abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75576209
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
Van der Wiel,Anita,Emanuelson
Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
AFC Ajax
pi_75576226
AZ heeft trouwens Didulica/Heijblok als 3e keeper. Die doen zeker niet onder voor Vermeer/Verhoeven.
pi_75576256
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Wat geen talenten,niks bij elkaar gekocht,Pantelic is de enigste gekochte speler van deze zomer die in de basis staat,en die doet het ook nog eens niet slecht
Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.
pi_75576262
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja man

Maar 2 dingen....

Je heb dus jouw praatjes en de realiteit .
Als je met de duurste selectie , de hoogste bezoekersaantallen , de hoogste begroting , het meeste talent(?) en (schijnbaar) het beste veld , jaar na jaar geen prijs weet binnen te halen , faal je gewoon kankerhard gast !
Doen ze ook maar wtf boeit mij dat et blijft AJAX
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75576264
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

vorig seizoen Volendam hebt zien spelen, maar Verhoeven was gewoon goed hoor. Als derde keeper niks mis mee.
Degradatie moet je idd koesteren

Dom volk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75576276
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Genius-F het volgende:
AZ heeft trouwens Didulica/Heijblok als 3e keeper. Die doen zeker niet onder voor Vermeer/Verhoeven.
afdankertjes van ajax

En ja.. Ajax faalt kanker hard als ze geen kampioen worden. Al 6jaar lang dus. Wij zijn ajax, wij zijn de beste dus moeten altijd en overal winnen!
pi_75576284
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

DU club?

Flikker op en ga je VMBO afmaken beunhaas!
Ga jij het voetbal volgen,want Ajax is nog steeds de club van Talenten...
AFC Ajax
pi_75576329
Ik ben blij dat zoveel mensen de jeugdopleiding van ajax onderschatten. Gelukkig winnen ze elk internationaal top jeugdtoernooi van alle grote clubs...
pi_75576332
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Enige talent daar is Van Der Wiel. Emanuelson is een eeuwig talent die niet verder dan de subtop in Europa komt. Anita komt niet verder dan dit.
Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu aan zit te komen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_75576352
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef Genius-F het volgende:
Niet zo zeuren, als je ergens je laatste trein kan/wil missen is het in Amsterdam.
Dat staat gelukkig ook vermeld in de OP
pi_75576431
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Zeker aardige spelers.
Maar het zijn niet de Sneijders v/d Vaart of Babels van deze wereld , daar moet je gewoon reeel in zijn.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75576443
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dom volk
Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerde . Gast .
-
pi_75576450
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Je vergeet voor de leukigheid eventjes suarez de zeeuw toby vertonghen vermeer zo kan ik nog wel door gaan eigenlijk + nog die hele groep die er nu net onder zit
Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.
pi_75576461
Trouwens nog een lichtpuntje vrijdag, ik moet et nog even vermelden DONALD
pi_75576498
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben blij dat zoveel mensen de jeugdopleiding van ajax onderschatten. Gelukkig winnen ze elk internationaal top jeugdtoernooi van alle grote clubs...
Zoals?
Nationaal was de A1 van Feyenoord vorig jaar gewoon kampioen hoor...
pi_75576513
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens nog een lichtpuntje vrijdag, ik moet et nog even vermelden DONALD
Ja, goede speler. Ik ben overigens ook benieuwd naar het debuut van Eriksen . En Boilesen over een tijdje .
-
pi_75576526
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dom volk
Je kunt beter de 10 spelers die voor Verhoeven stonden de schuld geven.Verhoeven was gewoon de beste man van dat hele elftal..
AFC Ajax
pi_75576531
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Mulder? Nog nooit zien keepen.
HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!
pi_75576533
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zoals?
Daarvoor AZ, maakt niet uit joh, laat ze maar denken dat ze nog zo goed zijn.
pi_75576581
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

HA!!! Een bewijs dat jij een echte teletekstsupporter bent en nooit in de arena zit!!! Tegen jullie keepte hij een minuut!!
Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?
-
pi_75576596
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Een keeper afschrijven omdat zijn club degradeerde . Gast .
Die stond toch gewoon het hele seizoen in de goal of niet dan?
Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax

Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
pi_75576610
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik had het over eigen opgeleide spelers. Ajax heeft een prima team maar verliezen het in de breedte van Psv en Twente. Bovendien vind ik Vermeer helemaal niks en Vertonghen is wel aardig maar niet meer dan dat.
Vermeer helemaal niks vinden Vertonghen wel aardig Kerel laatmaar man ik kan nog beter tegen een koelkast gaan praten als je zo denkt
Nu snap ik wel weer dat je az fan bent though !
pi_75576635
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zoals?
De eindstand:

1. AZ Alkmaar

2. AFC Ajax

3. Rosenborg BK

4. Chivas Guadalajara

5. Real Madrid CF

6. Chelsea FC

7. Watford FC

8. FC NH

Eindstand van de Copa Amsterdam...
Dan wel 2e geeindigd,maar als je kijkt die ploegen die meedoen
AFC Ajax
pi_75576646
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Oh was dat die jongen die erin kwam toen van Dijk rood pakte?
Ja.

En een paar jaar geleden heeft ie zelfs 90 minuten gekeept tegen Heracles.
pi_75576659
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ok , Volendam = kut . Dat is niet louter de schuld van Dik Trom idd , maar een aanwinst voor Ajax

Jullie moeten toch wel een beter talent ergens in die fantastische jeugd hebben rondlopen die gewoon als derde keeper kan fungeren ?
Niemand beweert dat het een aanwinst is, daarom heeft hij ook nog geen minuut gespeeld maar is hij gewoon gehaald als derde keeper. Een stukje zekerheid bij blessures, zodat je niet een eventuele jeugdkeeper voor de leeuwen moet gooien.
-
pi_75576680
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

We hoeven geen v/d Sar als 3e keeper he
AFC Ajax
pi_75576700
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja.

En een paar jaar geleden heeft ie zelfs 90 minuten gekeept tegen Heracles.
Oh het spijt me dat ik dat niet meer weet .
-
  zondag 13 december 2009 @ 14:07:30 #128
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_75576759
Ik dacht dat het topic ging over een wedstrijd op de vrijdagavond, maar ik zie een battle over de vraag wat de beste club is met de beste jeugdopleiding.
pi_75576774
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Vermeer helemaal niks vinden Vertonghen wel aardig Kerel laatmaar man ik kan nog beter tegen een koelkast gaan praten als je zo denkt
Nu snap ik wel weer dat je az fan bent though !
Vermeer is een clown man. Vertonghen is zo'n speler die op alle posities net niet goed genoeg is.
Maargoed, het is wel lastig als mensen het niet met je eens zijn
pi_75576827
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ja, goede speler. Ik ben overigens ook benieuwd naar het debuut van Eriksen . En Boilesen over een tijdje .
Ik ook Zij worden zulke bazen
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Vermeer is een clown man. Vertonghen is zo'n speler die op alle posities net niet goed genoeg is.
Maargoed, het is wel lastig als mensen het niet met je eens zijn
Kerel vermeer word de vaste keeper van oranje over een aantal jaar er is niemand die 1 op 1 zo sterk is als hij reflexen enzo alles
En vertonghen een speler die net niet goed genoeg is overal !!!! daar ga ik niet eens op in !!!!
pi_75577008
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kerel vermeer word de vaste keeper van oranje over een aantal jaar er is niemand die 1 op 1 zo sterk is als hij reflexen enzo alles
En vertonghen een speler die net niet goed genoeg is overal !!!! daar ga ik niet eens op in !!!!
Als Vermeer eerste keeper wordt zegt dat meer over het keepersniveau van Nederland dan over de klasse van Vermeer. Ik zal trouwens voor je onderbouwen waarom Vertonghen het net niet is. Voor het middenveld en de backpositie komt hij simpelweg snelheid te kort. Centraal achterin kan hij ermee door, goed inzicht, zeer goede pass, maar tegen de echte toppers zal hij het verdedigend laten afweten.
  zondag 13 december 2009 @ 14:16:45 #132
144262 thewishmaster
pi_75577088
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Als Vermeer eerste keeper wordt zegt dat meer over het keepersniveau van Nederland dan over de klasse van Vermeer. Ik zal trouwens voor je onderbouwen waarom Vertonghen het net niet is. Voor het middenveld en de backpositie komt hij simpelweg snelheid te kort. Centraal achterin kan hij ermee door, goed inzicht, zeer goede pass, maar tegen de echte toppers zal hij het verdedigend laten afweten.
Je mag van mij spelers van Ajax afkraken, dat is je goed recht. Die verdediging van AZ kan het in de Nederlandse competitie niet eens bolwerken, spelers als Swerts, Moisander, Jaliens, Pocognoli en Poulsen zijn op een groot aantal fouten te betrappen. Op het middenveld staan allemaal net-niet spelers, alleen de aanval kan er mee door. Ga je daar maar eerst druk over maken.
pi_75577098
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Oh het spijt me dat ik dat niet meer weet .
Hij hield anders wel de 0 tegen Heracles!
pi_75577140
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Het zit zeker bij Zwolle bomvol
Nee, maar ik zeg ook niet dat wij het hoogste bezoekersaantal hebben.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zondag 13 december 2009 @ 14:19:23 #135
144262 thewishmaster
pi_75577188
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij hield anders wel de 0 tegen Heracles!
Zo, dat is een prestatie.
pi_75577245
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Je mag van mij spelers van Ajax afkraken, dat is je goed recht. Die verdediging van AZ kan het in de Nederlandse competitie niet eens bolwerken, spelers als Swerts, Moisander, Jaliens, Pocognoli en Poulsen zijn op een groot aantal fouten te betrappen. Op het middenveld staan allemaal net-niet spelers, alleen de aanval kan er mee door. Ga je daar maar eerst druk over maken.
Ik ga ze ook niet verdedigen alsof ze bij Barcelona horen(of in de toekomst) te spelen . Die verdedigers die jij van AZ opnoemt zijn er hoogstens 2 die het niveau Eredivisie zouden kunnen ontstijgen. Dat zijn Moisander en Pocognoli.
pi_75577299
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Achja sommige mensen vinden et belangrijker om naar andere clubs te kijken dan naar hun eigen
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Nee, maar ik zeg ook niet dat wij het hoogste bezoekersaantal hebben.
Ik wel dan ??
  zondag 13 december 2009 @ 14:22:21 #138
144262 thewishmaster
pi_75577303
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik ga ze ook niet verdedigen alsof ze bij Barcelona horen(of in de toekomst) te spelen . Die verdedigers die jij van AZ opnoemt zijn er hoogstens 2 die het niveau Eredivisie zouden kunnen ontstijgen. Dat zijn Moisander en Pocognoli.
Moisander heeft in de CL aangetoond dat niveau totaal niet aan te kunnen, Pocognoli zouden ze eventueel kunnen slijten voor een behoorlijk bedrag, maar dan moeten ze natuurlijk niet Poulsen in plaats van hem in de basis opstellen.
pi_75577358
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Moisander heeft in de CL aangetoond dat niveau totaal niet aan te kunnen, Pocognoli zouden ze eventueel kunnen slijten voor een behoorlijk bedrag, maar dan moeten ze natuurlijk niet Poulsen in plaats van hem in de basis opstellen.
Moisander is totaal niet de Moisander van vorig jaar, als hij dat niveau haalt is hij dat op zeker wel. Poulsen op linksback Sowieso een slechte voetballer.
pi_75577384
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Niemand beweert dat het een aanwinst is, daarom heeft hij ook nog geen minuut gespeeld maar is hij gewoon gehaald als derde keeper. Een stukje zekerheid bij blessures, zodat je niet een eventuele jeugdkeeper voor de leeuwen moet gooien.
Vermeer is toch 2e keeper ? Waarom leen je die dan niet uit aan een of andere eredivisieclub zodat hij ervaring kan opdoen.
Ok hij heeft een kans gehad vorig seizoen en is toen deels door het ijs gegaan . Maar in Europees verband (tegen Fiorentina?) was hij erg sterk en zelfs uitblinker.
Dan zet je die koekenbakker uit Volendam als stand-in voor Steek .
Ik geloof trouwens toch dat Vermeer uiteindelijk meer talent heeft dan Steek.
pi_75577455
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:04 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

De eindstand:

1. AZ Alkmaar

2. AFC Ajax

3. Rosenborg BK

4. Chivas Guadalajara

5. Real Madrid CF

6. Chelsea FC

7. Watford FC

8. FC NH

Eindstand van de Copa Amsterdam...
Dan wel 2e geeindigd,maar als je kijkt die ploegen die meedoen
Is FC NH wat ik denk dat het is?
pi_75577487
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja, van RTVNH.
  zondag 13 december 2009 @ 14:28:12 #143
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_75577503
86E MINUUT HAAHHAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_75577579
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Skylark. het volgende:
86E MINUUT HAAHHAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE
Alsof het de eerste keer was . AZ is met die dingen sowieso al jaren de meest incapabele club.
pi_75577606
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

fc noordholland ?
pi_75577631
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ja, van RTVNH.
Vaag

Is dat toernooi dan echt internationaal gezien een topper en noemenswaardig?
Aardige clubs hoor maar ook een paar waar ik vraagtekens bij heb.
Denk dat je Nederland U21 , U17 enzo beter als graadmeter voor talent kunt stellen ipv een of ander lokaal toernooi.
pi_75577681
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Alsof het de eerste keer was . AZ is met die dingen sowieso al jaren de meest incapabele club.
De CL afgelopen week was echt sneu.
PSV - AZ volledig gezien en PSV was gewoon beter en had recht op een goal.
pi_75577816
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De CL afgelopen week was echt sneu.
PSV - AZ volledig gezien en PSV was gewoon beter en had recht op een goal.
Wat was dat een wereldgoal
Die keeper kopte em binnen alsof ie patje kluivert was !
pi_75579864
Hé boy ik zag je sma nog dansen gister in Gossip .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 13 december 2009 @ 16:23:29 #150
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75581110
Arsenal > Ajax > Feyenoord. Slotje.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')