Haal dat ding eens uit je vriezer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe kom je aan -9?
Het KNMI-kaartje geeft -4.5 aan.
Ik zal eens kijken wie er een vriezer om mijn sensor op t dak heeft gebouwd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe kom je aan -9?
Het KNMI-kaartje geeft -4.5 aan.
Toevallig een goed geïsoleerd metalen dak? Dat dingen stralen uit als een gek (daarom zie je op auto's ook altijd als eerste een laagje rijp), dus het kan best zijn dat het daar lokaal kouder is, maar echt representatief is dat dus niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wie er een vriezer om mijn sensor op t dak heeft gebouwd.
Nu -9.3 hier
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als het zwaartepunt van de neerslag morgen in de avond ligt gok ik dat Zuid-holland ook gewoon sneeuw heeft.
]quote:Morgenochtend trekt een neerslaggebied het noorden van het land binnen. Op de Wadden valt er wat regen of natte sneeuw. Dieper landinwaarts zal er sneeuw vallen. In de loop van de dag trekt het neerslaggebied langzaam zuidwaarts en vooral landinwaarts kan er 1-3 cm sneeuw vallen. In de kustgebieden zal de neerslag in de vorm van regen vallen. De maximumtemperatuur wordt langs de kust een graad of 5, meer landinwaarts blijft het rond het vriespunt. De wind is langs de kust westelijk en matig of (vrij) krachtig en in het binnenland zuidelijk.
Rij anders via de Veluwe, A1 tot Apeldoorn dan A50 tot nabij Arnhem dan A12/A20 naar Rotterdam. Als daar geen sneeuw ligt weet ik het ook niet meer. Ben je wel laat thuis, maar ik vind het altijd wel tof met sneeuw op de snelweg. Ruitenwissers aan, en dan door de vooruit turen of je nog wel op de weg zit.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
Wat een run.
Maar goed, lullig dat ik juist morgenavond in Amsterdam zit.
Ik hoop dat ik donderdagmiddag en witte wereld in Rotterdam tegemoet kom, maar het blijft afwachten. Kan ook regen zijn.
Het waait gelukkig een beetje en de bovenlaag blijft hard doordat het niet dooit.quote:
Daar ga ik komende week heen.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:27 schreef JoeThePlumber het volgende:
Het zal leuk zijn elfstedentocht begint! Heb nog reserve dagen...![]()
Zou helemaal tof zijn voor de makers van dit film..
De hel van '69.....
Nee is inmiddels alweer iets gestegen naar -8,5, ondeugend heeft dus gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |