Baby Jeebus!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef GimmeGore het volgende:
Kinders, kinders, weest eens lief jegens elkander op deze geboorte dag van Jezus onze Verlosser.
Oh, omdat je commentaar hebt zodra het niet puur over muziek/metal gaat.. problemen met gezellig geklets hiero of raakt iets een gevoelige snaar ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hehe hoezo? Gedraag me niet anders dan normaal volgens mij?
(Optie 2 dus)
Ow dat klinkt gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:27 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb net (nou ja, een paar uur terug) mijn ma beloofd dat ik straks ook naar mn opa ga, want tja "elke kerst kan zijn laatste zijn"
en ik weet nu al dat ik ruzie ga krijgen met mijn broer ( hij maakte een stomme opmerking over mijn kerstkaart .gifje), mijn pa te veel wijn gaat drinken tijdens het eten (dat krijg je, als je maar 1x per jaar drinkt) en het toetje Ola Vienetta is.
En dan weer 5 uur terug reizen, want het is kerst en het gaat ijzelen...
![]()
gelukkig hebben we deze nog
Ow whehe, zo bedoelde ik 't nou ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef Asta het volgende:
[..]
Oh, omdat je commentaar hebt zodra het niet puur over muziek/metal gaat.. problemen met gezellig geklets hiero of raakt iets een gevoelige snaar ofzo?
Wij zijn helemaal niet zo tevreden met jouw gedrag de laatste tijd, hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow whehe, zo bedoelde ik 't nou ook niet hoor
Gelukkig maar! Jeej allemaal blij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow whehe, zo bedoelde ik 't nou ook niet hoor
Maar metal moet juist toch rebels zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet zo tevreden met jouw gedrag de laatste tijd, hoor.
retribution paladin ftw!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef Asta het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Jeej allemaal blij.
WoW ftw trouwens.. hoewel ik al zo'n twee jaar niet meer speel omdat ik het niet met mate kan spelen en het echt te gek werd hehe. Ik was een female NE resto druid *sigh*.. do miss it hehe.
Ga lekker je eigen punk-reeks starten dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Maar metal moet juist toch rebels zijn?![]()
Onee, dat was punk
Hmm.. ik heb echt totaal niks met punkquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga lekker je eigen punk-reeks starten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On your mark. Get set. Crazy!
Ja klopt. En meer toppertjes zoals Zombieboeren zijn gaaf enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:50 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn die niet van het nummer "de fiets van Wim" ?
of ben ik nou in de war met Galbak?
hehe awwww *knuf*quote:
Heb je iets tegen paladins ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef Asta het volgende:
[..]
hehe awwww *knuf*
en nog eentje om het af te leren.. voor lifeblind:
I'm a mighty pally, short and strout, here's my hammer, here's my mount. When I see Horde I scream and shout. Jump into my bubble and hearthstone out.
Over World of Warcraft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ben ik nou de enige die niet weet waar het over gaat?
hehe alleen als het zo uitkomtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |