Wie iemand die niet bestaat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet lezen, hij geeft je zo een pak voor de broek!
God works in mysterious ways..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie iemand die niet bestaat?LOL
That is what you think/believe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
God works in mysterious ways..
Je denkt serieus dat ik christen ben?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
That is what you think/believe.
Wie hapt hier nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ik christen ben?Happerdehap.
Truequote:
Je was zeker al aardig teut toen je dit typte?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bless me Father for I have sind. On your knees and recive is holy blessing
Wat een bak herriequote:Op vrijdag 25 december 2009 17:30 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men hier van Ulcerate? Ze waren bij Headbanging Enschede, die drummer (Jamie Saint Merat)!
(betere nummers zijn 'Failure' 'Defaeco' & 'Withered And Obsolate')
Maar live zijn ze geil..
Om 11:41 's morgens zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je was zeker al aardig teut toen je dit typte?.
fixedquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
Niet zo spotten met de heren van Vader.
Met jou kan ik pratenquote:
Vader is af en toe wel leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Stiekem heb ik niet zo heel erg veel met die band.
Eigenlijk vind ik er vrij weinig aan
Klinkt als een leuk feestje.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef GimmeGore het volgende:
Kots op Kerst was een gezellig feestje gisteravond
Gratis grind in Tilburgquote:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gratis grind in Tilburg
Punished Earth (helaas gemist, stomme trein)
The Bitch In The Van (Roel was flink op dreef... met zijn bier)
Rectal Smegma (altijd een feestje)
Agathocles (maar 20 minuten gezien, stomme trein)
Volgend jaarquote:
Waarom niet? Dat is toch leuk.quote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja.... een feestje genaamd Kots op Kerst zal niet snel in de zomer plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |