Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef Danny het volgende:
Wow, zo'n vest wil ik. Ik wil ook professional zijn! Verhuren ze die vesten ook? Da's dan namelijk meteen twee vliegen in één klap
En geen verschil tussen fotografen, autoliefhebbers, postzegelverzamelaars etcquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:42 schreef limpix het volgende:
Staat overigens los van het zwaar kicken op fotoapparatuur...(en volgens mij is daar geen verschil tussen pro`s, hobbyisten of amateurs in te ontdekken...)
Oy! Dat gebeurt vrij regelmatig ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef limpix het volgende:
Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjes
Ja! Ik wil een pro-FOK!-fotograaf-vestquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef limpix het volgende:
[..]
Wellicht eentje laten maken voor de pro-fokkers die af en toe uitgezonden worden voor jullie opdrachtjes
Misschien wel een goed idee btw voor de FOK!-fotografen die met enige regelmaat rondlopen op festivals. Bij 3voor12 waar ik regelmatig voor fotografeer zijn ook tshirts uitgedeeld met het verzoek deze te dragen op festivals. Het verhoogt de herkenbaarheid aanzienlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |