Dat heeft mijn albert heijn ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Ringo het volgende:
In het winkeltje van de paling en de Drosteflikken.
Ik ook één keer, maar dat vergeet ik van m'n leven niet meer, zo lekker.quote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb denk ik maar 1x in mijn leven echte foie gras gegeten en dat was in een goed restaurant. Ik vond het werkelijk heerlijk. Maar is het eigenlijk niet ontzettend duur en waar koop je zoiets tegenwoordig nou?
Bij de bekende delicatessenzaak De Leeuw in Amsterdam betaal je 17,50 per 100 gram voor naturel en 21,50 per 100 gram voor foie gras met zomertruffel.quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef fratsman het volgende:
Maar inderdaad, wat kost zoiets nou per ons?
Dat is idd heul niet hetzelfde!quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Ringo het volgende:
Maar dat was ganzenleverpaté, bedenk ik me nu.
Auw, das erg duur.quote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de bekende delicatessenzaak De Leeuw in Amsterdam betaal je 17,50 per 100 gram voor naturel en 21,50 per 100 gram voor foie gras met zomertruffel.
Maar dat zal ook de paté zijn toch? Hoe wil je anders die zomertruffel in zo'n hele lever krijgen?quote:
Het is als terrine bij hun:quote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
Maar dat zal ook de paté zijn toch? Hoe wil je anders die zomertruffel in zo'n hele lever krijgen?
Precies! Wat Piet had was anders, meer als het stukje op de fazant op de foto boven jouw post. Denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is als terrine bij hun:
[ afbeelding ]
Dat is dan toch wat anders dan de onbewerkte lever? Die je bakt of grillt of weetikwat?quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is als terrine bij hun:
[ afbeelding ]
Ja heel anders. Die terrine is pa†é. Die onbewerkte lever ziet er, onbereid, zo uit:quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is dan toch wat anders dan de onbewerkte lever? Die je bakt of grillt of weetikwat?
Klopt. Ik heb het eigenlijk alleen maar gegeten als al bewerkte terrine of paté.quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef Ringo het volgende:
Dat is dan toch wat anders dan de onbewerkte lever? Die je bakt of grillt of weetikwat?
Hrm.quote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja heel anders. Die terrine is pa†é. Die onbewerkte lever ziet er, onbereid, zo uit:
[ afbeelding ]
Gijs heeft oma ducks drankenkast geplunderd.quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hrm.Ja, lever. Zo ziet dat ding eruit. Fijn kleurtje!
Er zitten enge plekjes op.
Grand Marnier? Of komt dat bij de bereiding van pas?quote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gijs heeft oma ducks drankenkast geplunderd.
Grand Marnier bij de ganzelever, dat lijkt me niet zo een lekkere combi, die sinaasappel smaakt me veel te sterk tegenover de zachte romige smaak van de ganzelever.quote:Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Grand Marnier? Of komt dat bij de bereiding van pas?
écht wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Boeit niet, je kan niet 'een gewoon' een topic houden over dit gerecht. We hebben al lang vastgesteld dat dit gerecht niet meer van deze tijd is. Dus om daar een culinair topic over te houden zou niet moeten kunnen tenzij ook de ethiek daarin meegenomen wordt. Het is een barbaars gerecht, gewoon mee stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |