regelmatig voor fotografeer zijn ook tshirts uitgedeeld met het verzoek deze te dragen op festivals. Het verhoogt de herkenbaarheid aanzienlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |