Geliefde Fok!'ers. Ik was vandaag naar buiten gegaan. En niet zomaar naar buiten, ik was UIT gegaan!1!
Was ik me net in een chill café zeg, bohh. Sprak een leuk meisje me daar aan, gebeurde me ook voor het eerst in me leven. Afijn, het ging allemaal heel vlot en ze zag er ook nog eens knap uit, mooi meegenomen dus. Op 'n gegeven moment zei ze dat ze naar de WC moest. Ik had het kunstje van vrouwen verleiden ondertussen al een beetje onder de knie, dus ik gokte erop dat ik achter haar aan moest gaan. Wat blijkt, TS had de hint toch eens goed geraden!
Stonden we dus lekker in de WC te zoenen, kwam er ineens een randdebiel aanzetten van 1.71 m en die begon mij te bedreigen met zijn vechtkampkunsten.

Hij zei dat hij me eens een flink pak rammel ging geven, en haalde uit zijn achterzak een plastic spa flesje, je kent ze wel. Begint hij me hiermee op mijn hoofd te timmeren. Net als menig Fok!'er heb ik een zacht hoofdje, maar zelfs mijn koppie was niet 'impressed' door zijn plastic flesje kunsten. Na 10 minuten flink vol te hebben gehouden droop de maniak af en wenste mij nog een prettige nacht.
Klacht: Eerste keer uitgaan, meteen flink bedreigd.
Klacht 2: Kapsel verneukt door plastic flesje.
Antiklacht: Eerste keer gezoend met een meisje (

)
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.