Hahaha. Ik dacht al. Die CD heb ik. Geweldig die band. Ik had een T-shirt van hun al die heb ik geruild.quote:
metal voor gevorderden *aait*quote:
Zou niet de eerste keer zijn. 10 jaar geleden was er ook zoiets met Zyklon (B).quote:Op donderdag 24 december 2009 12:55 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=165007
eeehm plaatje van de verkeerde Varg?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn. 10 jaar geleden was er ook zoiets met Zyklon (B).
Oh en Alestorm is natuurlijk zooooo ontzettend pagan.
Ow nu zie ik het pas, het is nog een photoshop ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lief plaatje, zo met de kat
Heeft je zus een baby?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Asta het volgende:
Happy Baby Jesus allemaal!![]()
*net terug van cocktails hijsen in een gaybar, this former Catholic girl has come a lonnnng way!*
Nou tijnbrein, kom er maar in hosselaar!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Asta het volgende:
Happy Baby Jesus allemaal!![]()
*net terug van cocktails hijsen in een gaybar, this former Catholic girl has come a lonnnng way!*
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou tijnbrein, kom er maar in hosselaar!
Ik hossel die chickies jeweetzquote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou tijnbrein, kom er maar in hosselaar!
Handig he zo'n alarmpjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
Hij is er ook gewoon meteen
Aw krijg je even geen aandacht mop? *patpat*quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef lifeblind het volgende:
Is dit nu een datingtopic geworden ofzo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:46 schreef Asta het volgende:
[..]
Aw krijg je even geen aandacht mop? *patpat*
Hehe hoezo? Gedraag me niet anders dan normaal volgens mij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:10 schreef Asta het volgende:
[..]
hehe klaagbui vandaag of ben je altijd zo'n azijnpisser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |