Van der Wiel,Anita,Emanuelsonquote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Van der Wiel,Anita,Emanuelson
Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
Doen ze ook maar wtf boeit mij dat et blijft AJAXquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja man
Maar 2 dingen....
Je heb dus jouw praatjes en de realiteit .
Als je met de duurste selectie , de hoogste bezoekersaantallen , de hoogste begroting , het meeste talent(?) en (schijnbaar) het beste veld , jaar na jaar geen prijs weet binnen te halen , faal je gewoon kankerhard gast !
Degradatie moet je idd koesterenquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
vorig seizoen Volendam hebt zien spelen, maar Verhoeven was gewoon goed hoor. Als derde keeper niks mis mee.
afdankertjes van ajaxquote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Genius-F het volgende:
AZ heeft trouwens Didulica/Heijblok als 3e keeper. Die doen zeker niet onder voor Vermeer/Verhoeven.
Ga jij het voetbal volgen,want Ajax is nog steeds de club van Talenten...quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
DU club?
Flikker op en ga je VMBO afmaken beunhaas!
Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu aan zit te komenquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.
Dat staat gelukkig ook vermeld in de OPquote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef Genius-F het volgende:
Niet zo zeuren, als je ergens je laatste trein kan/wil missen is het in Amsterdam.
Zeker aardige spelers.quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Van der Wiel,Anita,Emanuelson
Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerdequote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Degradatie moet je idd koesteren![]()
Dom volk
Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu net onder zit
Zoals?quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben blij dat zoveel mensen de jeugdopleiding van ajax onderschatten. Gelukkig winnen ze elk internationaal top jeugdtoernooi van alle grote clubs...
Ja, goede speler. Ik ben overigens ook benieuwd naar het debuut van Eriksenquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens nog een lichtpuntje vrijdag, ik moet et nog even vermelden DONALD
Je kunt beter de 10 spelers die voor Verhoeven stonden de schuld geven.Verhoeven was gewoon de beste man van dat hele elftal..quote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Degradatie moet je idd koesteren![]()
Dom volk
HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!quote:
Daarvoor AZ, maakt niet uit joh, laat ze maar denken dat ze nog zo goed zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoals?
Nationaal was de A1 van Feyenoord vorig jaar gewoon kampioen hoor...
Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerde. Gast
.
Vermeer helemaal niks vindenquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.
De eindstand:quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoals?
Nationaal was de A1 van Feyenoord vorig jaar gewoon kampioen hoor...
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?
Niemand beweert dat het een aanwinst is, daarom heeft hij ook nog geen minuut gespeeld maar is hij gewoon gehaald als derde keeper. Een stukje zekerheid bij blessures, zodat je niet een eventuele jeugdkeeper voor de leeuwen moet gooien.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?
Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax
Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
We hoeven geen v/d Sar als 3e keeper hequote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?
Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax
Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
Oh het spijt me dat ik dat niet meer weetquote:Op zondag 13 december 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja.
En een paar jaar geleden heeft ie zelfs 90 minuten gekeept tegen Heracles.
Vermeer is een clown man. Vertonghen is zo'n speler die op alle posities net niet goed genoeg is.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vermeer helemaal niks vindenVertonghen wel aardig
![]()
Kerel laatmaar man ik kan nog beter tegen een koelkast gaan praten als je zo denkt
Nu snap ik wel weer dat je az fan bent though!
Ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, goede speler. Ik ben overigens ook benieuwd naar het debuut van Eriksen. En Boilesen over een tijdje
.
Kerel vermeer word de vaste keeper van oranje over een aantal jaar er is niemand die 1 op 1 zo sterk is als hij reflexen enzo allesquote:Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Vermeer is een clown man. Vertonghen is zo'n speler die op alle posities net niet goed genoeg is.
Maargoed, het is wel lastig als mensen het niet met je eens zijn
Als Vermeer eerste keeper wordt zegt dat meer over het keepersniveau van Nederland dan over de klasse van Vermeer. Ik zal trouwens voor je onderbouwen waarom Vertonghen het net niet is. Voor het middenveld en de backpositie komt hij simpelweg snelheid te kort. Centraal achterin kan hij ermee door, goed inzicht, zeer goede pass, maar tegen de echte toppers zal hij het verdedigend laten afweten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kerel vermeer word de vaste keeper van oranje over een aantal jaar er is niemand die 1 op 1 zo sterk is als hij reflexen enzo alles
En vertonghen een speler die net niet goed genoeg is overal!!!! daar ga ik niet eens op in
!!!!
Je mag van mij spelers van Ajax afkraken, dat is je goed recht. Die verdediging van AZ kan het in de Nederlandse competitie niet eens bolwerken, spelers als Swerts, Moisander, Jaliens, Pocognoli en Poulsen zijn op een groot aantal fouten te betrappen. Op het middenveld staan allemaal net-niet spelers, alleen de aanval kan er mee door. Ga je daar maar eerst druk over maken.quote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Als Vermeer eerste keeper wordt zegt dat meer over het keepersniveau van Nederland dan over de klasse van Vermeer. Ik zal trouwens voor je onderbouwen waarom Vertonghen het net niet is. Voor het middenveld en de backpositie komt hij simpelweg snelheid te kort. Centraal achterin kan hij ermee door, goed inzicht, zeer goede pass, maar tegen de echte toppers zal hij het verdedigend laten afweten.
Hij hield anders wel de 0 tegen Heracles!quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh het spijt me dat ik dat niet meer weet![]()
.
Nee, maar ik zeg ook niet dat wij het hoogste bezoekersaantal hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Het zit zeker bij Zwolle bomvol
Zo, dat is een prestatie.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij hield anders wel de 0 tegen Heracles!
Ik ga ze ook niet verdedigen alsof ze bij Barcelona horen(of in de toekomst) te spelenquote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag van mij spelers van Ajax afkraken, dat is je goed recht. Die verdediging van AZ kan het in de Nederlandse competitie niet eens bolwerken, spelers als Swerts, Moisander, Jaliens, Pocognoli en Poulsen zijn op een groot aantal fouten te betrappen. Op het middenveld staan allemaal net-niet spelers, alleen de aanval kan er mee door. Ga je daar maar eerst druk over maken.
Achja sommige mensen vinden et belangrijker om naar andere clubs te kijken dan naar hun eigenquote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag van mij spelers van Ajax afkraken, dat is je goed recht. Die verdediging van AZ kan het in de Nederlandse competitie niet eens bolwerken, spelers als Swerts, Moisander, Jaliens, Pocognoli en Poulsen zijn op een groot aantal fouten te betrappen. Op het middenveld staan allemaal net-niet spelers, alleen de aanval kan er mee door. Ga je daar maar eerst druk over maken.
Ik wel danquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg ook niet dat wij het hoogste bezoekersaantal hebben.
Moisander heeft in de CL aangetoond dat niveau totaal niet aan te kunnen, Pocognoli zouden ze eventueel kunnen slijten voor een behoorlijk bedrag, maar dan moeten ze natuurlijk niet Poulsen in plaats van hem in de basis opstellen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet verdedigen alsof ze bij Barcelona horen(of in de toekomst) te spelen. Die verdedigers die jij van AZ opnoemt zijn er hoogstens 2 die het niveau Eredivisie zouden kunnen ontstijgen. Dat zijn Moisander en Pocognoli.
Moisander is totaal niet de Moisander van vorig jaar, als hij dat niveau haalt is hij dat op zeker wel. Poulsen op linksbackquote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Moisander heeft in de CL aangetoond dat niveau totaal niet aan te kunnen, Pocognoli zouden ze eventueel kunnen slijten voor een behoorlijk bedrag, maar dan moeten ze natuurlijk niet Poulsen in plaats van hem in de basis opstellen.
Vermeer is toch 2e keeper ? Waarom leen je die dan niet uit aan een of andere eredivisieclub zodat hij ervaring kan opdoen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niemand beweert dat het een aanwinst is, daarom heeft hij ook nog geen minuut gespeeld maar is hij gewoon gehaald als derde keeper. Een stukje zekerheid bij blessures, zodat je niet een eventuele jeugdkeeper voor de leeuwen moet gooien.
Is FC NH wat ik denk dat het is?quote:Op zondag 13 december 2009 14:04 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
De eindstand:
1. AZ Alkmaar
2. AFC Ajax
3. Rosenborg BK
4. Chivas Guadalajara
5. Real Madrid CF
6. Chelsea FC
7. Watford FC
8. FC NH
Eindstand van de Copa Amsterdam...
Dan wel 2e geeindigd,maar als je kijkt die ploegen die meedoen
Ja, van RTVNH.quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is FC NH wat ik denk dat het is?
Alsof het de eerste keer wasquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Skylark. het volgende:
86E MINUUT HAAHHAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fc noordhollandquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is FC NH wat ik denk dat het is?
Vaagquote:
De CL afgelopen week was echt sneu.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Alsof het de eerste keer was. AZ is met die dingen sowieso al jaren de meest incapabele club.
Wat was dat een wereldgoalquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
De CL afgelopen week was echt sneu.
PSV - AZ volledig gezien en PSV was gewoon beter en had recht op een goal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |