Ja, en met 2 keer handig vouwen stop je hem zo in een van z'n eigen opbergvakjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef limpix het volgende:
Damn...dat zit dan toch aan de binnenkant ?
Volgens mij is zo'n vest niet bedoeld voor de echt grote lenzen. Daarvoor kun je vaak riem/heup-tassen/kokers kopen. Dit is echt voor "het kleine grut" heb ik het idee. Een een prime tot 85mm moet nog prima gaan, maar groter wordt denk ik lastig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Ja, en met 2 keer handig vouwen stop je hem zo in een van z'n eigen opbergvakjes![]()
OT: ik heb er zelf nog nooit echt over nagedacht maar het kan best handig zijn. Ik loop zelf veel met m'n rugtas op maar dat werkt natuurlijk niet echt ideaal. Ik vraag me alleen af of dit handig werkt als je ook een telelens bij je hebt, kan je die wel ergens kwijt?
Dit soort vesten zijn idd handig om een paar primes mee te nemen. Een stevige 70-200 komt sowieso met z'n eigen tasquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n vest niet bedoeld voor de echt grote lenzen. Daarvoor kun je vaak riem/heup-tassen/kokers kopen. Dit is echt voor "het kleine grut" heb ik het idee. Een een prime tot 85mm moet nog prima gaan, maar groter wordt denk ik lastig.
Je moet perfectie niet proberen te verbeteren. Misschien is pro worden voor niet weggelegd, anders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef RikH het volgende:
Heb je ook fotovesten met lange mouwen? vind dit niet zo mooi, een beetje een vissersvest achtig haha! zie hem ook liever zwart bijvoorbeeld....
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
en meer als 100 poetsdoekjes kun je niet kwijt in zo'n ding
Ten eerste is het meer dan, en ten tweede is een fotovest een integraal onderdeel van de professionele fotograaf-apparatuur.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
geef mij maar een normale jas, kan ik een D300 met 70-200vr in kwijt, kan geen vakje vinden waar het hier in past.
(gebruik ook een fototas al een tijd niet meer)
maar hoort dit niet bijna in LIF?
erg fotogeniek is het niet, en meer als 100 poetsdoekjes kun je niet kwijt in zo'n ding
Punt is, je ziet er niet uit met zo'n ding. Kan me wel 10 Steve Irwin grapjes voorstellen met zo'n ding. Geef toe, je ziet er uit als de eerste de beste f*ckin' boy scout.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ten eerste is het meer dan, en ten tweede is een fotovest een integraal onderdeel van de professionele fotograaf-apparatuur.
Je bent pas professional als je zo'n vest hebt en je spullen huurt natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Punt is, je ziet er niet uit met zo'n ding. Kan me wel 10 Steve Irwin grapjes voorstellen met zo'n ding. Geef toe, je ziet er uit als de eerste de beste f*ckin' boy scout.
En professionele foto-apparatuur? WTF! Een professionele fotograaf heeft aan een body met lens voldoende om zich te kunnen redden!
Mja, eenmalig 100 euro uitgeven is ook wel erg veel geld om een keer voor lul te lopen. Want dat doe je maar 1 keer.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent pas professional als je zo'n vest hebt en je spullen huurt natuurlijk.
Hehe, eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent pas professional als je zo'n vest hebt en je spullen huurt natuurlijk.
Ik heb weleens een foto verkocht voor 10.000 euro. Maar toen droeg ik én m'n Nikon vest, én had ik zowel camera als lens als statief als studio geHUURD. Tja, dan is 't een peuleschil natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef limpix het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel als je alvast je vest aantrekt voordat je je spullen gaat huren..
Op die manier zien de amateurs je uiteraard nog meer als pro, zo van "kijk, dat is een echte pro die daar met zijn pro-vestje aan zijn spullen gaat huren".
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |