Neequote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef MASD het volgende:
Heb je wel een ander meisje meegenomen? Anders is het topic niet compleet.
Nee, fles op kop geslagen en vol op zijn gezicht ingetimmerd. Die andere shit gebruik ik morgen wel.quote:
De ekte ekte bazen dan he.quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ekte bazen gaan pas om 3:00 de stad in.
Ja weinig zin in na deze shitquote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
En gaan pas om een uur of 11 's morgens hun nest in.quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Precies, doseren!quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, fles op kop geslagen en vol op zijn gezicht ingetimmerd. Die andere shit gebruik ik morgen wel.
Kutje of kontje?quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef Drinky het volgende:
TS, ik heb ook met je vriendin gebekt en haar gegeven
Nee men, gewoon een nachtje doortrekken.quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
En gaan pas om een uur of 11 's morgens hun nest in.
Allebei tegelijkquote:
Als jij de gast was kan jij wel wat make up gebruiken... je hele gezicht ligt aan gruzelementenquote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef Steengeyl het volgende:
Ze mag wel eens wat make up op doen, kon er net mee door hoor.
Zo woest dat je nu gaat fokkenquote:Op zondag 13 december 2009 02:16 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
GVD EEN OF ANDERE GEFREAKEDE MONGOOL ZAT MET MN VRIENDIN TE BEKKEN TOEN IK NAAR DE PLEE WAS. Ik betrapte ze net op tijd. Ik sloeg de gast de tering in (god knows hoe lang ie nog in coma zal liggen) en mijn vriendin kon naar huis lopen. GVD GDV GDV![]()
![]()
![]()
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: vriendin blijkt sloerie
Klacht 2: gasten die met mn vriendin bekken
Klacht 3: Toegang tot winkel ontzegd worden
ps. morgen meer hierover![]()
Ik ben WOEST
Van een nachtje doortrekken krijg ik alleen maar blarenquote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee men, gewoon een nachtje doortrekken.
quote:Op zondag 13 december 2009 02:25 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Van een nachtje doortrekken krijg ik alleen maar blaren
tnxquote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef machinefuckinghead het volgende:
Ik leef met je TS. Heel veel sterkte de komende tijd!
je mag r bezaaien. Ik hoef die snol niet meer.quote:Op zondag 13 december 2009 02:31 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Als het uit gaat, mag ik dan je vriendin neuken?
Alleen blaren ja?quote:Op zondag 13 december 2009 02:25 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Van een nachtje doortrekken krijg ik alleen maar blaren
Heb je al in haar kont geplast?quote:Op zondag 13 december 2009 02:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
je mag r bezaaien. Ik hoef die snol niet meer.
Heb al een andere
quote:Op zondag 13 december 2009 02:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
je mag r bezaaien. Ik hoef die snol niet meer.
Heb al een andere
Ik heb dan ook een superpenis.quote:Op zondag 13 december 2009 02:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alleen blaren ja?
Ik kan m'n pik dan een week niet meer gebruiken![]()
JIj bent wereldvreemd?quote:Op zondag 13 december 2009 02:35 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Want dat is een soort van inwijdingsritueel?
auw.quote:Op zondag 13 december 2009 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kennelijk bevredigde je haar niet
Bwahahahaha!quote:
20 inch dick , vriend.quote:Op zondag 13 december 2009 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kennelijk bevredigde je haar niet
quote:Op zondag 13 december 2009 02:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
20 inch dick , vriend.
Dat kan t probleem dus nooit geweest zijn
Dat is 50 cm.quote:Op zondag 13 december 2009 02:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
20 inch dick , vriend.
niet alleen milimeters doen het werk, meidquote:Op zondag 13 december 2009 02:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
20 inch dick , vriend.
checkt fobo...quote:Op zondag 13 december 2009 03:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet alleen milimeters doen het werk, meid
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik zou haar wel onrustig geven hoor![]()
3-en zelfs.quote:Op zondag 13 december 2009 03:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell, samen komen we er niet eens.
that's all?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 03:22 schreef Drinky het volgende:
Ik weet nu wat er aan de hand is.
Michielos kwam er achter dat hij gevoelens had voor jongens toen hij zich in de gaybar bevond. Zijn vriendin snapte niet waarom hij haar naar de gaybar had gebracht, maar vermoedde dat hij gay was, dus neukte zij een homoseksuelen(die op dat moment even hetero werd) neger terwijl Michielos naar de wc was om neuqsex te hebben met een schriele knurftige homo met een bril.
Eenmaal teruggekomen zag hij zijn vriendin met sperma op haar gezicht en hij wist dat zij wist dat hij gay was. Michielos was zijn vriendin kwijt en 10cm omvang aan zijn kringspier rijker, maar om het niet aan de buitenwereld te tonen(want vrienden heeft hij niet haha) sloeg hij zichzelf in elkaar en maakte hij dit topic aan.
Het lag zo voor de hand, dat ik daar niet eerder op was gekomen
Samenvatting: TS is homo
Anders ik welquote:Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik zou haar wel onrustig geven hoor![]()
Okay Master Splinterquote:Op zondag 13 december 2009 03:08 schreef Michielos het volgende:
[..]____ !!!!
Nja , mijn standaarden zullen gewoon wat hoger liggen, denk ik dan.
back to topic dan maar?
quote:Op zondag 13 december 2009 03:28 schreef Japsnars het volgende:
Gast in coma geslagen, tuurlijk joh.
Winkelverbod?Ik ga ook iedere zaterdag uit in de albert heijn
Hoax, Fokkers hebben geen vriendin.
Hoax, Fokkers gaan niet uit.
Hoax, je bent niet dronken.
Samenvatting: Fok!'ers zijn kansloos.
Kunt beter een hoer nemen, die is goedkoper en kun je meteen de deur uit schoppen nadat je je kwakje in dr gezicht gedropt hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Promo_Guy het volgende:
Niemand is ook te vertrouwen he, zelfs je vriendin niet
Die van mij hoef ik nooit de deur uit te schoppen, na het betalen zijn ze blij de kelder uit te mogenquote:Op zondag 13 december 2009 03:35 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kunt beter een hoer nemen, die is goedkoper en kun je meteen de deur uit schoppen nadat je je kwakje in dr gezicht gedropt hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Promo_Guy het volgende:
Niemand is ook te vertrouwen he, zelfs vooral je vriendin niet
Dat.quote:Op zondag 13 december 2009 09:40 schreef Runselpink het volgende:
TS, waarom ga je je vriendin niet slaan dan? Zij is toch fout?
Hoeveel betalen ze, zo gemiddeld?quote:Op zondag 13 december 2009 03:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die van mij hoef ik nooit de deur uit te schoppen, na het betalen zijn ze blij de kelder uit te mogen
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 december 2009 03:02 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Michielos, half Bruce Lee, half paard, half rustig.
Dit zou zo een aflevering uit Bottom kunnen zijnquote:Op zondag 13 december 2009 03:22 schreef Drinky het volgende:
Ik weet nu wat er aan de hand is.
Michielos kwam er achter dat hij gevoelens had voor jongens toen hij zich in de gaybar bevond. Zijn vriendin snapte niet waarom hij haar naar de gaybar had gebracht, maar vermoedde dat hij gay was, dus neukte zij een homoseksuele(die op dat moment even hetero werd) neger terwijl Michielos naar de wc was om neuqsex te hebben met een schriele knurftige homo met een bril.
Eenmaal teruggekomen zag hij zijn vriendin met sperma op haar gezicht en hij wist dat zij wist dat hij gay was. Michielos was zijn vriendin kwijt en 10cm omvang aan zijn kringspier rijker, maar om het niet aan de buitenwereld te tonen(want vrienden heeft hij niet haha) sloeg hij zichzelf in elkaar en maakte hij dit topic aan.
Het lag zo voor de hand, dat ik daar niet eerder op was gekomen
Samenvatting: TS is homo
Ik ook.quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef Aestivate het volgende:
Ik vind dit verhaal plausibeler:
Romantisch WC moment verstoord.
Serieus reageren op een Michielos topic.quote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef Elixabete het volgende:
je slaat die gozer op zijn bek terwijl je hoertje de fout in gaat ?
royal sadness
quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, fles op kop geslagen en vol op zijn gezicht ingetimmerd. Die andere shit gebruik ik morgen wel.
TS?quote:Man in hoofd gestoken bij club
Uitgegeven: 13 december 2009 13:10
Laatst gewijzigd: 13 december 2009 13:10
AMSTERDAM - Een 20-jarig personeelslid van een club in Amsterdam-West is in de nacht van vrijdag op zaterdag in zijn hoofd gestoken.
© NU.nlDe man is buiten levensgevaar en weer aanspreekbaar, meldt een politiewoordvoerder. Er is nog niemand aangehouden.
Het incident gebeurde rond 03.00 uur bij Club 8 in stadsdeel De Baarsjes, waar ook een poolcafé in is gevestigd. Rond 02.55 uur werd een groepje jongens de club uitgezet.
Een van de jongens trok vervolgens een mes en stak het personeelslid in zijn hoofd. Onbekend is of het om de portier gaat. De man is met het mes in zijn hoofd naar een ziekenhuis vervoerd.
Wat ben jij een enorme kankeruser zeg, voor iemand van 50 gedraag je je echt enorm kinderlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef buzz1291 het volgende:
20 inch..... Nou ik kan je verzekeren dat alle Thai
Thai poppen al genoeg moeite hebben met 7,5 inch.Dus naast je geestelijke probleem heb je ook nog een lichamelijke afwijking?
Jij had toch een ban gekregen? Kankeruserquote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef Elixabete het volgende:
je slaat die gozer op zijn bek terwijl je hoertje de fout in gaat ?
royal sadness
Nuuuuquote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Michielos het volgende:
ik ben weer beetje bedaard. Ik zal straks het hele verhaal typen.
Mooi zo, wij kennen je slechts als een wat rustige jongen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Michielos het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Michielos het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef McKillem het volgende:
Waarom sla je die gast en niet dat sekreet van een vriendin voor de bek eigk?
Of wist die gast dat ze bij jou hoorde?
Waarom zeg je dit? Aanleiding?quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme kankeruser zeg, voor iemand van 50 gedraag je je echt enorm kinderlijk.
Verder: Goed gehandeld Michiel
quote:Op zondag 13 december 2009 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor als Michielos terugkomt van de kerstmarkt. Wie weet heeft hij daar 20 Turken in elkaar geslagen met een kerstboom
Of een Duitse kerstmanquote:Op zondag 13 december 2009 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor als Michielos terugkomt van de kerstmarkt. Wie weet heeft hij daar 20 Turken in elkaar geslagen met een kerstboom
Haha ik tjek de overlijdensberichten morgen wel ff in de krant.quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:
laat dit topic maar. Ik had net ruzie met Ramazan (die was er ook). En ik was dodelijk! Keep in touch fokvrienden!
Aanleiding zijn jouw kansloze posts iedere keer als Michielos zijn hoofd laat zien waarin je over Thailand begint te zaniken als een echte sextoerist.quote:
grappig is ook dat ik er nog nooit geweest ben en hij schijnbaar heel vaak. Als 50 jarige pedo opa lijkt hij er ook alle verstand van te hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Aanleiding zijn jouw kansloze posts iedere keer als Michielos zijn hoofd laat zien waarin je over Thailand begint te zaniken als een echte sextoerist.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:
laat dit topic maar. Ik had net ruzie met Ramazan (die was er ook). En ik was dodelijk! Keep in touch fokvrienden!
quote:Op zondag 13 december 2009 02:19 schreef Beach het volgende:
Heb je Krav Maga of Wing Tsun gebruikt?
Lolquote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
haha het deed wel pijn dat geef ik je toe maar je vriendin (nu mijn vriendin) is "kk" geil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |