Het hoort erbijquote:
Ach... Je zit tenminste in een warme wachtkamerquote:
knmi zegt 80% kans op neerslag woensdag.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Blik het volgende:
In ieder geval een koude week voor de boeg, hopelijk valt er ook nog wat qua sneeuw te beleven
weeronline geeft 10%quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
knmi zegt 80% kans op neerslag woensdag.
En op woensdag gaat tijdelijk de temperatuur omhoog. Er komt dus een lagedrukgebiedje (storing) langs. Als de grond koud is, en het warmt net wat minder op dan verwacht dan kan ik zomaar een sneeuwdekje vallen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
knmi zegt 80% kans op neerslag woensdag.
Ik heb koffiequote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef -CRASH- het volgende:
Ik vind het best wel meevallen buiten. het ziet er kouder uit dan dat ik verwacht had.
Maar binnen is het lekker vertoeven met een mok hete cacao
GFS berekent de neerslag nu in de nacht van woensdag op donderdag metquote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef leroytje het volgende:
[..]
En op woensdag gaat tijdelijk de temperatuur omhoog. Er komt dus een lagedrukgebiedje (storing) langs. Als de grond koud is, en het warmt net wat minder op dan verwacht dan kan ik zomaar een sneeuwdekje vallen.
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op zondag 13 december 2009 15:43 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Weeronline geeft hartje zomer zonder problemen een UV verwachting van 2 mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |