Van der Wiel,Anita,Emanuelsonquote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Van der Wiel,Anita,Emanuelson
Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
Doen ze ook maar wtf boeit mij dat et blijft AJAXquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja man
Maar 2 dingen....
Je heb dus jouw praatjes en de realiteit .
Als je met de duurste selectie , de hoogste bezoekersaantallen , de hoogste begroting , het meeste talent(?) en (schijnbaar) het beste veld , jaar na jaar geen prijs weet binnen te halen , faal je gewoon kankerhard gast !
Degradatie moet je idd koesterenquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
vorig seizoen Volendam hebt zien spelen, maar Verhoeven was gewoon goed hoor. Als derde keeper niks mis mee.
afdankertjes van ajaxquote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Genius-F het volgende:
AZ heeft trouwens Didulica/Heijblok als 3e keeper. Die doen zeker niet onder voor Vermeer/Verhoeven.
Ga jij het voetbal volgen,want Ajax is nog steeds de club van Talenten...quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
DU club?
Flikker op en ga je VMBO afmaken beunhaas!
Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu aan zit te komenquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.
Dat staat gelukkig ook vermeld in de OPquote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef Genius-F het volgende:
Niet zo zeuren, als je ergens je laatste trein kan/wil missen is het in Amsterdam.
Zeker aardige spelers.quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Van der Wiel,Anita,Emanuelson
Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerdequote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Degradatie moet je idd koesteren![]()
Dom volk
Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu net onder zit
Zoals?quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben blij dat zoveel mensen de jeugdopleiding van ajax onderschatten. Gelukkig winnen ze elk internationaal top jeugdtoernooi van alle grote clubs...
Ja, goede speler. Ik ben overigens ook benieuwd naar het debuut van Eriksenquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens nog een lichtpuntje vrijdag, ik moet et nog even vermelden DONALD
Je kunt beter de 10 spelers die voor Verhoeven stonden de schuld geven.Verhoeven was gewoon de beste man van dat hele elftal..quote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Degradatie moet je idd koesteren![]()
Dom volk
HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!quote:
Daarvoor AZ, maakt niet uit joh, laat ze maar denken dat ze nog zo goed zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoals?
Nationaal was de A1 van Feyenoord vorig jaar gewoon kampioen hoor...
Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerde. Gast
.
Vermeer helemaal niks vindenquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.
De eindstand:quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoals?
Nationaal was de A1 van Feyenoord vorig jaar gewoon kampioen hoor...
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?
Niemand beweert dat het een aanwinst is, daarom heeft hij ook nog geen minuut gespeeld maar is hij gewoon gehaald als derde keeper. Een stukje zekerheid bij blessures, zodat je niet een eventuele jeugdkeeper voor de leeuwen moet gooien.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?
Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax
Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |