Ga lekker naar bed jongen, als je het niet aankunt. Eckte eckte bazen lezen gewoon nog even een heel boek op dit tijdstip.quote:Op zondag 13 december 2009 03:23 schreef Siniti het volgende:
OP met meer dan 20 woorden om 3:20 is onacceptabel.
quote:
In die Amerikaanse heb je meteen zo'n natte reet omdat het water zo hoog staatquote:
Nog bedankt.quote:
quote:
Niks lemming, zo is mijn heftige uitgaansleven gewoon.quote:Op zondag 13 december 2009 04:48 schreef Japsnars het volgende:
Midden in de nacht lemming.
Maar hij begon wel goed.
Maar goed, stel het is zo`n mafkees die allerlei vechtkunsten beheerst. Zo een die Marokkanen verrot mept in het zwembad. Dat risico moet je mss niet willen nemenquote:Op zondag 13 december 2009 04:17 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou die gast tikken op zijn neus geven.. mafkees
Ik durfde het ook niet zo goed aan om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 11:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Maar goed, stel het is zo`n mafkees die allerlei vechtkunsten beheerst. Zo een die Marokkanen verrot mept in het zwembad. Dat risico moet je mss niet willen nemen
Maar ik kan helemaal niet vechten.quote:Op zondag 13 december 2009 11:31 schreef Joel-Smeets het volgende:
Gebruik Martial Arts,had die kerel laten zien dat jij een baas bent
Wie niet waagt,wie niet wint!quote:Op zondag 13 december 2009 11:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal niet vechten.![]()
Zeker niet tegen mensen die zo intimiderend overkomen.
ik zou der gevenquote:
Dat is waar. Volgende keer ga ik ertegenaan.quote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Wie niet waagt,wie niet wint!
Had je gewicht in de strijd gegooid ofzo
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij je vandaag op komt zoekenquote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is waar. Volgende keer ga ik ertegenaan.![]()
Maarja, het is verradelijk met die types, velen kennen ze namelijk als rustige jongens, maar als er zaken zijn die ze gek maken. Berg je dan maar!
quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef JeMoeder het volgende:
Obvious Cacciatore kloon is obvious. Next.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hoe smaakte mijn lul? Die hoer waar je het over hebt had mij net een half uur daarvoor afgezogen...
Ja, natuurlijk. Ik struin elke topic af om dingen te kopiëren die mij cool doen lijken. Dacht je dat ik al die coole posts van mij zelf verzin ofzo?quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Drinky het volgende:
Dus nu struin je elk topic af om die pic te posten?
Niks te lemming.quote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef gniffie het volgende:
ik snapte de lemming pas bij de krav maga post
obvious faggot is obvious.quote:Op zondag 13 december 2009 03:20 schreef Zero17 het volgende:
Antiklacht: Eerste keer gezoend met een meisje (![]()
)
Hahaquote:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog nooit met een meisje hebt gezoend.quote:
Je moeder telt als man natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nog nooit met een meisje hebt gezoend.![]()
Dat het geen meisje is maakt het een man? Dan moet jij in een kutwereld leven zeg.quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef dopy14 het volgende:
[..]
Je moeder telt als man natuurlijk.
dus jij zoent ook met andere wezens dan mannen of vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat het geen meisje is maakt het een man? Dan moet jij in een kutwereld leven zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef dopy14 het volgende:
[..]
dus jij zoent ook met andere wezens dan mannen of vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu nog met een te late ninja edit 'Shemale' ertussen plakken. Nou nou.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
daar kwam ik later pas op.quote:Op maandag 14 december 2009 19:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu nog met een te late ninja edit 'Shemale' ertussen plakken. Nou nou.
In before pics van shemales.quote:
Het "in before" argument geldt alleen voor je eerste post gastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |