abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75650547
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef Danny het volgende:
Wow, zo'n vest wil ik. Ik wil ook professional zijn! Verhuren ze die vesten ook? Da's dan namelijk meteen twee vliegen in één klap
Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjes
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 14:45:55 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75650600
Inderdaad ook een manier om prof te herkennen bijv. bij auto rally's zijn dat de mensen die precies in je beeld gaan staan met een pers hesje aan om vervolgens geen foto's te maken.

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin dinsdag 15 december 2009 @ 14:55:51 #123
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_75650976
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:42 schreef limpix het volgende:

Staat overigens los van het zwaar kicken op fotoapparatuur... (en volgens mij is daar geen verschil tussen pro`s, hobbyisten of amateurs in te ontdekken...)
En geen verschil tussen fotografen, autoliefhebbers, postzegelverzamelaars etc
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef limpix het volgende:

Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjes
Oy! Dat gebeurt vrij regelmatig ja!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_75651819
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef limpix het volgende:

[..]

Ja! Ik wil een pro-FOK!-fotograaf-vest Met afneembare reflectiestrepen (hmm goed idee, patent aanvragen!)
pi_75651876
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef Danny het volgende:

Oy! Dat gebeurt vrij regelmatig ja!
Misschien wel een goed idee btw voor de FOK!-fotografen die met enige regelmaat rondlopen op festivals. Bij 3voor12 waar ik regelmatig voor fotografeer zijn ook tshirts uitgedeeld met het verzoek deze te dragen op festivals. Het verhoogt de herkenbaarheid aanzienlijk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:26:38 #126
247356 infp2009
More cowbell!
pi_75652094
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')