Hahaha. Ik dacht al. Die CD heb ik. Geweldig die band. Ik had een T-shirt van hun al die heb ik geruild.quote:
metal voor gevorderden *aait*quote:
Zou niet de eerste keer zijn. 10 jaar geleden was er ook zoiets met Zyklon (B).quote:Op donderdag 24 december 2009 12:55 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=165007
eeehm plaatje van de verkeerde Varg?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn. 10 jaar geleden was er ook zoiets met Zyklon (B).
Oh en Alestorm is natuurlijk zooooo ontzettend pagan.
Ow nu zie ik het pas, het is nog een photoshop ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lief plaatje, zo met de kat
Heeft je zus een baby?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Asta het volgende:
Happy Baby Jesus allemaal!![]()
*net terug van cocktails hijsen in een gaybar, this former Catholic girl has come a lonnnng way!*
Nou tijnbrein, kom er maar in hosselaar!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Asta het volgende:
*net terug van cocktails hijsen in een gaybar, this former Catholic girl has come a lonnnng way!*
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou tijnbrein, kom er maar in hosselaar!
Ik hossel die chickies jeweetzquote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou tijnbrein, kom er maar in hosselaar!
Handig he zo'n alarmpjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
Hij is er ook gewoon meteen
Aw krijg je even geen aandacht mop? *patpat*quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef lifeblind het volgende:
Is dit nu een datingtopic geworden ofzo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef Asta het volgende:
[..]
Aw krijg je even geen aandacht mop? *patpat*
Hehe hoezo? Gedraag me niet anders dan normaal volgens mij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:10 schreef Asta het volgende:
[..]
hehe klaagbui vandaag of ben je altijd zo'n azijnpisser?
Baby Jeebus!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef GimmeGore het volgende:
Kinders, kinders, weest eens lief jegens elkander op deze geboorte dag van Jezus onze Verlosser.
Oh, omdat je commentaar hebt zodra het niet puur over muziek/metal gaat.. problemen met gezellig geklets hiero of raakt iets een gevoelige snaar ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hehe hoezo? Gedraag me niet anders dan normaal volgens mij?
(Optie 2 dus)
Ow dat klinkt gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:27 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb net (nou ja, een paar uur terug) mijn ma beloofd dat ik straks ook naar mn opa ga, want tja "elke kerst kan zijn laatste zijn"
en ik weet nu al dat ik ruzie ga krijgen met mijn broer ( hij maakte een stomme opmerking over mijn kerstkaart .gifje), mijn pa te veel wijn gaat drinken tijdens het eten (dat krijg je, als je maar 1x per jaar drinkt) en het toetje Ola Vienetta is.
En dan weer 5 uur terug reizen, want het is kerst en het gaat ijzelen...
![]()
gelukkig hebben we deze nog
Ow whehe, zo bedoelde ik 't nou ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef Asta het volgende:
[..]
Oh, omdat je commentaar hebt zodra het niet puur over muziek/metal gaat.. problemen met gezellig geklets hiero of raakt iets een gevoelige snaar ofzo?
Wij zijn helemaal niet zo tevreden met jouw gedrag de laatste tijd, hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow whehe, zo bedoelde ik 't nou ook niet hoor
Gelukkig maar! Jeej allemaal blij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow whehe, zo bedoelde ik 't nou ook niet hoor
Maar metal moet juist toch rebels zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet zo tevreden met jouw gedrag de laatste tijd, hoor.
retribution paladin ftw!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef Asta het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Jeej allemaal blij.
WoW ftw trouwens.. hoewel ik al zo'n twee jaar niet meer speel omdat ik het niet met mate kan spelen en het echt te gek werd hehe. Ik was een female NE resto druid *sigh*.. do miss it hehe.
Ga lekker je eigen punk-reeks starten dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Maar metal moet juist toch rebels zijn?![]()
Onee, dat was punk
Hmm.. ik heb echt totaal niks met punkquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga lekker je eigen punk-reeks starten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On your mark. Get set. Crazy!
Ja klopt. En meer toppertjes zoals Zombieboeren zijn gaaf enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:50 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn die niet van het nummer "de fiets van Wim" ?
of ben ik nou in de war met Galbak?
hehe awwww *knuf*quote:
Heb je iets tegen paladins ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef Asta het volgende:
[..]
hehe awwww *knuf*
en nog eentje om het af te leren.. voor lifeblind:
I'm a mighty pally, short and strout, here's my hammer, here's my mount. When I see Horde I scream and shout. Jump into my bubble and hearthstone out.
Over World of Warcraft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ben ik nou de enige die niet weet waar het over gaat?
hehe alleen als het zo uitkomtquote:
van mihoen heb ik:quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:10 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe heet dat album van Miehoen? Dan kan ik em misschien ff zoeken op blogsearch ofzo.
Leugens! Ik speel nog heel retro BF2quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze hadden dus toch gelijk in dat metalbash topic van laatst, alle metalheads spelen WoW
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:33 schreef Darkestrah het volgende:
Hee trouwens, dit is het 222e topic, als ik Romeinse cijfers begrijp. We zijn op 1/3e!
Dat het friet is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga slapen. Dag schattepatatten.
stiekeme referentie naar het juiste woord.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga slapen. Dag schattepatatten.
stiekeme referentie naar het juiste woord.
echtnietquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze hadden dus toch gelijk in dat metalbash topic van laatst, alle metalheads spelen WoW
Lol, ik mag niet meer, geloofik. *ooit heel dronkengeworden*quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Asta het volgende:
*net terug van cocktails hijsen in een gaybar,
Amen, helaluja prijs de heer. Op je knieen en nog een keer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef GimmeGore het volgende:
Kinders, kinders, weest eens lief jegens elkander op deze geboorte dag van Jezus onze Verlosser.
¤1,99, nu 2 halen, 1 betalen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amen, helaluja prijs de heer. Op je knieen en nog een keer.
Bless me Father for I have sind. On your knees and recive is holy blessingquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
¤1,99, nu 2 halen, 1 betalen!
maar wees er snel bij, want op = op
Blasfemy is a victimless crimequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
Niet zo spotten met heer de Vader.
Wie iemand die niet bestaat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet lezen, hij geeft je zo een pak voor de broek!
God works in mysterious ways..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie iemand die niet bestaat?LOL
That is what you think/believe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
God works in mysterious ways..
Je denkt serieus dat ik christen ben?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
That is what you think/believe.
Wie hapt hier nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ik christen ben?Happerdehap.
Truequote:
Je was zeker al aardig teut toen je dit typte?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bless me Father for I have sind. On your knees and recive is holy blessing
Wat een bak herriequote:Op vrijdag 25 december 2009 17:30 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men hier van Ulcerate? Ze waren bij Headbanging Enschede, die drummer (Jamie Saint Merat)!
(betere nummers zijn 'Failure' 'Defaeco' & 'Withered And Obsolate')
Maar live zijn ze geil..
Om 11:41 's morgens zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je was zeker al aardig teut toen je dit typte?.
fixedquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
Niet zo spotten met de heren van Vader.
Met jou kan ik pratenquote:
Vader is af en toe wel leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Stiekem heb ik niet zo heel erg veel met die band.
Eigenlijk vind ik er vrij weinig aan
Klinkt als een leuk feestje.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef GimmeGore het volgende:
Kots op Kerst was een gezellig feestje gisteravond
Gratis grind in Tilburgquote:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gratis grind in Tilburg
Punished Earth (helaas gemist, stomme trein)
The Bitch In The Van (Roel was flink op dreef... met zijn bier)
Rectal Smegma (altijd een feestje)
Agathocles (maar 20 minuten gezien, stomme trein)
Volgend jaarquote:
Waarom niet? Dat is toch leuk.quote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja.... een feestje genaamd Kots op Kerst zal niet snel in de zomer plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |