abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75576209
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
Van der Wiel,Anita,Emanuelson
Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
AFC Ajax
pi_75576226
AZ heeft trouwens Didulica/Heijblok als 3e keeper. Die doen zeker niet onder voor Vermeer/Verhoeven.
pi_75576256
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.
pi_75576262
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja man

Maar 2 dingen....

Je heb dus jouw praatjes en de realiteit .
Als je met de duurste selectie , de hoogste bezoekersaantallen , de hoogste begroting , het meeste talent(?) en (schijnbaar) het beste veld , jaar na jaar geen prijs weet binnen te halen , faal je gewoon kankerhard gast !
Doen ze ook maar wtf boeit mij dat et blijft AJAX
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75576264
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

vorig seizoen Volendam hebt zien spelen, maar Verhoeven was gewoon goed hoor. Als derde keeper niks mis mee.
Degradatie moet je idd koesteren

Dom volk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75576276
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Genius-F het volgende:
AZ heeft trouwens Didulica/Heijblok als 3e keeper. Die doen zeker niet onder voor Vermeer/Verhoeven.
afdankertjes van ajax

En ja.. Ajax faalt kanker hard als ze geen kampioen worden. Al 6jaar lang dus. Wij zijn ajax, wij zijn de beste dus moeten altijd en overal winnen!
pi_75576284
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

DU club?

Flikker op en ga je VMBO afmaken beunhaas!
Ga jij het voetbal volgen,want Ajax is nog steeds de club van Talenten...
AFC Ajax
pi_75576329
Ik ben blij dat zoveel mensen de jeugdopleiding van ajax onderschatten. Gelukkig winnen ze elk internationaal top jeugdtoernooi van alle grote clubs...
pi_75576332
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.
Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu aan zit te komen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_75576352
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef Genius-F het volgende:
Niet zo zeuren, als je ergens je laatste trein kan/wil missen is het in Amsterdam.
Dat staat gelukkig ook vermeld in de OP
pi_75576431
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Zeker aardige spelers.
Maar het zijn niet de Sneijders v/d Vaart of Babels van deze wereld , daar moet je gewoon reeel in zijn.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75576443
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dom volk
Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerde . Gast .
-
pi_75576450
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu net onder zit
Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.
pi_75576461
Trouwens nog een lichtpuntje vrijdag, ik moet et nog even vermelden DONALD
pi_75576498
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben blij dat zoveel mensen de jeugdopleiding van ajax onderschatten. Gelukkig winnen ze elk internationaal top jeugdtoernooi van alle grote clubs...
Zoals?
Nationaal was de A1 van Feyenoord vorig jaar gewoon kampioen hoor...
pi_75576513
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens nog een lichtpuntje vrijdag, ik moet et nog even vermelden DONALD
Ja, goede speler. Ik ben overigens ook benieuwd naar het debuut van Eriksen . En Boilesen over een tijdje .
-
pi_75576526
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dom volk
Je kunt beter de 10 spelers die voor Verhoeven stonden de schuld geven.Verhoeven was gewoon de beste man van dat hele elftal..
AFC Ajax
pi_75576531
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Mulder? Nog nooit zien keepen.
HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!
pi_75576533
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zoals?
Daarvoor AZ, maakt niet uit joh, laat ze maar denken dat ze nog zo goed zijn.
pi_75576581
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!
Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?
-
pi_75576596
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerde . Gast .
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?
Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax

Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
pi_75576610
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.
Vermeer helemaal niks vinden Vertonghen wel aardig Kerel laatmaar man ik kan nog beter tegen een koelkast gaan praten als je zo denkt
Nu snap ik wel weer dat je az fan bent though !
pi_75576635
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zoals?
De eindstand:

1. AZ Alkmaar

2. AFC Ajax

3. Rosenborg BK

4. Chivas Guadalajara

5. Real Madrid CF

6. Chelsea FC

7. Watford FC

8. FC NH

Eindstand van de Copa Amsterdam...
Dan wel 2e geeindigd,maar als je kijkt die ploegen die meedoen
AFC Ajax
pi_75576646
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?
Ja.

En een paar jaar geleden heeft ie zelfs 90 minuten gekeept tegen Heracles.
pi_75576659
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?
Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax

Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
Niemand beweert dat het een aanwinst is, daarom heeft hij ook nog geen minuut gespeeld maar is hij gewoon gehaald als derde keeper. Een stukje zekerheid bij blessures, zodat je niet een eventuele jeugdkeeper voor de leeuwen moet gooien.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')